Nykøbing v/Darak

Her startede morgenen godt ud med at kuldet blev BIS :thumbup:

Jeg havde ikke regnet med det da konkurrenterne er smadder fine, så jeg måtte lige en tur ned på gulvet og samle min kæbe op :smiley:

Aura fik en rigtig fin bedømmelse af Geir som sagde at hende skulle jeg bestemt blive ved med at udstille for hun var meget lovende :slight_smile: hun tabte BIV til den voksne hunkat og NOM til en anden Kattegal kat som selv skal have lov til at fortælle :slight_smile:

Penny har fået sit aller første cert og masser af ros hos Lone som rigtig godt kunne lide hende :slight_smile: hun skal op til nominering senere men hun er jo lige gået i åben klasse så jeg regner ikke med noget :slight_smile:

Tillykke med de fine resultater!

[QUOTE=DK Thomani;1035417]Her startede morgenen godt ud med at kuldet blev BIS :thumbup:

Jeg havde ikke regnet med det da konkurrenterne er smadder fine, så jeg måtte lige en tur ned på gulvet og samle min kæbe op :smiley:

Aura fik en rigtig fin bedømmelse af Geir som sagde at hende skulle jeg bestemt blive ved med at udstille for hun var meget lovende :slight_smile: hun tabte BIV til den voksne hunkat og NOM til en anden Kattegal kat som selv skal have lov til at fortælle :slight_smile:

Penny har fået sit aller første cert og masser af ros hos Lone som rigtig godt kunne lide hende :slight_smile: hun skal op til nominering senere men hun er jo lige gået i åben klasse så jeg regner ikke med noget :)[/QUOTE]

Jeg er super stolt - jeg har nemlig båret den ene tredjedel af dagens kat. 2 BIS kuld :slight_smile:

JumJum er NOM, og jeg er jo så den kattegale Annie omtaler :smiley:

Silky Catz white lady SBI b kl. 12, blev BIV over 3 ungdyr :slight_smile:
Til nom skal hun op imod en nfo, så må vi se hvordan det går.

[QUOTE=Prinsessejulie;1035443]Silky Catz white lady SBI b kl. 12, blev BIV over 3 ungdyr :slight_smile:
Til nom skal hun op imod en nfo, så må vi se hvordan det går.[/QUOTE]

Wee hun fik nomineringen :slight_smile:

Chalounja Kurilkot, Kbl, fik hp men tabte nom til en somali.

Wehnerts Igor, "huskat"han, blev nr 3 af 3, dommeren syntes at han ligner for meget en racekat, det kan hun jo godt have ret i, men publikum er meget imponeret over ham og det er jeg også! For fanden hvor er han sød og smuk! Og så er han bare så dygtig, han tager det så pænt. Er meget spændt på hvordan mine misser tager imod ham senere :kryds:

Ih det var gode nyheder :slight_smile: Jaja, vi vidste godt han ligner en racekat, det er han også - endda hele 2 af slagsen :slem: Men han er smuk og dejlig, og jeg er glad for at han tager det så pænt - det var godt nok med lidt kildren i maven jeg sendte ham afsted helt alene kl. halvt bevidstløs imorges, også selv om han skulle køre med nogen vi kender og stoler på :slight_smile:
VH
Susanne

Tiiidligt i morges havde jeg da lige fornøjelsen af lille Igor på mit badeværelse fordi de liiiige skulle tjekke om der var sket et uheld i bilen.
Det var der dog ikke, og han var heeelt rolig selvom det var på et fremmed badeværelse med en rimelig meget større gut gående frem og tilbage ude på den anden side af døren :tihi:
Sådan en korthårsmisser er daaarjlig at røre ved :inlove:
Og sødeste lille piv-miv

Pernille har jo showet min Fellini rigtig godt :thumbup:
På trods af, at han føler han skal sætte dyrlægen på plads om morgenen klarer han resten med bravour - selv den meeeeeeeget lange tur. Men teenager-drenge giiider altså heller ikke blive pillet og rode-raget på i tide og utide :rock:
Fellini var oppe hos Helene Reiter, som gav ham EX1, og han skulle tilbage til NOM.
Den fik han dog ikke, så i dag blev det til EX1 og en ekstra kokarde til samlingen :ups: :slight_smile:

Tillykke til Jer med alle de fine resultater - og held og lykke til dem, der ikke har været til BIS endnu.

