Nytår med min gamle Umberto

Sidder her sammen med mine katte 8 ialt og fejrer nyrår, men jeg har 7 i mine stuer og en enkelt i mit soveværelse gamle Umberto der er 17½ år imorgen, tænker på hvor gamle er er ældste af jeres katte.
PS Jeg tror jeg skåler med Umberto i soveværelset kl. 12 -tænk om det bliver hans sidste - men på den anden side han har det godt, elsker sin mad og kan se og høre, skal dog l:)øftes op på høje pladser!!!
Hilsen Linda

Jeg sidder her med mine tre katte. De to ældste er lidt over et år, så de er jo bare ungdyr alle sammen. :høhø:

Sikke en flot alder din Umberto har! :smiley: Tillykke med halvårsfødselsdagen, Umberto! :hjerte:

Tillykke med Umbertos 17 1/2 års fødselsdag :thumbup: Jeg har selv haft en Umberto, som jeg dog kaldte Tusse - han ville havde blevet 17 år den 15. januar i år, men han blev kørt ned af en bil og blev desværre kun 8 år og 8 måneder :frowning: Det var så stort et savn og det tog mig rigtig rigtig lang tid at komme mig over det :frowning:

Men, vi har 5 katte og den ældste Luna er 12 år, Mille er 9 år, Merlin er 8 år, Dicte har fødselsdag i dag og bliver 7 år, og Cirkeline blev 6 år i går :):slight_smile:

Tillykke med Umbertos 17½ års fødselsdag.

Her fejres der nytår sammen med fire katte hvor to af dem er 4½, en er 4 og den sidste kun 2 år. Så i samligning med Umberto er de de rene ungdyr.

Her fejres der nytår med mine 2 drenge Liam og Aslan på 1 år og 4 mdr… :slight_smile:

Liam ligger inde under sengen, og Aslan har ligget og slået mave i vindueskarmen det meste af aftenen

Min ældste bliver 8 år til maj, så det er heller ikke så gammel. Det tog mig 9 års plagerier før jeg endelig fik hende til min 19 års fødselsdag :slight_smile:
Jeg var i øvrigt kisteglad sidste år til hendes 7 års fødselsdag. Hun fik nemlig konstateret kronisk nyresvigt i slem grad i august 2009, så havde aldrig troet hun blev så gammel. Hun er dog “kommet sig” i fantastisk grad, normalvægtig og rask og rørig, så tror at hun mod forventning også bliver 8 år!!! :hjerte:

Tillykke med din ældre missedreng - Flot alder :-). Jeg har forleden besøgt en kat som bliver 22 i februar, og hun er sandelig både rask og rørig :slight_smile:

Her i hjemmet er min den ældste godt 6 år, så har jeg en på snart 6, en på 4½ og to på 1½.

Sikken en flot alder 17 1/2 :thumbup:

Her er den ældeste Gain som bliver 13 d 14 feb, med langt ned til næste som lige er blevet 6, en på 5 1/2 og en på 2 1/2

Kys go’e gamle Umbertito på panden fra mig, Linda :slight_smile:

og som du ved er mine 6 godt fordelt fra alderen 10 måneder til 8 år - vi mistede jo Dizzy, som blev 16, for snart et par år siden …

Jeg mistede Saki forrige år, som var 16 år.

Nu har jeg 3 katte i alderen 2½-3½ år

jeg har mine 7 der er mellem 2 og 3 år allesammen :slight_smile:

og så har jeg min gamle husmis pepper der er fra 18 pluds lidt… - men han bor hos mine forældre :slight_smile:

Ja mine to kan vist ikke engang kalde gamle :tihi:
Gizmo blev 1 år den 17. december 2010 og Sean bliver 10 mdr imorgen…

Min den ældste er født 11. august 1997 og den yngste er d. 30.august 2008

:fantatisk:Først Tillykke med Umberto!!! Flot!:slight_smile:

så Tillykke med Mies Cirkeline og Dicte!!! :slight_smile: Og jeg husker godt den frygtelige dag, hvor Tusse blev kørt over:ked::stjerner:Knus fra Cats og Conni

sikke dog en dejlig alder Umberto har. Min ældste dreng har rundet 7 år og ellers er de 2,5, 2 og 15 måneder.

Jeg ved ikke, hvor gammel min den store er. Han er en tilløber uden kendt forhistorie, der er blevet afleveret på et internat. Men da jeg var ved dyrlægen for at få ham revaccineret i november, blev vi enige om, at han nok var omkring et års tid. Så jeg besluttede, at han er fra den 1. november 2009 - og det har han ikke sagt noget til :smiley:

Den lille er fra begyndelsen af april og er altså 9 måneder. Så de har begge årene for sig. Men jeg håber, at de også når at blive 17 år gamle eller mere :slight_smile:

Tillykke til Umberto :thumbup:

Min ældste kat Furby, bliver 11 år til maj.
Tarzan bliver 9 år til juli
Ossy bliver 7 år til februar
Miden bliver 4 år til september
Bølle-Bjørn og Bambina bliver 3 år til juli.

Flot alder!!!

Min gamle kat blev 16 år, ham jeg har nu er 15 uger. Mine katte er altid blevet pænt gamle 12-17 år.
Ragdolls kan nemt blive 20 år, så jeg håber jeg kan have min lille fyr i rigtig mange år endnu…

Her er alderspræsidenten Kitti, som er 13 år. Resten er: Frida, 9 år. Abbie og Gry, 8 år. Knud og Laura, 6 år. Nille, 4 år. Emil og Ida, 3 år.

Venligst
Dorthe

Jeg har Bianca som blev 4 i september :slight_smile: