Nytårsbordet med sin pynt

Ja, man skulle tro, at vi skulle holde fest, sådan som vi har pyntet, men vi bliver kun Flemming og jeg - og alle misserne selvfølgelig :slight_smile:

Hvordan ser jeres borde og pynt ud?

-kramer

Hvor er det bare fint, altså.

Tak for kig. :wehuu:

Tak tak :slight_smile: Både sølvtøjet og krystalglassene er også kommet på bordet i aften :smiley: Fint skal det være!

Sådan holder Jan og jeg stadig Juleaften.
Ordentligt dækket bord med alt, hvad huset kan frembyde af kvalitet i porcelæn, bestik og glas…
Naturligvis pænt tøj, krigsmaling til mig og nybarberet for Jans vedkommende…
Det er vores helt specielle aften… sammen :slight_smile:

Kan I have en god aften…

[quote=Ann K;316618]Sådan holder Jan og jeg stadig Juleaften.
Ordentligt dækket bord med alt, hvad huset kan frembyde af kvalitet i porcelæn, bestik og glas…
Naturligvis pænt tøj, krigsmaling til mig og nybarberet for Jans vedkommende…
Det er vores helt specielle aften… sammen :slight_smile:

Kan I have en god aften…[/quote]

Vi er også klædt i vores stiveste puds :tihi:

Også en rigtig god aften til jer :slight_smile:

Hvor ser det dog godt ud :thumbup::thumbup:

Hvis ikke man skulle hive “stadstøjet” frem juleaften og nytårsaften, hvornår skulle man så :?

Jeg har musselmalet porcelæn i næsten uanede mængder og det kommer frem ved alle festlige lejligheder og når jeg holder jul bliver det suppleret med alt, hvad familien kan opdrive af sølvtøj. De klæder hinanden så godt :thumbup::thumbup:

Idag bliver der dog ikke dækket noget fint bord for at jeg skal sidde og gnaske ost og paté :slight_smile:

Smukt bord :thumbup:

…er vild med lysestagen :slight_smile:

Her fejres nytåret alene - men med 3-rettersmenu til mig :savle: Og misserne har lige fået deres kogte fisk (…så kan jeg forhåbentligt have mine rejer i fred :bebe: )

Godt nytår til jer :slight_smile:

Vores bord lignede jeres. Dog var vi 4 til bords.Min 15 årige datter og hendes venínde, min mand og jeg. Nå ja og så alle 4 misser selvfølgelig og de 2 hunde som trofast sad og tiggede ved bordenden :slight_smile: Pigerne er snart på vej videre i byen og vi 2 gamle er overladt til os selv, sammen med alle dyrene :slight_smile:

Hvor er det smukt Jane :slight_smile:

Hos mig endte nytårsbordet med at blive pink. Egentlig havde jeg det flotteste sølvgrå organza, men ligemeget hvad jeg gjorde ved det syntes jeg det så forfærdeligt ud. Så det var meget heldigt at jeg havde en rulle pink velour liggende på en hylde og at det på forunderlig vis passede perfekt til alt det andet jeg havde købt til lejligheden. Gæsterne syntes i hvert fald det så tæskegodt ud.

Og jeg kan se på det sidste billede at “kattevinduet” trænger gevaldigt til at blive pudset - det lægger man heldigvis ikke mærke til i aftenbelysning - heller ikke med fyrværkeri udenfor :tihi: