. o 0 januars tanker

[QUOTE=Lykke;1151326]Jeg blev lige nødt til at prøve også :slight_smile:

Jack var mest bare interesseret i lyden og sad og kiggede på computeren…

Nobby derimod :uha: Det var tydeligt, at han er en fugledræber!
Han ledte tydeligvis efter den her fugl ved min computer og der var mord i øjnene… Han gik endda så vidt at han kravlede rundt på ryglænet og i mit rodestativ - noget han ellers ALDRIG gør (og det endda efter jeg havde slukket videon)…
Endte med lige at lege lidt med da bird, så han kunne afreagere - og selvom Jack er vildbassen der kaster sig over alt der bevæger sig, så kunne jeg se at Nobby var PÅ og for en gangs skyld var han mest i gang…

Jaja, min flommede OMG-mis er skam et rovdyr :tihi:[/QUOTE]

Så ved du hvordan du skal få ham til at motionere. :tihi:

Syns næsten det ville være synd at udsætte ham for den manglende fugl så tit :slight_smile:

Jeg er også sikker på at Jacken virker ganske udemærket, sådan som han kan få Nobnob til at løbe :høhø:

Jeppe og Mille sover bare videre, men okay fik også et surt blik fra Jeppe da jeg stod op:D
Han mente vidst jeg skulle blive under den dyne, han sover på, når nu han havde puttet sig ved siden af mine fødder:tihi:

åh hvor skønt at besøge de firbenet de er godt nok savnet . De har det så godt ved Helle :hjertehop: Det bliver hårdt og skal undvære dem, men det bliver nødvendig nu hvor gulvene skal brækkes op

Glæder mig til Herlufs nye gulv-til-loft miljø ankommer :hopla:Indtil videre har han kun haft en lille kradsesøjle, og det er altså ikke helt nok til sådan en stor mis. Jeg er så spændt på om han kan lide det nye træ :kryds: + den ekstra radiatorseng og vandfontæne, som også er på vej :høhø:

.oO Er fanget ! Ring efter hjælp :surrender:

I det mindste har du en meget glad fangevogter :smiley:

Ja han var fint tilfreds :slight_smile:
Havde en kamp uden lige med ham i går aftes /nat, for han VIL falde i søvn på mine ben og jeg KAN ikke lide at de ligger der :surrender: Såå det blev lidt sent inden han lod mig sove.

[QUOTE=ThildeL;1151369]Ja han var fint tilfreds :slight_smile:
Havde en kamp uden lige med ham i går aftes /nat, for han VIL falde i søvn på mine ben og jeg KAN ikke lide at de ligger der :surrender: Såå det blev lidt sent inden han lod mig sove.[/QUOTE]

cooper er har det også bedst med at falde i søvn oven på mine ben…

Det driver mig til vanvid.
Ikke nok med al den vægt, der nærmest stopper for blodet, så bare klaustrofobiske tendenser.

Så må I gerne krydse folkens :slight_smile: Samtale i morgen omkring vikariat, samt aflevering af ansøgning til fast stilling, som jeg mener BØR tilkomme mig :slight_smile:
Uha, hvor er jeg spændt :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;1151381]Så må I gerne krydse folkens :slight_smile: Samtale i morgen omkring vikariat, samt aflevering af ansøgning til fast stilling, som jeg mener BØR tilkomme mig :slight_smile:
Uha, hvor er jeg spændt :)[/QUOTE]
Krydser hvad jeg kan, er sikker på de vælger dig.

Nu håber jeg der er nogen der melder sig til det sæt gelenegle jeg har sat til salg, total fejl investering, er slet ikke mig

[QUOTE=DK Sugieh;1151381]Så må I gerne krydse folkens :slight_smile: Samtale i morgen omkring vikariat, samt aflevering af ansøgning til fast stilling, som jeg mener BØR tilkomme mig :slight_smile:
Uha, hvor er jeg spændt :)[/QUOTE]

Ønsker dig held og lykke :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

[QUOTE=ThildeL;1151373]Det driver mig til vanvid.
Ikke nok med al den vægt, der nærmest stopper for blodet, så bare klaustrofobiske tendenser.[/QUOTE]

Jeg synes det er meget hyggeligt :slight_smile:
men han ved også godt at sådan noget er med risiko for at jeg skubber til ham når jeg skal vende eller dreje mig.

For pokker da…havde ikke set at hoveddøren var blæst op, for dælen hvor blev det koldt på 1 salen og i gangen…

.oO(har lige set filmen ‘‘The hours’’ (en af dem jeg fik af Eva), den var godt nok … ikke opløftende :surrender1:)

.oO( Tror det er første gang siden frk. Fisenberg (aka Nanna) blev født, at hun er gået kold så tidligt. Kl. 18.50 er sgu rekorden.

Nu håber jeg så bare ikke, at hun vælger at stå op kl. kvart i sur bamse )

Tusind for alt det du har gjort for dansk håndbold! RESPEKT til Ulrik Wilbek!

Godt…
Det var håndbold, der fik mig distraheret (Hvem skulle have troet…)

Må hellere komme tilbage til:

//youtu.be/bfQJwTDquM4
:høhø:

[QUOTE=Anne Korsbakke;1151428]
Nu håber jeg så bare ikke, at hun vælger at stå op kl. kvart i sur bamse )[/QUOTE]

Undskyld mit “grin”, men jeg var flad over dit “kvart i sur bamse”… :klapper: