Nyt look på hjemmesiden

De stribede tøzer har fået nyt look på hjemmesiden.
Ris og ros modtages gerne :slight_smile:

www.dkmisswonder.dk

Den er flot, overskuelig og let både at læse og komme rundt i.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Og så de smukke katte - ikke mindst “min” Crazy - hun er bare dejlig, er hun.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=Eva;157918]Den er flot, overskuelig og let både at læse og komme rundt i.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Og så de smukke katte - ikke mindst “min” Crazy - hun er bare dejlig, er hun.

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:[/QUOTE]

Tusind tak Eva …Du får lige en næse-møzzer af Crazy :slight_smile:

Superflot Alice og nem at navigere :)) jeg overvejer også nyt look på min side, det er bare det med ideerne ikke altid bliver rystet ud af ærmet LOL

Den er nem at navigere på, farverne er rolige og velvalgte og teksten letlæselig :thumbup:

Sammenlagt en god hjemmeside :wehu:

Lækker hjemmeside :thumbup: og lækre katte :wehuu::wehuu::wehuu:

Iiiiiiiiihhh den er bare SÅ flot Alice :thumbup: Virkelig smuk hjemmeside:wehuu:

Smukke smukke misser - nem og overskuelig HP :ok:

Dejlig og flot hjemmeside og det tror da pokker, når du fylder den med alle de smukke misser:hjerte::hjerte:
Knus Elin

[QUOTE=Leopolds mor;158124]Dejlig og flot hjemmeside og det tror da pokker, når du fylder den med alle de smukke misser:hjerte::hjerte:
Knus Elin[/QUOTE]

Tusind tak Elin :slight_smile: …Jeg har lige været rundt med cameraet, så mon ikke der kommer dug friske billeder op senere :slight_smile:

Fin hjemmeside!

Jeg kom lige til at gå ind under tidligere kuld, hvor der står, at Vivaldi bor hos Anna i Kbh. Bor Vivaldi tilfældigvis sammen med Findus? For så kender jeg godt Anna, der er en af mine gamle veninder og dyrlægestuderende :smiley:

[QUOTE=Miff;158593]Fin hjemmeside!

Jeg kom lige til at gå ind under tidligere kuld, hvor der står, at Vivaldi bor hos Anna i Kbh. Bor Vivaldi tilfældigvis sammen med Findus? For så kender jeg godt Anna, der er en af mine gamle veninder og dyrlægestuderende :D[/QUOTE]

Aiii …Hvor sjov :-))
Det er samme Anna som har Findus ( blå brite ) og nu osse Valle ( Vivaldi ) - Hvis du ser hende, så hils en million gange, det er ved at være lidt tid siden, jeg har haft kontakt til hende :slight_smile:

[quote=Alice;158595]Aiii …Hvor sjov :-))
Det er samme Anna som har Findus ( blå brite ) og nu osse Valle ( Vivaldi ) - Hvis du ser hende, så hils en million gange, det er ved at være lidt tid siden, jeg har haft kontakt til hende :-)[/quote]

Det er et godt stykke tid siden, jeg har set hende, men hun kigger forhåbentlig herover i maj. Men ellers er hun både på min facebook og msn, så det skal jeg fluks gøre :slight_smile:

Tusind tak :slight_smile: …Og det har virket, der dukkede lige en lille sød hilsen fra Anna / Valle og Findus ind i tøzernes gæstebog - Og det er helt sikkert, at vi bestemt aflægger dem et besøg næste gang vi kommer til KBH - Der er ingenting så dejlig, som at møde sine ‘gamle’ killinger igen, og ikke mindst deres søde slaver :slight_smile:

Hun blev også glad for din hilsen, så det var jo godt :slight_smile:

Rigtig flot hjemmeside Alice

Jeg håber der er små sølvkugler inde i hende Gaia, så Sine og jeg kan komme forbi og nusse dem pelsløse :tihi:

[QUOTE=Nevadaisy;158793]Rigtig flot hjemmeside Alice

Jeg håber der er små sølvkugler inde i hende Gaia, så Sine og jeg kan komme forbi og nusse dem pelsløse :tihi:[/QUOTE]

Tusind tak Hanne :slight_smile: …Jeg begynder at tro lidt på Gaia igen. hun er jo netop i dag gået ind i hendes 6. uge, og nu synes jeg altså hun vokser om maven, og hvis ikke jeg ser spøgelser, så synes jeg altså osse jeg ser små ‘vink’ på hendes mave.

Hvis ikke det lykkes denne gang - Så har jeg 4 store striber, som osse gerne vil nusses pelsløse, så du og Sine kan bare komme :slight_smile: