Nyt besøg hos Lone

jeg tænkte at vi hellere måtte starte en ny tråd, hvor de personer der har været hos Lone igår, kan komme ind og skrive. Den gamle tråd er kørt ud i en masse fnidder fnadder, så jeg syntes det er ret passende med en ny…

Vi er flere de meget gerne vil have en opdatering fra igår, så op af dynerne tøser, tag en slurk kaffe, og kom på banen -thumbs -kramer -kramer

Enig -thumbs

Har lige snakket med AnnetteO , Hun var først hjemme kl 05.00 i nat. Hun kommer på senere med billeder -

Hej alle

Jeg var sent hjemme i nat - eller rettere, jeg kørte Vibeke hjem, og så kørte jeg ned til minsøster og overnattede :wink:

Jeg er ikke hjemme endnu, så jeg kan ikke sætte billeder ind før senere… Jeg skal nok skynde mig - det lover jeg…

[bigHey
Jeg kan godt forstå jeres fustration, og åhhhh, tror mig jeg ejer heller ikke tålmodighed.
Men please, please lad det ligge et par timer.
Lad koner sove og snakke sammen, og få tage nogle kloge beslutninger.
Stol på at dette bliver der taget stilling til, og gjort noget.
Men lad emnet ligge lidt.
Nyd sommeren, tage en apuse fra pcerne, klap jeres dejlige misser rundt omkring i landet.
Jeg bedre jer mindeligt, lad det ligge bare et par timer.
Hilsen Pialoony] [bigloony]

Ja hold da op de må være godt trætte og proppet med indtryk. Og efter sådan en omgang så er der nok en del som skal sluges :frowning: