Nyt hjemmeside look

Jeg har ændret lidt på farverne på min hjemmeside, da jeg synes, den sorte baggrund var for dyster.

Jeg ville bibeholde de to grønne farver, da jeg er meget vild med dem og synes de passer rigtig godt til misserne.
Jeg var så i tvivl om, hvilken farve jeg skulle vælge istedet for sort og det endte med en beige nuance.

Jeg er ved at få lavet noget nyt pynt til hjemmesiden også og så skal jeg have nye bannere på, men det kommer senere, for det er endnu ikke færdigt :slight_smile:

Jeg er også ved at få tegnet et nyt katte hoved til mit logo, da det nuværende desværre er alt for detaljeret, så det ikke ses ned i lille størrelse, hvilket er ærgerligt.

Hvad synes I om hjemmesiden :?

Jeg synes farverne passer rigtig godt sammen :slight_smile:

Ja jeg er også rigtig godt tilfreds med farvesammensætningen nu og det er ikke så dystert :slight_smile:

Jeg synes det ser rigtig flot og rent ud, dejlige farver.

Jeg undrer mig dog lidt over ‘tingel-tangel-værket’ i øverste venstre og nederste højre hjørne (og tildels blomsterne om overskriften).
I mine øjne er det lidt for ‘meget’, lidt for ‘fint’ til en ‘barsk’ NFO.

Kunne det i hjørnerne ikke erstattes med en udstrakt (katte)silouet?
Og ligeledes en siddende silouet rundt om overskrifter.

Det er selvfølgelig smag og behag og udover dette synes jeg det er RIGTIG flot

:slight_smile:

[QUOTE=danpia;965946]Jeg synes det ser rigtig flot og rent ud, dejlige farver.

Jeg undrer mig dog lidt over ‘tingel-tangel-værket’ i øverste venstre og nederste højre hjørne (og tildels blomsterne om overskriften).
I mine øjne er det lidt for ‘meget’, lidt for ‘fint’ til en ‘barsk’ NFO.

Kunne det i hjørnerne ikke erstattes med en udstrakt (katte)silouet?
Og ligeledes en siddende silouet rundt om overskrifter.

Det er selvfølgelig smag og behag og udover dette synes jeg det er RIGTIG flot

:)[/QUOTE]
Det er det pynt, jeg er ved at få lavet nyt af - Men det er ikke færdiglavet endnu :slight_smile:

Katte silouet havde jeg dog ikke lige tænkt på - Det jeg er ved at få lavet er en sommerfugl, da jeg er vild med sommerfugle :slight_smile:

Tusind tak for dit indput :thumbup:

Jeg synes, at det er rigtig flot.

Og så sidder jeg og ærgrer mig over, at jeg er en klovn til hjemmesider, jeg er nemlig slet ikke misundelig :ups:

[QUOTE=DK Blackangel;965989]Jeg synes, at det er rigtig flot.

Og så sidder jeg og ærgrer mig over, at jeg er en klovn til hjemmesider, jeg er nemlig slet ikke misundelig :ups:[/QUOTE]
Tusind tak :slight_smile:

Jeg anede heller intet om det for et års tid siden, da jeg gik igang - Men øvelse gør mester :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;965990]Tusind tak :slight_smile:

Jeg anede heller intet om det for et års tid siden, da jeg gik igang - Men øvelse gør mester :)[/QUOTE]

Jeg har forsøgt mig med en anden hjemmeside engang, og jeg kan bare ikke hitte ud af det :pose:

[QUOTE=danpia;965946]Jeg undrer mig dog lidt over ‘tingel-tangel-værket’ i øverste venstre og nederste højre hjørne (og tildels blomsterne om overskriften).
I mine øjne er det lidt for ‘meget’, lidt for ‘fint’ til en ‘barsk’ NFO.[/QUOTE]

Helt enig :slight_smile:

En anden - absolut lille - ting er, at på killingesiden er der en meget mørk baggrund til sort skrift. Kunne den ikke komme til at ligne de andre sider, så det er sort skrift på lys baggrund?

Og så er der et par enkelte svipsere i stednavne, der ikke er skrevet med stort :slight_smile:

Ellers ser den fin ud :ok:

[QUOTE=Temple Bar;966017]Helt enig :slight_smile:

En anden - absolut lille - ting er, at på killingesiden er der en meget mørk baggrund til sort skrift. Kunne den ikke komme til at ligne de andre sider, så det er sort skrift på lys baggrund?

Og så er der et par enkelte svipsere i stednavne, der ikke er skrevet med stort :slight_smile:

Ellers ser den fin ud :ok:[/QUOTE]
Ups det med farven på killingesiden, var lige gået min næse forbi :slight_smile:

Hvor er det at stednavnene ikke er skrevet med stort, jeg kan ikke lige finde dem?

[QUOTE=DK Mammarazzi;966021]Ups det med farven på killingesiden, var lige gået min næse forbi :slight_smile:

Hvor er det at stednavnene ikke er skrevet med stort, jeg kan ikke lige finde dem?[/QUOTE]

Navnet på jeres hjemby bl.a. :slight_smile:

Allerede på forsiden står der “Norske Skovkatte på nordfyn”. Hvis man skal være meget nøjeregnende, så skal norsk skovkat ikke skrives med stort, mens Nordfyn altid skal :slight_smile:

[QUOTE=Temple Bar;966024]Navnet på jeres hjemby bl.a. :slight_smile:

Allerede på forsiden står der “Norske Skovkatte på nordfyn”. Hvis man skal være meget nøjeregnende, så skal norsk skovkat ikke skrives med stort, mens Nordfyn altid skal :)[/QUOTE]
Takker så skulle jeg vist have fået rettet det også :slight_smile: Sig endelig til hvis der er andre steder, hvor jeg har glippet med stednavnene :slight_smile:

Jeg har fjernet blomster rankerne på alle siderne :slight_smile: Så må vi se, om jeg får noget andet på i stedet :slight_smile:

Ikke nederst på forsiden :wink:

Jo nu har jeg :slight_smile: Og jeg fandt også et par stednavne i delen Mammarazzi, som ikke var ændret, men det er de nu :slight_smile:

Det er en meget flot side, du har lavet Rikke.
Lige i yndlingsfarverne til vores smukke gr III piger :slight_smile:

Jeg synes det tegner super flot Rikke - Rigtig gode farver :slight_smile:
Jeg glæder mig til at kikke forbi, når du har fnidret videre :slight_smile:

Jeg synes den er rigtig flot, og glæder mig til, at se udviklingen.

Rigtig gode og rolige farver

Jeg synes den er rigtig flot, og glæder mig til, at se udviklingen.

Rigtig gode og rolige farver

[QUOTE=PiaR;966051]Det er en meget flot side, du har lavet Rikke.
Lige i yndlingsfarverne til vores smukke gr III piger :)[/QUOTE]
Lige netop Pia - Og den kan sagtens gå til Sean og Evelina også :slight_smile:

[QUOTE=Alice;966103]Jeg synes det tegner super flot Rikke - Rigtig gode farver :slight_smile:
Jeg glæder mig til at kikke forbi, når du har fnidret videre :-)[/QUOTE]
Tusind tak Alice :slight_smile: Pynten og bannerne har jeg dog givet videre til en anden, da jeg stadig ikke er god nok til selv at klippe langhårskatte ud, det bliver ikke godt nok til, hvad jeg vil vise frem på hjemmesiden :slight_smile: Der skal jeg øve mig noget mere først :slight_smile:

[QUOTE=Winnie Nielsen;966109]Jeg synes den er rigtig flot, og glæder mig til, at se udviklingen.

Rigtig gode og rolige farver[/QUOTE]
Tusind tak Winnie :slight_smile:

Ups dobbelt post