Edit:

Det har været Pia og Michael der har showet Fellini i dag får jeg at vide :ok: :slight_smile:
Og at han er mega sur :? Håber virkelig det er teenage-opførsel for ellers aner jeg ikke hvor den attitude kommer fra… Han elskede det jo nærmest 2 måneder forinden i killingeklassen :gruble:

Min skønne ville jeg ikke afmelde, men han fik sit første cert i klasse 3 af Helene Reiter. Nu skal han hej og slappe af det meste af resten af dette år.

Igår var en fornøjelse, han holdt is med selskab, men blev vist træt og gav sig til og sove senere. Så det har været en skøn dag og på den igen imorgen. Så skal der ellers slappede af indtil jeg skal hygge med skønne Lone i Fredericia i kokardestanden om lørdagen og self som steward om søndagen.

Jeg havde mit kuld og 2 voksne med idag.

Mit kuld blev Best In Show :thumbup:
Na Dorsa fik sin HP, blev NOM og Best In Show OG DSM idag :thumbup:
Pretty Tied Up fik EX1 og blev NOM :thumbup:
Carlos fik sit CAGCIB :ok:

Så jeg kan næsten ikke få armene ned :smiley:

Tillykke til alle med de flotte resultater :smiley:

Stort tillykke til alle med deres flotte resultater :flag::flag:

[QUOTE=Catika;1035583]Jeg havde mit kuld og 2 voksne med idag.

Så jeg kan næsten ikke få armene ned :D[/QUOTE]

Hvad er DSM :ups:

Tillykke med alle de fine resultater :smiley:

Mathilde fik sit andet cert, og en god bedømmelse af marina Winklen. Nu var hun så også alene i klassen :wink: men det gør ikke glæden mindre.

Hun skulle retur til nom, som hun tabte til en bimse.

Mathilde tog som sædvanlig det hele i stiv pote :wink: hun er bare en drøm at udstille.

[QUOTE=Catika;1035583]Jeg havde mit kuld og 2 voksne med idag.

Så jeg kan næsten ikke få armene ned :D[/QUOTE]

endnu engang stort tillykke med hende! :smiley: hun er en fornøjelse at bære på scenen :wink:

• Updated - - -

[QUOTE=Rumle;1035598]Hvad er DSM :ups:

Tillykke med alle de fine resultater :D[/QUOTE]

Minimum 10 x best in show på 2år og 1dag :smiley:

Min killing var med for første gang og hun tog det rigtig pænt - trods de mange høje lyde.

Jeg troede ikke dommeren var ret vild med hende, men hun kom op til nominering mod Tines somalikilling. Dommeren sagde det var meget tæt løb, men valgte altså somalikillingen.

På forhånd havde jeg sagt til Tine, at skulle hun med hjem i bilen, skulle hun nok trække sin killing - det gjorde hun ikke, så det undrer mig faktisk hun allerede er kommet hjem :gruble: DSB må have haft en god dag :smiley:

Stort tillykke:flag: til alle med resultaterne og en god udstillingsdag. :smiley:

I dag søndag bliver det så Rags’ tur. :slight_smile:

[QUOTE=Northved;1035631]endnu engang stort tillykke med hende! :smiley: hun er en fornøjelse at bære på scenen :wink:

• Updated - - -
        [/QUOTE]

Tusind tak for at bære sprælletøsen så fint :slight_smile:

• Updated - - -

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1035637]

På forhånd havde jeg sagt til Tine, at skulle hun med hjem i bilen, skulle hun nok trække sin killing - det gjorde hun ikke, så det undrer mig faktisk hun allerede er kommet hjem :gruble: DSB må have haft en god dag :D[/QUOTE]

Det kunne væree du skulle køre med DSB også, nu det går hurtigere med at komme hjem :rock: :klapper:

Ej, tusind tak for en super hyggelig dag og køretur, imponerende hvor meget man kan proppe ind i en Suzuki Ignis :respekt:

I dag var Fellini oppe ved Geir Edvardsson fra Norge.
I mine øresnegl har jeg fået fortalt at han var ellevild med ham og tildelte Fellini NOM over 5 andre ungdyr :surrender: :wehu:
Ingen BIS denne gang, men jeg er ved at revne af stolthed pga. den NOM ! :thumbup:

Tillykke til alle andre, jeg ved har fået nogle gode resultater :wink:

Tillykke til alle med søndagens resultater :flag: og en god udstillingsdag, som sluttede helt usædvanligt tidligt - før kl. 17 !!! :smiley:

Rags havde en god dag og fik uden problemer sit tredje CAPIB, og han er dermed blevet International Premier.
Det har taget sin tid at nå dertil, men så meget mere er titlen værd for mig, nu hvor den omsider er i hus. :wehu: