Nyt fra Tarzan og de to små BØLLER!


Haylee og Tarzan fla’er uuuu…efter at have afholdt Rally - big time :surrender1:


Puuuuh, kan I holde til det små venner?


Så kom Gwendo også, og skulle lige holde Tarzan lidt i hånden :inlove: :tihi:


Bitch-fiiiiiiiiiiiight :rock:


Mine skøre, men SKØNNE :hjerte: drengerøve :inlove:


Nullerhygge :slight_smile:


Gwendo, min dejlige bassemand :hjerte:


Dårligt billede, men Haylee var kravlet ind under tæppet - og DET var sjovt, syntes Gwendo (og Tarzan blev også fristet) :høhø:


Tarzan hænger ud i sit træ :slight_smile:


Kratte kratte


Sikker på du ligger godt der, Haylee? :gruble:


Ved ikke hvemses fede kat det er, der ligger der - men det er Haylee til højre :stuck_out_tongue:


Kilde kilde kilde Tarzan under fødderne sir’ Haylee :smiley:


Gwendo ææælsker at putte i min arm på den her måde :inlove:


:hjerte::hjerte::hjerte:


Her er det Haylee, der ligger på mit skød og insisterer på, at min opmærksomhed skal rettes mod HENDE, og ikke Kattegale :høhø:


Zzzzzz :zzz:


Her ligger jeg ski’e fint, sir’ Haylee :zzz:

Det sidste billede her er lidt taget et halvt sekund for sent - jeg hentede kameraet fordi Gwendo og Tarzan lå KLODS op og ned af hinanden :smiley: Men så satte Tarzan sig op, da jeg tog billedet, ævæv. Tarzan er ikke så meget for det der alt-for-tæt-putning…men Gwendo er den der type, der er OVERBEVIST om, at alt og alle (og ISÆR Tarzan) elsker ham over aaaalt på jorden :inlove: :klapper: , så af og til når Tarzan ligger alene inde i sengen, springer Gwendo op til ham og SMIDER sig enten oven på ham eller bare helt tæt på ham :høhø: Det ser så sjovt ud, og Tarzan er altid bare sådan “Ej…ej helt ærligt…skrid lige :S”, og så rykker han sig lige en 20-30 cm væk :tihi:

Det var alt for nu :slight_smile:

Du må vist ud at have fat i en industristøvsuger, hvis du skal gøre noget ved de nullermænd. Hold op, hvor er det blevet store! :uha: To store, hvide, bløde lammeskyer med ansigter :tihi: :hjerte:

Dejligt at se Tarzan, den dejlige dreng, ligger der og nyde det sammen med dem.

Dejlige billeder både af “nullerne” og Tarzan - hvor er de skønne alle tre.

:love2::love2::love2:

Tarzan er jo en gammel dreng, så al det nymodens putteri synes han ikke om. For ham er det en stor ting bare at kunne ligge i poteafstand… :tihi:

Men det ser jo også ud til at gå fint - dejlige billeder. :smiley:

Hvor skønt, at se dem hygge sådan sammen.
De er så dejlige alle 3
:wehuu::wehuu:

Hvor er de dejlige og Tarzan ser ud til at være rigtig glad for dem :hjerte::hjerte::hjerte:

Jaaaaaaah:hjertehop:
Nullerhygge:hjerte:

Mere mere!!!:tihi:

Hvor er de blevet store og vidunderlige! Jeg elsker dine billeder, jeg sidder altid med det stort smil klistret på ansigtet når jeg når til det sidste. Både fordi billederne er så fantastiske men osse dine små rammende billedtekster!

Dejlige katte :slight_smile:

Helt enig i hvad Trekkie skriver her!!!

Hvis bare alle nullermænd var så søde, så måtte de godt være så store for min skyld :love2:

Dejligt at se at de kommer så godt ud af det med onkel Tarzan :thumbup:

Helt enig!

Hvor er de bare skønne altså :hjerte:

Tusind tak allezusammen for jeres søde kommentare :hjertehop: DEJLIGT at I nyder dem, ligesom jeg jo selv gør :hjerte:

Og ja, de er bare blevet nogle rigtig store, veludviklede nullermænd - min støvsuger kan ikke ta’ dem :klapper: Så jeg må vel bare acceptere, at de er her :stuck_out_tongue:

Nuuuiii, Men Tine altså!!! De er bare lige så skønne som altid, de “små”:wehuu: Og Tarzan har virkelig taget begge to til sig. Ja, han siger fra hvis de blir for meget - men ingen tvivl om at de 3 er faldet godt til med hinanden…:love2: Og DU, unge dame, er total meget under tøflen!!! Det ser man jo tydeligt:tihi::tihi::tihi::tihi::tihi:

Haha :høhø: Ja det kan der vist godt være noget om, at jeg er. De er i hvert fald ved at have fået opdraget mig helt godt :ups: