. o 0 januars tanker

burde hoppe i seng, men natte vagt i mandags, nattevagt i morgen … og så potentielt også op og afsted kl 10 i morgen tidlig - altså noget af et dilemma når “bridget jones” er i tv

Og det er da blevet et supergodt resultat :thumbup:
Man bliver altså så glad af at se Nobby og Jack sammen + læse dine dejlige beskrivelser :slight_smile: De er et fantastisk par :hjerte:

[QUOTE=Beydana;1143094]Og det er da blevet et supergodt resultat :thumbup:
Man bliver altså så glad af at se Nobby og Jack sammen + læse dine dejlige beskrivelser :slight_smile: De er et fantastisk par :hjerte:[/QUOTE]

Mange, mange tak :smiley:

Kan sige det hjælper meget, at wix er så nemt at bruge :slight_smile:

Har nogle små ideer, som skal på siden efterhånden - tror aldrig man blir færdig med en side om alt muligt :tihi:

Og jeg kunne ikke være mere enig :lovelove:

Skrid snot! lad mig trække vejret! Jeg melder mig ikke syg 2. januar!

Må heller til og få lidt overtøj på og komme ud til min kammerat det er skønt når han holder med lastbilen i nærheden så vi lige kan få en kop kaffe/rundstykke i hans lastbil. det bliver man altid i god humør af.

Øv… snotforkølet og har stort set ikke sovet i nat :frowning: Det betyder jeg er nødt til at melde mig syg, ikke så heldigt 2. januar :frowning:

. o O ( Jeg er godt nok TRÆT! Tror ikke jeg har fået mere end 2-3 timers søvn sammenlagt i nat :frowning: )

Har fået en tid hos lægen kl. 15 Nu orker jeg ikke at være sovset ind i snot mere. Det er præcist en måned siden det begyndte med ondt i halsen (som det altid begynder med) og jeg har stadig ondt i halsen og mine bronkier er fyldt med betændelse og jeg har for det meste ondt i min opererede lunge. Problemet er mine bronkier…de har mistet deres elasticitet og betændelsen kan ikke forsvinde så noget tyder på jeg konstant smitter mig selv.

Nå, typisk at to af mine tre par jeans bliver slidt op og skrider i sømmene inden for den samme uge. Så nu kan jeg ikke komme uden og det længere, i dag skal der købes bukser.
Håber jeg kan finde nogle gode nogen, minimum to par, gerne 3…

[QUOTE=louiseogbuster;1143117]Nå, typisk at to af mine tre par jeans bliver slidt op og skrider i sømmene inden for den samme uge. Så nu kan jeg ikke komme uden og det længere, i dag skal der købes bukser.
Håber jeg kan finde nogle gode nogen, minimum to par, gerne 3…[/QUOTE]

I det mindste burde du da kunne gå på udsalg og kigge efter dem? :slight_smile:
Ellers har jeg tit haft held i genbrugsbutikkerne, f.eks. den på Trøjborg - og der er da også en i Trige, i hvert fald sidst jeg var på “torvet”? :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1143122]I det mindste burde du da kunne gå på udsalg og kigge efter dem? :slight_smile:
Ellers har jeg tit haft held i genbrugsbutikkerne, f.eks. den på Trøjborg - og der er da også en i Trige, i hvert fald sidst jeg var på “torvet”? :)[/QUOTE]

Ja, er glad for at det er nu, hvor der er udsalg… Så håber jeg at jeg kan finde noget. For ofte kan det være svært at finde noget når man absolut skal bruge det…
Jeg har noget med genbrugstøj jeg kan ikke holde ud at bruge det, når jeg ikke ved hvor det kommer fra.
Men du har ret, vi har en genbrugs her i Trige…

Det ser godt ud, Lykke. Gratulerer med siden. :slight_smile:

[QUOTE=louiseogbuster;1143123]Ja, er glad for at det er nu, hvor der er udsalg… Så håber jeg at jeg kan finde noget. For ofte kan det være svært at finde noget når man absolut skal bruge det…
Jeg har noget med genbrugstøj jeg kan ikke holde ud at bruge det, når jeg ikke ved hvor det kommer fra.
Men du har ret, vi har en genbrugs her i Trige…[/QUOTE]

Ja, vi ville også have været ude at købe til Casper i december, da han er ved at have gået alle sine i stykker også, men kom så i tanke om at det nok var mere økonomisk lige at vente til januar, så nu skal vi se om vi kan få tid til at komme afsted på lørdag evt. søndag, hvis de har åbent der (vi skal fejre hans fødselsdag på lørdag) :slight_smile:
Ah ja, hvis man ikke bryder sig om genbrug, så er det selvfølgelig ikke lige sagen :slight_smile:

Ja, den er superflot - godt klaret :thumbup:

Hvor bliver jeg ked og trist når jeg disse dage ser FB. Hvor er der mange kæledyr der er forsvundet lige omkring kl 24 nytårsaften, ofte skræmt væk er krudt og knald. Men om jeg begriber hvorfor folk skal have deres kære små med ud lige når det går værst for sig…

:argh::argh::argh::argh::argh:

Det behøver jo ikke at være når det er værst at folk har haft deres dyr ude? :slight_smile: Jeg red engang på en hest, der nær var rendt løbsk for alvor, fordi jeg red på en vej på den ene side af en boligblok, da de begyndte at skyde et batteri af på den anden side af blokken (i.e. de vidste ikke jeg var der), og hver gang jeg ved ved at få ham beroliget kom der jo så et nyt skud ud… Og det var altså ikke liige nytårsaften eller noget i den dur (var på vej over til rideskolen, hvor vi fik undervisning og der var der jo jule-nytårs lukket). Så f.eks. en hund kan jo være luftet om morgenen d. 31., og stadig være blevet bange over noget fyrværkeri der?

Der er bare rigtig mange opslag, hvor der står at hundene løb væk ved midnat. :frowning:

Ok, jeg har kun set et enkelt med en der var blevet væk - jeg tror det var d. 30. allerede (så de var selvfølgelig meget bekymrede)

Det har du helt ret i , men lige dem jeg her havde i tankerne er hele 6 sager hvor hundene er rendt hjemmefra , de 5 uden snor ! da de blev luftet kl 23.45 - 00.15 - Må indrømme mit hjerte bløder for disse dyr, men om jeg begriber de skal ud lige i det tidsrum og især da uden snor ? Alle dyr kan forskrækkes også dem som normalt er helt cool, men nogle gange så er det jo ikke forbudt og tænke om man mon skulle lufte hunni kl 20.30 i snor - eller er kl 00.00 bare så meget bedre uden snor. Jeg indrømmet jeg undres over nogle af sagerne. Der er også især en som jeg virkelig har haft i tankerne, den er forsundet allerede d.30 i en plantage, hvor nogle børn smed med kanonslag efter den/ejer !!! Så den render nu stadig alene, med snor/sele som jo kan hænge fast rundt om. Øv lille vuf, de unger skal være glade for ejer havde mere travlt med at forsøge at fange sin skræmte hund tror jeg, ellers kunne de have fået sig nogle i rumpetten…