Nyt kamera testest

I dag fik jeg jo nyt lækkert kamera af min bedre halvdel - Og det skulle jo testes. Så igen må i lide under mine billeder…:ups:

Gismo:

Amidale:

Flotte billeder! Især dem af Amidale!

Synd du ikke lige kommer til Fredericia og kan tage nogle kattebilleder :slight_smile:

[QUOTE=En forhenværende bruger;577239]Flotte billeder! Især dem af Amidale!

Synd du ikke lige kommer til Fredericia og kan tage nogle kattebilleder :)[/QUOTE]

Tusinde takker for roserne. :slight_smile:

Ja det ville nok lige blive dyrt nok, jeg var ellers frisk. :slight_smile:

WOW du er dygtig :rock:

Tusinde mange tak for roserne! :slight_smile:

Elsker dine billeder …

Det er bare gode billeder :thumbup:
Det er jo lige før I kommer til at kigge forbi os, vi bor jo lige ved siden af :slight_smile:
Du kunne jo nok tage nogle super foto af Knaldperlen :smiley:
Hilsen Lisbeth

Hold da op nogle lækre katte :slight_smile: Og nogle super gode billeder

Super flotte billeder det nye kamera kan tage , og smukke modeller :slight_smile:

Det virker! :smiley:

Dejlige billeder. :slight_smile:

[QUOTE=Coon Danica;577280]Det er bare gode billeder :thumbup:
Det er jo lige før I kommer til at kigge forbi os, vi bor jo lige ved siden af :slight_smile:
Du kunne jo nok tage nogle super foto af Knaldperlen :smiley:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]

Nemlig.og da hun alligevel skal denne vej forbi, kunne hun lige bruge lidt tid på mine smukkesakker, og tage mig med ned til dig… ler

DEN slags billeder af dine smukke katte vil jeg gerne lide for…fortsæt endelig :slight_smile:

Du kan da ikke skrive at du har fået nyt kamera uden at skrive hvilket et du har fået :smiley:

hvordan laver du baggrunden så … hel? :o det er skide flot!

WOW den baggrund du har brugt først er da helt vild… :respekt:

Kanon flotte billeder :wink:
Du er jo en helt prof og super skøn baggrund den grønne :wink:
Du har da bestemt ikke problemer med den hvide baggrund mere - Billederne af Amidale er da blevet nået nær perfekte :wink:
Jeg er helt skudt i det hvor hun står/går :hjerte:
Super smukke farver hun har den lille prinsesse :wink:

Tusinde mange tak for roserne til jer alle. - Det varmer utrolig meget at læse. :slight_smile: - Og glæder mig at trods jeg smider mange billeder ind af dem, at I alligevel gider kigge forbi og smide mig en kommentar. :slight_smile: TAK!

[QUOTE=Coon Danica;577280]Det er bare gode billeder :thumbup:
Det er jo lige før I kommer til at kigge forbi os, vi bor jo lige ved siden af :slight_smile:
Du kunne jo nok tage nogle super foto af Knaldperlen :smiley:
Hilsen Lisbeth[/QUOTE]
Tusinde tak for roserne Lisbeth. :slight_smile:
Ej har jeg været så tæt på Knaldperlen uden at se ham? Ej øv - Så missede jeg en charmetrold uden lige.

Ups, ej sorry - Fik et: Canon EOS 7D - SÅ bliver det bare ikke bedre! Jeg elsker det allerede!! :wehu:

Hel? Tænker du på samme farve bag dem og på gulvet? - Det får jeg med min papirs rulle. :slight_smile:

[QUOTE=•~ Rikke ~•;577540]Kanon flotte billeder :wink:
Du er jo en helt prof og super skøn baggrund den grønne :wink:
Du har da bestemt ikke problemer med den hvide baggrund mere - Billederne af Amidale er da blevet nået nær perfekte :wink:
Jeg er helt skudt i det hvor hun står/går :hjerte:
Super smukke farver hun har den lille prinsesse ;)[/QUOTE]
Tusinde mange tak for roserne Rikke. :slight_smile: Som det varmer.
Ja, det går meget bedre med den hvide. Jeg skal ikke lyve, de har fået en lille tand ekstra hvid i paint shop pro, men slet ikke som når jeg tog med det “gamle” kamera. Slet heller ikke alle billeder som skal skrues lidt på. - Dét er bare fedt!!
Ja hun er svær at få spring, eller bare på alle fire. Så der skal kastes guf, så var lige heldig her - Hér synes jeg skrige hvid er god. :tihi:
Igen tusinde tak for roserne af billederne og min lille mus! :slight_smile:

[QUOTE=Kimilla;577595]Tusinde tak for roserne Lisbeth. :slight_smile:
Ej har jeg været så tæt på Knaldperlen uden at se ham? Ej øv - Så missede jeg en charmetrold uden lige.

Ups, ej sorry - Fik et: Canon EOS 7D - SÅ bliver det bare ikke bedre! Jeg elsker det allerede!! :wehu:

Hel? Tænker du på samme farve bag dem og på gulvet? - Det får jeg med min papirs rulle. :slight_smile:

Tusinde mange tak for roserne Rikke. :slight_smile: Som det varmer.
Ja, det går meget bedre med den hvide. Jeg skal ikke lyve, de har fået en lille tand ekstra hvid i paint shop pro, men slet ikke som når jeg tog med det “gamle” kamera. Slet heller ikke alle billeder som skal skrues lidt på. - Dét er bare fedt!!
Ja hun er svær at få spring, eller bare på alle fire. Så der skal kastes guf, så var lige heldig her - Hér synes jeg skrige hvid er god. :tihi:
Igen tusinde tak for roserne af billederne og min lille mus! :)[/QUOTE]

Ja…du har højst været 7-8oo m fra ham :smiley:

Eeeeeeej, det gør næsten helt ondt at tænke på. - Men hvor er det pudsigt. :slight_smile: