Nyt katteforum... spændende ;o)

Hej alle,

Jeg hedder Mie og har 5 skønne burmeserkatte. De 2 af dem fra egen avl. Det er 1 hankastrat og 4 hunkastrater.

Jeg bor i Glumsø på Midtsjælland i et rækkehus sammen med min mand Mogens. Kattene er vores store interesse, derudover holder vi meget af at rejse, både til storbyer og til sydeuropa. Vi holder også af at tage til koncerer og musicals - gerne i London.

Glæder mig til at kigge nærmere på dette spændende nye katteforum… velkommen til Jer allesammen herinde [smilie=hate-smile.gif]

hejsa og et stort velkommen til dig blandt os gale kattegale, håber du får mange hyggelige stunder blandt os, vi vil ihvertfald gøre vores til at det blir rart at være her

Jamen velkommen til [bigloony]

Må jeg stille et måske dumt spørgsmål…?
Kender du Sanne, der har et opdræt af burmesere og også bor i Glumsø?
Kan jo lige så godt prøve at spørge… hehe [smilie=hate-smile.gif]

[bigloony] Velkommen til dig, Mie.

Jeg håber, at du bliver glad for vores forum for kattegale [bigloony]

Tak for velkomsten -tak - Ja, jeg kender godt Sanne og Christian, vi har parret vores hunkat med Deres Vincent van Cat… og fik fire dejlige killinger -thumbs

Hej davs -hi5
Velkommen til -velkommen

Ok, sjovt nok [bigloony] Så var mit spørgsmål ikke så dumt alligevel… De har nogle skønne katte -høhø

Hej Mie -ballonkitty

Velkommen her til de kattegale, håber du bliver glad for at være her -bananer

Tak for den søde velkomst alle sammen [bigloony]

-velkommen til…

-velkommen til vi andre Kattegale -velkommen

-balloons Hej Mie og -velkommen

Hey there Mie og stort -velkommen fra mig

dejligt du kunne være med os [smilie=hate-tunz.gif]

håber du får det alletiders herinde - vi er glade for at du har joinet vores lille fest -hop

Knus og mange -pote dask

Miss T

Hej Mie

-velkommen herinde

-velkommen Håber du bliver glad for at være her sammen med vi andre kattegale

velkommen til -weee

Ihhh det var da dejligt, at du også har fundet vejen ind, jeg havde helt overset dig i mængden, hvor er det flovt