. o O (Aprils tanker)

Øj altså, jeg bryder mig ikke om aprilsnar… :thumbdown:

Hehe jeg har ellers lavet en god en på arbejde inden jeg gik hjem (0:05 så det VAR 1. april)

Jeg satte små klistermærker over laseren på alle musene på vores meldecomputere og skrev APRILSNAR på dem :tihi: Gad godt se folk i morgen tidlig der ikke kan få lortet til at virke :muhaha:

• Updated - - -

PS.: Og jeg har FERIE fra nu L

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1048288]Hehe jeg har ellers lavet en god en på arbejde inden jeg gik hjem (0:05 så det VAR 1. april)

Jeg satte små klistermærker over laseren på alle musene på vores meldecomputere og skrev APRILSNAR på dem :tihi: Gad godt se folk i morgen tidlig der ikke kan få lortet til at virke :muhaha:

• Updated - - -

PS.: Og jeg har FERIE fra nu L[/QUOTE]

Du er da godt nok ond :klapper: :klapper: :klapper:

• Updated - - -

Ih, sådan et mini-drivhus her ku jeg godt bruge! Jeg ved ikke hvad jeg lige sku plante, men nøj or ku det være hyggeligt :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1048292]Du er da godt nok ond :klapper: :klapper: :klapper:

• Updated - - -

Ih, sådan et mini-drivhus her ku jeg godt bruge! Jeg ved ikke hvad jeg lige sku plante, men nøj or ku det være hyggeligt :slight_smile:

Altså der var EN af dem hvor jeg ikke satte noget på… jeg vil jo ikke risikere at folk “kommer for sent” på grund af min lille joke… så der er EN af dem der fungerer helt normalt :tihi: En ud af fem…

(Vi skal tilmelde os pr computer når vi møder så de kan se ovre i København at alle er der… så de ved at alle tog er bemandet)

Men jeg gad godt være der her til morgen og se reaktionen…på den anden side er det nok meget godt jeg IKKE er der… ;))

PS.: Lykke… prøv det på Runes mus… I dare you…

• Updated - - -

:muhaha: Mandens mus har osse lige fået en lille Post-it på undersiden…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1048305]

• Updated - - -

:muhaha: Mandens mus har osse lige fået en lille Post-it på undersiden…[/QUOTE]

Det er hermed kommet på Oles :wink:

Jeg stod op her til morgen og satte mig ved computeren før jeg gav kattene mad - det syntes de var en stor aprilsnar :stuck_out_tongue:

:inlove:

. o 0 man skal til kranie-chakral-terapi klokken 10 - det er sååååååååå godt, man er som en nyfødt baby bagefter…

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1048288]Hehe jeg har ellers lavet en god en på arbejde inden jeg gik hjem (0:05 så det VAR 1. april)

• Updated - - -

PS.: Og jeg har FERIE fra nu L[/QUOTE]

[QUOTE=Lykke;1048292]Du er da godt nok ond :klapper: :klapper: :klapper:

• Updated - - -

Jeg synes faktisk det er en af de bedre - og ret harmløs et eller andet sted :slight_smile: det giver et grin fra morgenen af, uden at nogen bliver såret eller andet grimt.

Jeg bryder mig ikke rigtig om aprilsnar, fordi jeg alt for ofte har set dem gå ud over folk personligt og det bestemt ikke var noget man selv kunne grine af bagefter :S

men små uskyldigheder er nu meget fornøjeligt at få lov til en enkelt gang om året.

I dag er det 1 år siden vi fik nøglen til huset. Sikke en masse, der er sket. :smiley: :flag:

Tillykke til Sparta med de 3 år :slight_smile: Og til min mor med de 48 :smiley:

Jason og Sparta har leget SAMMEN her til morgen og det er IKKE en aprilsnar!

Jeg havde en meget underlig drøm! Vi havde åbenbart givet Sid væk(!), hvorefter jeg mødte ham og hans nye ejer ovre ved frisøren. Hun havde så fået farvet ham blå. Ikke blå blå blå, men ja, brite-blå. Han havde dog stadig sit mønster, men havde også fået hvid halespids. Det så virkelig underligt ud.

Og så vågnede jeg, og han lå storspindende i midten af sengen og var rød og i orden :hjerte:

Give ham væk, sikke en tanke!

nooo NU husker jeg hvorfor jeg ikke sku have brugt det sidste creme fraise i går… nå ja - så må jeg jo få købt noget nyt i morgen på vej til gruppearbejde :smiley:
jeg vil nemlig have torskerogns-“mouse” med i morgen til de andre i BA gruppen :smiley:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;1048305]Altså der var EN af dem hvor jeg ikke satte noget på… jeg vil jo ikke risikere at folk “kommer for sent” på grund af min lille joke… så der er EN af dem der fungerer helt normalt :tihi: En ud af fem…

(Vi skal tilmelde os pr computer når vi møder så de kan se ovre i København at alle er der… så de ved at alle tog er bemandet)

Men jeg gad godt være der her til morgen og se reaktionen…på den anden side er det nok meget godt jeg IKKE er der… ;))

• Updated - - -

:muhaha: Mandens mus har osse lige fået en lille Post-it på undersiden…[/QUOTE]

:klapper:

Den skal vist lige overvejes :muhaha:

. o O (Er det mon bare indbildning, fordi jeg gerne vil have, det skal være sådan? Eller reagerer Magic allerede positivt på, at hans stressfaktor er blevet fjernet :?)

. o O (Jeg synes, han virker mere afslappet og kælen - men som sagt, jeg vil jo også så frygtelig gerne se, at det har gjort en forskel, også for ham :S)

Den skal vist lige overvejes :muhaha:[/QUOTE]

DO IT! :smiley:

Enig i at aprilsnar kan være usmagelige og dumme. Som med alle practical jokes skal man overveje om man SELV syntes det var sjovt hvis man var den det gik ud over. Og det synes jeg der er mange der glemmer. Men uskyldige drillerier som den med post-it på musen ville jeg godt selv kunne grine af… mens jeg samlede stumperne af den mus jeg i arrigskab havde smadret, op :wink:

[QUOTE=galath;1048405]. o O (Er det mon bare indbildning, fordi jeg gerne vil have, det skal være sådan? Eller reagerer Magic allerede positivt på, at hans stressfaktor er blevet fjernet :?)

. o O (Jeg synes, han virker mere afslappet og kælen - men som sagt, jeg vil jo også så frygtelig gerne se, at det har gjort en forskel, også for ham :S)[/QUOTE]

Det kan sagtens være rigtigt - jeg kan mærke på mine allerede timer efter “der mangler nogen”.

Tror jeg vil se om jeg kan få overbevist Claus om at vi skal have vasket tøj :slight_smile:

Nupo med jordbær kan ikke anbefales :S Fyffer pyffer!