Nystarter

Hejsa på tråden

Mit navn er Jan Bo Larsen og jeg er helt nu på dette forum.

Jeg har en stor interesse i Katte adfærd, men kender mere til hunde end katte. Jeg er uddannet af Marianne Tornberg som nogle her måske kender?

Min tilgang til katte er simpel - de bestemmer, jeg gør bare som de beder om. Jeg har haft 4 katte - nu kun 1. De 2 førsete var brødre (huskat) sammen med disse havde jeg en stor indsigt i kattens univers - desværre mistede jeg disse i en skilsmisse, og kun bagefter forstod jeg hvad jeg afleverede hos kommunen. Samme 2 katte er nu overvægtige, ikke en del af familien og ikke “velkommen” i stue/køkken - det gør så ondt! Da jeg blev skilt var mit fokus på hunde og at få min berner med - men som med alle skilsmisser er der store sår - mit er mine manglede katte som i dag lever et kommeretligt liv på tørkost og ingen kærlighed - desværre kan siges det samme om 90% af alle katte i Danmark.

Jeg har idag kun Speedy som er en helt fantastisk Norsk Bugkat. Stor dreng!!!

Velkommen til :slight_smile:

:velkommen: herfra :slight_smile:

Velkommen til. Det her er absolut et forum hvor man kan lære rigtig, rigtig meget om katte :slight_smile:

Dog må du endelig fortælle mig hvad en norsk bugkat er for en? :gruble: :slight_smile:

:velkommen: til ! håber du bliver glad for at være her !!! … vi vil da gerne se et billed af Speedy :smiley:

:heya: Velkommen til.

Det lyder da trist med de to huskattebrødre :frowning: Det må være svært ikke at kunne gøre noget.

Stort velkommen, er helt sikker på at vi får gensidig glæde af hinanden her på KG :slight_smile:

Speedy er en Norsk Skovkat - jeg skrev bugkat fordi jeg gerne vil have en hund mere (har 5) - næste skal være en Norsk Bughund!!! - men Speedy er en Norsk Skovkat og billede af ham i min profil.

Tak for alle velkomsterne - hvis jeg skal blive her er jeg nødt til at finde en måde på at “Vise alle indlæg som læst” jeg har ikke 26 år til at læse alle indlæg på dette forum :slight_smile: Det ville være rart at kunne nulstille som ny bruger og så kun skulle forholde sig til nye indlæg!

stort :velkommentilkg: fra mig også :slight_smile:

du kan nulstille alle fora i forumoversigten HER

gå ned under foumlisten - der er en “marker alle fora som læste” funktion :slight_smile: så starter du forfra…

i tilfælde af du ikke lige føler at knap 1.000.000 indlæg ligger lige til højrebenet :slight_smile:

Velkommen til…er sikker på du herinde vil finde alt hvad hjertet begærer af viden om katte :slight_smile:

[QUOTE=JanBo;872829]Speedy er en Norsk Skovkat - jeg skrev bugkat fordi jeg gerne vil have en hund mere (har 5) - næste skal være en Norsk Bughund!!! - men Speedy er en Norsk Skovkat og billede af ham i min profil.
[/QUOTE]

Ah… Ja, jeg sad godt og spekulerede på om det var fordi du havde en norsk bughund, der opførte sig som en kat, eller om det var noget helt tredje :tihi:

:velkommen: til, håber du bliver glad for at være her

:slight_smile:

Hejsa, Jan Bo - og velkommen til Kattegale. :slight_smile:

Velkommen til :heya:

:velkommentilkg:

:velkommen::velkommen::velkommen:

Velkommen til :slight_smile:

Velkommen :slight_smile: vi ku godt bruge en helt herinde :wink:

[QUOTE=Battlestar;872844]stort :velkommentilkg: fra mig også :slight_smile:

du kan nulstille alle fora i forumoversigten HER

gå ned under foumlisten - der er en “marker alle fora som læste” funktion :slight_smile: så starter du forfra…

i tilfælde af du ikke lige føler at knap 1.000.000 indlæg ligger lige til højrebenet :)[/QUOTE]

Det var lige den jeg ikke kunne finde - puha så kan jeg også være med

:velkommen:

… er sikker på at de få mænd der er herinde vil være glade for lidt opbakning når der går for meget kvindefnidder i den :wink: