Nyt cover :-)

Synes lige I skulle se mit fine nye cover til min telefon :slight_smile:

Tak søde Ann, for det smukke billede :hjerte:

/Mette

Wow hvor er det flot!! Hvor får man lavet personlige covers? Eller er det sådan en sticker ting?

:inlove:

SUPER-FANTASTISK flot lavet …(hvem der dog havde de evner)

Tak :slight_smile:

Det her har jeg bestilt hos Bilka såmend :slight_smile:

/Mette

Vildt flot! :wehuu:

Det er SÅ flot :ok:

Så skal i da osse lige se mit (beklager kvaliteten af billedet, taget af en anden tlf og skævt for at undgå blitz-lys i billedet)

Fandt min bestilling, der var også et billede med (er fra Vista-print, jeg fik også lavet musemåtte med samme billede)

uhhh jeg revner af misundelse:muhaha: ( også selv om det er “en grim ting” ) sådan et må jeg eje!!! Det er begge to super flotte:savle: Cats og Conni

[QUOTE=Mette Mejdahl;1058805]Synes lige I skulle se mit fine nye cover til min telefon :slight_smile:

Tak søde Ann, for det smukke billede :hjerte:

/Mette[/QUOTE]
Wow det er godt nok blevet super flot - men det kan næsten heller ikke andet med den smukke tegning :slight_smile:

Nej hvor fint! :hjerte: Tak Mette, fordi du synes det er godt nok!

Det er sjovt, for jeg har været tæt ved at gøre det samme - bare med billedet af Greven og på en taske. :slight_smile:

http://www.cafepress.com/make/personalized-gifts

WOW hvor ser det godt ud :ok: Er det noget man kun kan få, hvis man her iphone? eller kan det også laves til dem med telefoner til alm dødelige :wink: :smiley:

Prøv mit link. Du kan få sat billeder på alt mellem himmel og jord. Næsten… :slight_smile:

Prøv at google: <dit tlf mærke> cover

Jeg har en kollega i Lithauen, som er vild med min ene kat, hun har ikke IPhone, så jeg ledte efter “HTC cover” for nylig, man kan få det (men fandt ikke i DK, men det er jo lige meget. Nu mangler jeg bare at vide hvilken model hun har)

:slight_smile:

Jeg tror desværre ikke det kan fåes til vores telefoner. Har tit og ofte undersøgt muligheden for personaliserede covers til xperia arc’en :frowning:

[QUOTE=danpia;1058890]Prøv at google: <dit tlf mærke> cover

Jeg har en kollega i Lithauen, som er vild med min ene kat, hun har ikke IPhone, så jeg ledte efter “HTC cover” for nylig, man kan få det (men fandt ikke i DK, men det er jo lige meget. Nu mangler jeg bare at vide hvilken model hun har)

:-)[/QUOTE]

Det har jeg nemlig forsøgt uden held :frowning: Men det kunne jo være jeg havde overset noget :slight_smile:

ØV!

Wauw… nu ved jeg da, hvad jeg måske skal give Jan i fødselsdagsgave…
Må finde et fint billede af Sif til ham :slight_smile:

Tusind tak allesammen :slight_smile:

Jeg er også bare super glad for det! :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;1058884]Nej hvor fint! :hjerte: Tak Mette, fordi du synes det er godt nok!

[/QUOTE]

“Godt nok”
Gi nu dig selv lidt credit dame!! :venter:

Det er SUPER flot og jeg er h_e_l_t vild med det!!! :thumbup::wehu::ok:

Mht. covers, så kan man få personlige covers hos vistaprint også - de har dog endnu ikke fået dem med sort “gummi kant” (som mit herover har). Dem fra Vistaprint er i hvidt hårdt plast og har ikke en kant ud over glasset på skærmen - det har det her fra Bilka :ok:
Prisen er noget højere hos Bilka for dette (200 kr) end hos Vistaprint (mener deres ligger på ca. 100 kr.), men det er jo et spørgsmål om man har det for at beskytte eller fordi man synes det er sjovt/pænt el. lign. :slight_smile:

I skal da i øvrigt også lige se det cover jeg har fået lavet til Julius - han har fået sin første telefon (ja, her hjemme er vi jo “æblificerede” så det er self. også en iphone - dog “kun” en 4s’er ligesom min… han skulle jo nødigt overhale sin mor allerede som 8 årig…! :yikes:) og så synes jeg jo også at han skulle have den personifiseret :

(Billedet har jeg klippet sammen - altså det er to separate billeder… idet Mille (Julius’ kat) ville ha ædt lille Twix (Julius’ Guldhamster), hvis jeg havde gjort forsøget :wink: )

/Mette

Ja, jeg synes jo Julius’s er for sejt :rock: :smiley:
Og så er det også smart med navn på mobilen til sådan en størrelse :slight_smile:

Ih Julius’ cover er også flot (Ann’s tegning er fantastisk så det er coveret selvfølgelig også!) og det er en genial ide med navn på coveret. :ok: