Nyeste medlem i flokken

Nogle af jer har måske læst tråden om min vilde plejekilling Honey, som nu bor her mere eller mindre permanent. Hun flytter måske (når hun er klar) ud til min søsters træner, som har en kat hun ville passe godt sammen med.

Men derfor skal I da ikke snydes for billeder af skønheden :høhø:

Og et lille ekstra billede af Honey og sin “plejemor” Boxty :tihi:

Hvor var det godt, du hentede hende hjem igen! Og Boxty har da savnet hende forfærdeligt :hjerte:

Smukke lille tøs :hjerte:
Heldigt hun kom til dig … både 1. og 2. gang :smiley:

Man bliver bare SÅ glad over de billeder:hjertehop:

Hun er vel nok fin :slight_smile: Og hvad skal hun med nye venner, hun har jo hvad hun kan ønske sig allerede :wink:
VH
Susanne

Boxty elsker at have plejekillinger - det er lidt sødt når han leger mor :hjerte:

[QUOTE=Susanne W;1236924]Hun er vel nok fin :slight_smile: Og hvad skal hun med nye venner, hun har jo hvad hun kan ønske sig allerede :wink:
VH
Susanne[/QUOTE]

Jeg ville også helst beholde hende, men boligforeningens regler siger max 3 :frowning: Så vi prøver at se om hun kan lide at være hos min søsters træner - og ellers må jeg bare bryde reglerne og beholde hende, for hun er jo dejlig (det er slet ikke sikkert jeg kan omplacere hende, nu hvor jeg er faldet for hende) :ups:

Hun er SÅ fin :hjerte: :hjerte: og det er altid dejligt at se, hvor meget Boxty nyder sin rolle som plejemor :smiley:

Jeg ser kun 2 katte på billederne :slem: Ai, jeg håber det flasker sig med alt det arbejde du har lagt i hende.
VH
Susanne

Jeg kan da kun se 2 katte på dine billeder…ergo har du 2. :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1236934]Jeg ser kun 2 katte på billederne :slem: Ai, jeg håber det flasker sig med alt det arbejde du har lagt i hende.
VH
Susanne[/QUOTE]

Nåå ja, jeg har jo kun to :tihi: Ærgerligt at der ikke er nogen af dem der ligner hinanden :stuck_out_tongue:

Kan man andet end elske hende :inlove:

(håber linket virker)

[video]Anmelden – Google Konten 10851040133[/video]

jojo sommer pels, vinter pels, morgen pels og aften pels…meget kendt fænomen :P.
Hun ser rigtig kær ud :smiley:

[QUOTE=tzari;1237000]jojo sommer pels, vinter pels, morgen pels og aften pels…meget kendt fænomen :P.
Hun ser rigtig kær ud :D[/QUOTE]

Nåå ja, selvfølgelig. Det er da bare Buller der af og til ser lidt mere hvid ud :høhø: