Nyt katteforum - jubiii!

[smilie=hate-bravo.gif] Glæder mig til at være med herinde!

Også velkommen fra mig, til dig og de smukke briter -velkommen

-velkommen herind -balloons

Velkommen til -blomst

-velkommen indenfor i de kattegales paradis. Jeg glæder mig til, [bigloony] at du fortæller mere om dig selv og dine katte

-velkommen og håber du får det super hygsomt herinde…

knuser og -pote dask

Tak for velkomsten!

Ja, det var vist ikke så meget jeg lige fik lagt ud med -hæhæ
Jeg bor sammen med min kæreste Mikkel, på et nedlagt landbrug. Vi har som sagt briter, men har også islandske heste, en Rhodesian Ridgeback, 2 marsvin og en kanin. Desuden har vi 3 udekatte, som er super gode musefangere! [bigloony] Så jeg nyder virkelig det landlige liv med masser af dyr omkring mig. Når jeg er på arbejde, har jeg også dyr omkring mig. Arbejder nemlig som veterinærsygeplejerske på en dyreklinik, hvilket er det bedste job man kan forestille sig! -hopla
Vores briter er fra alderen 3 uger til 7 år. Den første brite jeg stiftede bekendtskab med, var i 1982, da mine forældre overtog en “brugt” kat, som var en lækker stor blå bamse på omkring 10 kg. Jeg tror det er derfor jeg altid har haft et blødt punkt for de lækre bamser. Men generelt synes jeg at alle katte er smukke og fantastiske!
Vi har i over 2 år drømt om at opdrætte British Shorthair, men har brugt en masse tid på, først og fremmest at få de rigtige faciliteter, men også at lære en masse om det at have et opdræt af katte. 24 maj fik vi så vores første “kuld”, men desværre overlevede kun en enkelt, Alpha. Han vokser tilgengæld rigtig godt og vi glæder os til at se hans udvikling. Måske bliver han vores kommende avlshan! -pote
Jasper, som er vores chokolade han, skal vi have genscannet for HCM til oktober. Desuden har jeg besluttet mig for at få testet mine avlskatte for HD, der er ingen grund til at avle videre på en kat med en mulig arvelig sygdom.
Vi har udvidet vores hjem med 50 m2, som er blevet til katte-slaraffenland med diverse klatretræer, hylder, huler og hvad sig dertil hører, samtidig har vi fået os en hjemmebiograf -hi5 så både katte og vi kan hygge os!

Det var vist alt for nu! [bigloony]

HEEEEEEEEEEEEEEEEEJ SUSIE og velkommen til ven [bigloony] [bigloony] -velkommen -velkommen ,glæd dig bare,de er smadder søde herinde -thumbs

Tak Anita… men det er nu Louise jeg hedder -tihi

-velkommen Hvor er det altså fint at du også kom med herind Louise [bigloony] Her er rigtig rart og en rigtig god stemning [bigloony]

Hej og velkommen -velkommen

• -velkommen

Hej Louise -velkommen

Håber du blver rigtig glad for at være her hos os kattegale -joker

Velkommen til alle vi andre kattegale [bigloony] [smilie=hate-tunz.gif]

hej og -velkommen