Nytårskjoler

Pengene er ikke til det, ellers ville jeg såmænd gerne… :slight_smile: Tøj er ikke lige så høj en prioritering i disse SU-år, der er andet jeg hellere vil have -tihi

Har faktisk købt noget der nok ender med at blive årets nytårskjole…ikke en stil der falder i alles smag, men I får den nu alligevel.

Den er fra www.holyclothing.com og bliver nok spicet op med en bling bling broche og noget flitterstads i håret i stedet for den sædvanlige nytårshat :høhø:

Den her f.eks. Hold kaje, den er flot. ikke at jeg turde binde an med den. Men flot, det er den… og det er ret sjældent at tøj ligefrem udnytter at man er frygtelig lyshudet (vinterbleg… :ups:), men her tror jeg faktisk lys hud hjælper på effekten :høhø: :høhø:

Vi skal bare være her hjemme med et vennepar så jeg skal ikke ha gallekjole på men jeg følger med i tråden alligevel for jeg skal stases ud til min demisionsfest i januar :slight_smile:

Jeg fik lige lyst til at vise jer min gallakjole.

Jeg har kun haft den på 2 gange. Til min 9. klasses dimensionsfest.
Og nytårsaften 08/09 hvor veninderne havde tvunget mig til at tage noget pænt på. :høhø:

Og jeg kan stadig passe den… :stuck_out_tongue: Jeg var altså 16 da den blev købt. Og det er 8 år siden. :høhø:

[quote=Barky;509354]Jeg fik lige lyst til at vise jer min gallakjole.

Jeg har kun haft den på 2 gange. Til min 9. klasses dimensionsfest.
Og nytårsaften 08/09 hvor veninderne havde tvunget mig til at tage noget pænt på. :høhø:

Og jeg kan stadig passe den… :stuck_out_tongue: Jeg var altså 16 da den blev købt. Og det er 8 år siden. :høhø:[/quote]

vildt.-what

Den er flot Barky :thumbup:

Det er også en af de meget meget få kjoler jeg ejer og er rigtig glad for. Jeg har altid været en bukse-pige… :tihi:

Også mig - men jeg er blevet bedre på mine gamle dage :smiley:

tror det bliver de nye jeans nytårs aften :tihi: så fint selskab skal jeg nemlig i :tihi:

ej det bliver en tøse-hygge aften med en enkelt mand eller to - god mad, god øl og vin, god dessert og champagne til sidst :tihi:

Jeg tror måske at jeg vil have nattøj på nytårsaften… Det er man altid så tilpas i… :smiley:
Og det er bare mig og dyrene iår, så blir ren hygge!

Det bliver nok bare bukser og trøje her… Synes ikke det er pænt når jeg som tyk er i kjole :tihi:

Jeg proppede faktisk mig selv ned i en lille sag til min 30-års fødselsdag :tihi: Men det sker dælme ikke tit.

Prøv evt. på www.trendsales.dk. Der er masser af kjoler, nye som gamle :inlove:

Denne her er sådan en jeg næsten bare må eje :slight_smile: Den er god til både job og besøg hos venner :slight_smile:

Jeg har spurgt kattene og de er ligeglade med hvad jeg har på, så det bliver nok bare hverdagstøj = cowboybukser.
Får jeg lyst til at tage kjole på, har jeg SÅ mange at vælge i mellem :ups: så jeg behøver ikke at købe en ny.

Jeg tror faktisk at jeg pt. vejer nogenlunde det samme som dengang jeg blev gift, så jeg kunne lufte min brudekjole :stuck_out_tongue:

Sikke en flot kjole :slight_smile:

[quote=PiaB;509371]tror det bliver de nye jeans nytårs aften :tihi: så fint selskab skal jeg nemlig i :tihi:
[/quote]
Det kan man da sagtens, også til at se pæn ud. Sæt jeans’ene sammen med en fest-top af en art, smykker og et par flotte sko - så er den hjemme :ok:

Jeg havde denne her kjole på til Galla…Men den er nok ret overdrevet til nytår…:smiley:

Sapphira - nej det syns jeg ikke. Især ikke hvis selskabet du skal være sammen med også gør sig rigtig fine… :slight_smile: Det er en pæn kjole forresten. Jeg er ret misundelig på alle som kan bære noget stropløst - det duer altså ikke med min barm… Eller skal vi sige… Mangel på samme. G

haha… Den er rigtig tung… Der er mange lag… Så vil helst undgå det…:S
Men elsker bare den kjole… Den var os dyr… :S