Nyt foder

Jeg har flere gange prøvet andre fodermærker end Royal Canin mhp. at finde et alternativ. Nu tror jeg nok det er lykkedes. Misserne har i den sidste uges tid spist ANIMONDA og er helt vilde med -høhø

Foderets sammensætning virker fornuftigt. Så indtil videre vil jeg klart anbefale alle interesserede at tage et kig på http://animonda.dk/

Foderpillerne fåes også i en grandis udgave til store missere -thumbs

Er der andre af jer herinde, der kender og anvender produktet?

Hej Helen

Jeg kender produktet, da man har kunne få det i Tyskland i et stykke tid, og vi har haft fået det som foderprøver dernede - men senest har vi fået en gratis prøve fra Rita der forhandler det. Desværre kunne de to sarte af mine katte ikke tåle det og fik derfor dårlig mave :slight_smile:

Men det er skønt at finde et godt foder - jeg har været meget igennem, og endelig er vi også landet på noget (Feline Porta Holistic) der opfylder vores mange krav, og som kattene kan li og tåle -thumbs

Vores kastrat-dreng Nighty kaster stort set altid op, når han får noget nyt mad… men bare ikke denne gang -thumbs

De andre katte virker trætte af RC… eller også er det bare mig -høhø

nej det er næppe dig - mine gider heller ikke RC i længden hvis de ikke får noget andet… jeg blander med flere forskellige - perferct fit, feline portas holistic, animonda og en til jeg ikke kan huske navnet på… olivers?

på den måde når de ikke at blive trætte af tingene og de spiser jo lidt hele tiden så med så mange varianter af de lødige mærker er jeg sikker på at de får det de skal bruge…

det er straks værre med vådfoderet…

[quote=Justice;56148]Hej Helen

Jeg kender produktet, da man har kunne få det i Tyskland i et stykke tid, og vi har haft fået det som foderprøver dernede - men senest har vi fået en gratis prøve fra Rita der forhandler det. Desværre kunne de to sarte af mine katte ikke tåle det og fik derfor dårlig mave :slight_smile:

Men det er skønt at finde et godt foder - jeg har været meget igennem, og endelig er vi også landet på noget (Feline Porta Holistic) der opfylder vores mange krav, og som kattene kan li og tåle -thumbs[/quote]

Jeg har også prøvet det, men oplevde som Mette at en del fik dårlig maver :S Så her hjemme er det Felina Porta & UniQ -thumbs

Jeg har haft prøver hjemme på det, men de ville ikke havde det, her er det kun Royal Canin der dur.

Feline Porta vådfoder står også på menu’en herhjemme - specielt dem med aloe vera -høhø

Og UniQ har jeg også prøvet, men misserne rørte det bare ikke - jeg var ellers vild med konceptet omkring foderet -thumbs