Nyt hår (Annette O)

Næææh…dem har jeg godt nok ikke lige hørt om :tihi:

Men det er da nogle underlige alfer synes jeg, for de er altid i størst vigør efter en helligdag eller en fest, for eksempel den 1. januar -what

[quote=Gizzemissen;106667]Næææh…dem har jeg godt nok ikke lige hørt om :tihi:

Men det er da nogle underlige alfer synes jeg, for de er altid i størst vigør efter en helligdag eller en fest, for eksempel den 1. januar -what[/quote]

Ja selvfølgelig gør de det. Der kan de jo lege bedst (når vi uvidende fjolser jo bare ligger og snork sover).

Men der er mange slags alfer…

  • håralferne
  • dynebetræks krølle alfer
  • dem der putter dårlig ånde i munden på folk

Ja der er simpelthen uanede mængder af alfer, der hver nat terroriserer os stakkels sovende mennesker, og jeg tror faktisk de morer sig gevaldigt hver eneste nat.
Henning vågner stort set med ny frisure hver morgen, og jeg har dem mistænkt for at have en eller anden konkurrence om, hvilken alf der kan lave den sjoveste frisure…

Hvor er det en sød halskæde du har på :wehuu:
Nåja, håret er da også fint -høhø

Du er jo tæske smækker lækker :thumbup:

Pas nu på, hun bliver ALT for selvglad og ikke til at være i nærheden af, det er svært nok i forvejen -rulleøjne:bebe:

Jeg ved sgu ikke, om jeg vil følges med dig på lørdag… jeg kommer jo til at ligne leverpostej ved siden af dig :ups:

Sikke da en smækker kvide, vi der fik set. Det klder dig utrolig godt.

MVH
Gitte

-fløjte-fløjte-fløjte-fløjte

Dét der slipper du ikke godt fra, Denise.

Jeg ville kigge mig over skulderen de næste par dage.

-mb,

Jamen jeg sidder da også og venter på hvad hun nu har brygget sammen af frækhed -LOL

:cool::cool::cool:

Hvis jeg var dig, ville jeg spærre brevsprækken/postkassen, afvise mails fra hende, og i det hele taget skrive med et stort skilt ude på hoveddøren :

JEG BOR HER IKKE LÆNGERE, SKATTEKAT !!

:coool:

**sidder og nynner: I’m too sexy … **

:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

[quote=Annette O;106944]:? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :? :?

[/quote]

Ja … ???

[quote=Skattekat;106961]Ja … ???

[/quote]

-brækkesig

-LOL