Nyt gulv og "tapet"

Efter lidt shopping i dag var jeg simpelthen nødt til at tage billeder af Katte-Misserne. :ups:
Fik endelig fat i et gulv jeg kunne lide og ikke kostede en bondegård!
Kom i tanke om noget stof jeg købte sidste år, det passede perfekt til.
Der er nok meget delte meninger om det passer med mønsteret eller ej, om det tager for meget fokus osv., spørger du mig er svaret nej. :smiley:
Jeg er helt tosset med det! :rock:

Nå men her et udpluk af dagens session!

Gismo gad kun kort.

Diamond synes det var okay, hun kunne godt lide de nyse snacks, så meget at hun kvittede med at brække sig midt i det hele. :høhø:

Og så Amidale min lille mus!

Og ja, så er der Kalypso min lille superstar.

Og så lige et enkelt fælles billede eller 2.

Skønne billeder og den tortiemus der, savler tit over hende :slight_smile: men de er alle lækre

Ja… hvordan synes du selv det går??? Mere er der vist ikke at sige om dén sag :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
FANTASTISK billede :ok:

Som altid er det nogle gode billeder af de dejlige misser. :thumbup:

Jeg kan godt lide det nye gulv og baggrund, men Kalypso bliver næsten væk i det mørke mønster og gulv. Så meget, som Lypsen nu kan blive væk… :tihi:

Baggrunden står specielt godt til Gizmo og også til Amidale. Billedet af Diamond med ryggen til er sjawt. :stuck_out_tongue:

Fototeknisk ser det ud til at kameraet ikke har 100% fokus på kattene, hvilket mit overpertentlige øje kommer til at lægge mærke til. Men jeg synes ikke det er baggrunden der driller.

Åh, Gizmo er jeg altså stadigvæk ret forelsket i. :wehuu:

Skønne billeder :slight_smile:
Jeg er vild med gulvet :thumbup:

og den lille grammofon spille :savle: gad jeg godt have fingrene i :slight_smile:
Hvor finder du alle de lækre rekvisitter :?

Meget flotte billeder. Tapet og gulv er bare perfekt til klassiske møbler og vintage props.:thumbup:

Og Diamond er godt nok blevet solbrændt i år… :smiley:

Igen, super lækre billeder fra dig. Dine katte er som altid, skønne hver & en. Jeg er vild med baggrunden (sådan et tapet kunne jeg godt leve med i mit hjem), gulvet er fedt & den lille “grammofon” er skøøøn. :smiley:

Gismo løber som altid, med min opmærksomhed :ups:

Fantastiske billeder af nogle fantastiske mis

Tusinde tak Gitte - Synes også selv Amidale er en rigtig smuk tortie! :inlove:

[QUOTE=DK Sugieh;1116618]

Ja… hvordan synes du selv det går??? Mere er der vist ikke at sige om dén sag :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:
FANTASTISK billede :ok:[/QUOTE]
Ja altså med Diamond går det ALTID godt som du kan se. G Jeg ved ikke hvad det er med hende, men hun sidder helst med ryggen til. G

[QUOTE=velfa;1116619]Som altid er det nogle gode billeder af de dejlige misser. :thumbup:

Jeg kan godt lide det nye gulv og baggrund, men Kalypso bliver næsten væk i det mørke mønster og gulv. Så meget, som Lypsen nu kan blive væk… :tihi:

Baggrunden står specielt godt til Gizmo og også til Amidale. Billedet af Diamond med ryggen til er sjawt. :stuck_out_tongue:

Fototeknisk ser det ud til at kameraet ikke har 100% fokus på kattene, hvilket mit overpertentlige øje kommer til at lægge mærke til. Men jeg synes ikke det er baggrunden der driller.

Åh, Gizmo er jeg altså stadigvæk ret forelsket i. :wehuu:[/QUOTE]
Tusinde tak Marie.
Kan godt være der er nogle det er smuttet for mig. Må nok erkende at jeg ikke er så god igen længere til at aktiverer kattene og tage billeder samtidig. Mine billeder tilter også mere end de gjorde før hen. Med denne opstilling kan det rigtig ses, og jeg kan også se jeg end ikke har rettet dem alle ordentligt op. Nå, ja pyt, måske jeg tager mig bedre sammen næste gang. :slight_smile:
Men det er lidt en udfordring når de, eller som Kalypso gør, ligger ved grammofon-tingen, så fanger fokuspunkterne meget gerne den frem for dem. :slight_smile:

Kan godt se Kalypso kan blive lidt i et med gulvet når hun ligger ned. Dumme dyr at hun altid skal være på tværs og besværlig. lol

Tusinde mange tak for de pæne ord, og gode punkter. :smiley:

[QUOTE=DK Mammarazzi;1116628]Skønne billeder :slight_smile:
Jeg er vild med gulvet :thumbup:

og den lille grammofon spille :savle: gad jeg godt have fingrene i :slight_smile:
Hvor finder du alle de lækre rekvisitter :?[/QUOTE]
Tak Rikke. :smiley:
Jeg er også rigtig glad for jeg endelig fandt en lille rest, og som ikke kostede en bondegård. :smiley:
Min lille grammofon er købt på Mallorca, så der er lidt vej efter lige den. :slight_smile:
Alle mine andre ting er fundet rundt omkring her hjemme. :slight_smile:
Mine sofaer og stole er købt via en gruppe på FB, men mener også Bahne har haft dem og en dyr møbel butik i Fields.

[QUOTE=FinnFrode;1116629]Meget flotte billeder. Tapet og gulv er bare perfekt til klassiske møbler og vintage props.:thumbup:

Og Diamond er godt nok blevet solbrændt i år… :smiley:

[/QUOTE]
Mange tak FF. Ja jeg tænkte min lille chesterfield lige måtte testes i går også. :smiley:
Ak ja, Diamond er fin solbrun året rundt. G

[QUOTE=Enki;1116706]Igen, super lækre billeder fra dig. Dine katte er som altid, skønne hver & en. Jeg er vild med baggrunden (sådan et tapet kunne jeg godt leve med i mit hjem), gulvet er fedt & den lille “grammofon” er skøøøn. :smiley:

Gismo løber som altid, med min opmærksomhed :ups:[/QUOTE]
Jeg bukker og takker. :smiley:
Det er lidt øv Gismo ikke rigtig gider på samme måde som han gjorde for bare et år siden, der var han en super stjerne også, men den tid er slut. Øv øv…

Tusinde tak Brita. :slight_smile:

Man mangler altid lige den 3. arm, når man hyrder katte. :høhø: Det er sgu ikke nemt at holde kamera, fokusere ordentligt og holde kattens opmærksomhed. Jeg har en masse billeder af en lang grå klat eller en kat med 4 øjne. Fanni har alt for travlt til at sidde stille længe nok til at blive fotograferet. :hyp:

Skønne katte og skønne billeder så kort og kontant kan det siges :wink: Jeg må så ærlig indrømme, at den baggrund ikke lige er mig, den gør, at fokus forsvinder og det bliver rodet, men altså det er også bare mig, der er skadet af mit fag…fnis…Men bortset fra det så er det forbløffende så godt du kommunikerer med dine katte når du fotograferer, der er kontakt og det er fedt! He he elsker nu det med Diamond som viser dig ryggen…det er jo også en form for kommunikation…hi hi

Baggrunden tager rigtig meget fokus, det er jeg hélt enig i. :slight_smile: Jeg har altid været vild med de “dekorative” baggrunde, men kan ikke lige forsvare at lave indkøb af de rigtige pt., så jeg måtte nøjes med mit stof her. Jeg tror også det er ekstra “hidsigt” pga. den hvide mod den sorte, en mere dæmpet farve havde været at foretrække, samt større afstand og bedre slørring, men ak ja, man kan ikke få det hele når man kun har 140 cm at arbejde med. G

Tusinde mange tak for de pæne ord Yvonne. Og ja, Diamond hun er bare Diamond, kender man hende så ved man det er lige hende sådan som hun sidder der med ryggen til. :tihi:

Fede billeder som altid! Jeg er vild med det tapet! Det passer så perfekt til den stol og den sjove grammofon :smiley:

Gulvet er også rigtig pænt! Dejlig rolig farve. Den ville passe FINT til tre brunlige siatalere jeg kender :wink:

Lækre billeder, som altid når du er fotografen :slight_smile:

Dejlige, lækre katte, især Amidale, som jeg har a soft spot for :hjerte: