Nyt antivirusprogram - hvilket?

Jeg står overfor at mit abb hos Norton lige straks skal fornys, men har tænkt at jeg egentlig gerne ville have noget andet, der ikke er helt så “hysterisk” :slight_smile:

Tidligere har jeg brugt AVG, gratisversionen, og har været meget tilfreds, men jeg kunne egentlig godt tænke mig lidt flere funktioner end hvad jeg får i et gratisprogram.

Nogen forslag? Naturligvis også så “økonomisk rentable” som mulige :wink:

Vi har AVG betalingsversionen, og den er Simon tilfreds med - jeg har vist ingen holdning til det selv.

Min mor og jeg splejsede, så vi har Bitdefender til 2-3 computere.
Den kan både køre autopilot (mor), eller at man selv har en smule kontrol med det, som mig der har slået safe-wallet fra på begge pc’ere.

Jeg er overmåde tilfreds, og hverken mors eller min pc har været crashet.
Den advarer mig mod farlige sider, og kører fint i baggrunden.

Den har muligvis en gratis-version, men jeg ved det faktisk ikke.

(gratis version af) avast kombineret med (gratis version af) peer block

Da jeg i sin tid fik denne pc var den indstalleret med 1 års norton…det blev smidt ud, ubrugt

Jeg har microsoft security essentials, og det er nok det bedste antivirusprogram jeg nogensinde har haft. Det fungere bare

Enig fik det anbefalet af en IT sikkerheds ekspert hos et stort firma her, og det er gratis

Hvad er det for nogle ekstra funktioner, du vil have? Jeg går ud fra, det er noget, der rækker ud over antivirusdelen?

jeg har kørt med avast gratis i mange år uden bøvl. Ved at der også fås betalingsudgaver men har ikke overblik over hvad de kan tilbyde udover den gratis udgave