Nytårshår!

Hjælp!

Jeg har ingen idé om hvordan mit hår skal sættes til nytår.

Jeg er jo en af de der lidt tykke, så outfittet bliver sort i sort,
men makeup, negle og hår skal have for alle pengene!

Pt. er min idé noget med at pandehåret touperes og sættes
fast med hårnåle midt på hovedet. Men så står valget ellers
mellem stor/flot knold og fransk fletning.
Begge dele er lige vel konservative i forhold til hvad jeg egentlig
ønsker. Men alternativet er løst hår - og det er altså også kedeligt.

Jeg har i øvrigt halvlangt hår (omkring skulderbladene), og har
alt i hårnåle, spray, mousse osv.

Kom endelig med gode idéer, billeder og videoer! :tak:

Ikke at jeg er fiks på området med hårsætning, men jeg stemmer fransk fletning!
Åh kunne jeg finde ud af det havde jeg det ofte tror jeg. Er lidt tosset med de franske fletninger… :ups:

[QUOTE=Kimilla;1003087]Ikke at jeg er fiks på området med hårsætning, men jeg stemmer fransk fletning!
Åh kunne jeg finde ud af det havde jeg det ofte tror jeg. Er lidt tosset med de franske fletninger… :ups:[/QUOTE]
Lige nu er tanken faktisk også at jeg laver en franks fletning, som ender i en stor/touperet knold.

Men du siger bare til, så kommer jeg fluks og fikser en fransk fletning! :slight_smile:

Hmm… Jeg må indrømme at jeg er pænt elendig til det med hår… Men regner selv med knold og så skal der gøres et eller andet mystisk med mit udgroende hår…

Og med at være rund… Jeg er en af de meget runde, og jeg kommer i enten lilla eller blå med en kæmpe påfugl :wink:

[QUOTE=Tea;1003089]Lige nu er tanken faktisk også at jeg laver en franks fletning, som ender i en stor/touperet knold.

Men du siger bare til, så kommer jeg fluks og fikser en fransk fletning! :)[/QUOTE]

Skal du ikke sige højt 2 gange, for så bliver jeg god til at sige “til” :smiley:

[QUOTE=Lykke;1003091]Hmm… Jeg må indrømme at jeg er pænt elendig til det med hår… Men regner selv med knold og så skal der gøres et eller andet mystisk med mit udgroende hår…

Og med at være rund… Jeg er en af de meget runde, og jeg kommer i enten lilla eller blå med en kæmpe påfugl ;)[/QUOTE]
Den med påfuglen skal jeg lige have uddybet?? :stuck_out_tongue:

Hehe… Hvis jeg husker det i morgen skal jeg nok tage et billede :slight_smile:

Tea laver du fransk fletning på dig selv?

Det gør du bare! Det kan ikke tage en halv time at komme herfra, til dig og sætte en fransk fletning!

Skal nok prikke til dig, hvis du ikke husker det! :slight_smile:

Jep. :slight_smile:

Du kunne evt. gøre din franske fletning til en sildebensfletning og hive lidt i den så den ser rodet ud? :slight_smile:

Her: Ísland í dag - Frábært hár - Sjónvarp - Vísir

De snakker godt nok islandsk, men du kan jo bare slå lyden fra :wink:

Måske en sløjfe? - YouTube

Der findes mange videoer med den :slight_smile: søg evt. selv på flere :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1003237]Her: Ísland í dag - Frábært hár - Sjónvarp - Vísir

De snakker godt nok islandsk, men du kan jo bare slå lyden fra ;)[/QUOTE]
wow hun er dygtig til at sætte hår :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1003237]Her: Ísland í dag - Frábært hár - Sjónvarp - Vísir

De snakker godt nok islandsk, men du kan jo bare slå lyden fra ;)[/QUOTE]

Det der hun gør med sokkerne, så hun får slangekrøller… Skal håret være vådt når man sætter sokkerne i?

Det skal være let fugtigt og så kommer man mousse i, inden det rulles op på strømpen.
Hun havde haft det siddende i ca. 1 time, men anbefalede lidt længere, hvis man havde tid til det :slight_smile:

Hvor er det smart med de sokker!

Jeg er en dør til hår… Er det hårvoks eller hvad er det de tager på hænderne inden de begynder at flette?

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1003337]Hvor er det smart med de sokker!

Jeg er en dør til hår… Er det hårvoks eller hvad er det de tager på hænderne inden de begynder at flette?[/QUOTE]

Hårgel

Ah ok :slight_smile:

Der ER en grund til at mit hår bare beestår af en hestehale sådan 99,9% af tiden. Den sidste 0,01% er den ene gang om året hvor jeg får Andrea til at lave en fransk fletning på mig L (Jeg FATTER ikke hvordan hun gør, men det er pænt…)

[QUOTE=PivC;1003278]Måske en sløjfe? - YouTube

Der findes mange videoer med den :slight_smile: søg evt. selv på flere :)[/QUOTE]

Hårsløjfe er sjovt og dejligt nemt at lave :smiley:
(se gerne bort fra det fjogede udtryk og det skæve pandehår)