Nyt hjemmeside look

Det ser superflot ud. Jeg er vild med den grønne farve og de lilla blomster :ok:

Mange tak :slight_smile:
De lilla blomster bliver dog skiftet ud, når det nye pynt er færdiggjort :slight_smile:

synes farverne er fine og kontrasterne er fine…:slight_smile:
jeg vil dog råde dig til ikke at få for mange “menuer” øverst oppe…
(mener jeg os jeg har)…
Det er ofte derfor man laver dropdowns menu, men ja, selv jeg kan ikke finde ud af det :stuck_out_tongue:

Jeg synes virkelig det er en flot hjemmeside…især når du har lært dig selv det!!

[QUOTE=DK Zaphy;966144]synes farverne er fine og kontrasterne er fine…:slight_smile:
jeg vil dog råde dig til ikke at få for mange “menuer” øverst oppe…
(mener jeg os jeg har)…
Det er ofte derfor man laver dropdowns menu, men ja, selv jeg kan ikke finde ud af det :stuck_out_tongue:

Jeg synes virkelig det er en flot hjemmeside…især når du har lært dig selv det!![/QUOTE]
Mange tak for dine råd og roser :slight_smile:

Ja jeg har selv lært mig det, med en ven i telefonen af og til - Desværre har jeg endnu ikke lært at lave dropdown menuer endnu :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;966146]Mange tak for dine råd og roser :slight_smile:

Ja jeg har selv lært mig det, med en ven i telefonen af og til - Desværre har jeg endnu ikke lært at lave dropdown menuer endnu :)[/QUOTE]

Det har jeg heller ikke, og det er noget der irriterer mig mest, og så de gallerier… Men det skal nok komme jo :slight_smile:
Jeg synes, når du går fra “forside” til en anden side, at boksen rykker sig, eller er det bare mig…
er det html du laver det i eller html OG css :)?

[QUOTE=DK Zaphy;966148]Det har jeg heller ikke, og det er noget der irriterer mig mest, og så de gallerier… Men det skal nok komme jo :slight_smile:
Jeg synes, når du går fra “forside” til en anden side, at boksen rykker sig, eller er det bare mig…
er det html du laver det i eller html OG css :)?[/QUOTE]
Ja jeg vil også rigtig gerne finde en super smart måde til gallerierne, derfor er den side stadig tom :slight_smile:

Ja midterboksen rykker sig, fordi der ingen overskrift er på forsiden, det er der på de andre :slight_smile:

[QUOTE=DK Zaphy;966144]synes farverne er fine og kontrasterne er fine…:slight_smile:
jeg vil dog råde dig til ikke at få for mange “menuer” øverst oppe…
(mener jeg os jeg har)…
Det er ofte derfor man laver dropdowns menu, men ja, selv jeg kan ikke finde ud af det :stuck_out_tongue:

Jeg synes virkelig det er en flot hjemmeside…især når du har lært dig selv det!![/QUOTE]
Jeg synes dog ikke, at jeg har for mange menu punkter, der er dem jeg synes, der skal være :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;966150]Ja jeg vil også rigtig gerne finde en super smart måde til gallerierne, derfor er den side stadig tom :slight_smile:

Ja midterboksen rykker sig, fordi der ingen overskrift er på forsiden, det er der på de andre :)[/QUOTE]

Ahh :slight_smile: Derfor…
Ved ikke hvor meget du er inde i javascript :)…der er nogle fine gallerier…

Jeg er så i modsatte grøft - jeg kan ikke lide automatiske dropdown-menuer, fordi de ofte fungerer dårligt, og der skal ikke meget til før den skifter eller forsvinder. Til en lille hjemmeside, som denne alt andet lige er, ville jeg helst undgå en dropdown. Har man en kategori, hvor der logisk set burde være en overmenu og underpunkter (kan man f.eks. gøre med “Katte”, med underpunkterne “hunkatte” “hankatte” osv.), så ville jeg hellere lave en ekstra menu i siden med underpunkterne, som kommer frem når man klikker på overmenuen - eller hvis man foretrækker en horisontal menu, så en “dropdown”, som først kommer frem når man klikker på overpunktet og ikke bare ved “hover” og som er synlig indtil besøgeren klikker på et andet overpunkt. Men ja, det er en smagssag tror jeg. Jeg bliver aldrig fortaler for dropdown menuer :tihi:

Nu glemte jeg jo helt at skrive: Jeg kan godt lide at det sorte er dæmpet så meget, det gør udtrykket meget mere let! Rigtig fine farver Rikke!

Jeg vil give dig ret Daisy :slight_smile:
På et tidspunkt ville jeg rigtig gerne have dropdown, men jeg er blevet rigtig glad for den, som den er nu :slight_smile:

Mange tak for rosen til farverne på hjemmesiden :slight_smile:

Jeg har lavet logoet om i farverne, det får i det mindste kattetegningen mere frem og det er stadig farverne på hjemmesiden der er brugt :wink:
Samtidig giver det også mere kontrast til logoet :slight_smile:

[QUOTE=DK Mammarazzi;966190]Jeg har lavet logoet om i farverne, det får i det mindste kattetegningen mere frem og det er stadig farverne på hjemmesiden der er brugt :wink:
Samtidig giver det også mere kontrast til logoet :)[/QUOTE]

Det er meget bedre :ok:

Ja så kan man nemlig se både kat og skrift meget bedre :slight_smile:

Problemet er jo at mange mennesker ikkekan overskue, der er “så mange muligheder” (SÅ mange har du jo heller ikke,Rikke…hehe)

Jeg går bare ud fra, hvad jeg får lært…hehe men du har du jo været i praksis længe :smiley:
Kan nu godt lide dropdown menu, fordi det giver overskuelighed…Men der er os dem, som slet ikke dur, og gør det endnu værre!

Så blev de lilla blomster erstattet af små kattepoter i farver, der passer til resten af hjemmesiden :slight_smile:

de er super søde:D

Meget bedre :ok:

Taaaak :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Det ligner umiskendelig Flemming-poter :slight_smile:

Ihhhh tak ;), det er da meget bedre og mere relevant :ok: