Nystarter

Hejsa på tråden

Mit navn er Jan Bo Larsen og jeg er helt nu på dette forum.

Jeg har en stor interesse i Katte adfærd, men kender mere til hunde end katte. Jeg er uddannet af Marianne Tornberg som nogle her måske kender?

Min tilgang til katte er simpel - de bestemmer, jeg gør bare som de beder om. Jeg har haft 4 katte - nu kun 1. De 2 førsete var brødre (huskat) sammen med disse havde jeg en stor indsigt i kattens univers - desværre mistede jeg disse i en skilsmisse, og kun bagefter forstod jeg hvad jeg afleverede hos kommunen. Samme 2 katte er nu overvægtige, ikke en del af familien og ikke “velkommen” i stue/køkken - det gør så ondt! Da jeg blev skilt var mit fokus på hunde og at få min berner med - men som med alle skilsmisser er der store sår - mit er mine manglede katte som i dag lever et kommeretligt liv på tørkost og ingen kærlighed - desværre kan siges det samme om 90% af alle katte i Danmark.

Jeg har idag kun Speedy som er en helt fantastisk Norsk Bugkat. Stor dreng!!!

Velkommen til :slight_smile:

:velkommen: herfra :slight_smile:

Velkommen til. Det her er absolut et forum hvor man kan lære rigtig, rigtig meget om katte :slight_smile:

Dog må du endelig fortælle mig hvad en norsk bugkat er for en? :gruble: :slight_smile:

:velkommen: til ! håber du bliver glad for at være her !!! … vi vil da gerne se et billed af Speedy :smiley:

:heya: Velkommen til.

Det lyder da trist med de to huskattebrødre :frowning: Det må være svært ikke at kunne gøre noget.

Stort velkommen, er helt sikker på at vi får gensidig glæde af hinanden her på KG :slight_smile:

Speedy er en Norsk Skovkat - jeg skrev bugkat fordi jeg gerne vil have en hund mere (har 5) - næste skal være en Norsk Bughund!!! - men Speedy er en Norsk Skovkat og billede af ham i min profil.