. o O Februar-tanker

:kram:

1 Synes om

1 Synes om

Er der nogen der kan anbefalde en børste til tykt hår der fælder en del? (mig) Og ja sådan er mit hår bare uanset shampoo og hårkure :smiley:

En mason pears aktig børste… du kan købe dem til billigere pris og en anden kvalitet i normal…
Men mit tykke hår elsker de børster (selvom massiv fæld gør at det ikke altid virker så tyk som det engang gjorde… (dog er de billigere svære at tømme for hår, en mason som har en dims til det) (som dem her Nye professionelle hårbørster i naturhår )

Det er min favorit og ellers en dennis knudsen børste til 100kr i bilka…

2 Synes om

Kl. 07:49: Manse går ud
Kl. 07:55: Manse kommer ind med markmus, og går i gang med at æde den
Kl. 07:56: Mus spist (der er tydeligvis ikke meget mad i sådan en fætter…), Manse går ud igen
Kl. 08:04: Manse kommer ind med næste markmus…

PS. Ind- og udgange skete via Sureflap, så tiderne er dokumenterede… :clock7:

9 Synes om

Send alle jeres bedste tanker til min bedste ven Rags :hjerte:, som lige nu er ved at blive undersøgt hos dyrlægen. Han har haft noget blærebetændelse, som ikke vil gå væk, så nu skal han igennem endnu en blodprøve, urinprøve og scanning. Han har også tabt sig en del, og Gitte dyrlæge tager det alvorligt.
:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

15 Synes om

Masser af :kryds: og tanker her fra.

1 Synes om

Rags får krydsede poter og fingre med til vet :crossed_fingers:t2::paw_prints::heart:

1 Synes om

:crossed_fingers: :crossed_fingers: :crossed_fingers:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Masser af tanker og :crossed_fingers: herfra også!

1 Synes om

:kram: til jer og mange :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: fingre for Rags

1 Synes om

:kryds: :kryds:

1 Synes om

Gode tanker til dejlige Rags :heart:

1 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Krydser fingre for Rags :heart:

1 Synes om

Krydser alt hvad krydses kan for Rags :kryds:

1 Synes om

:bebe::bebe: :kryds::kryds: for Rags

1 Synes om

Tak for alle jeres gode tanker. De har hjulpet, for Gitte dyrlæge har ringet med positivt nyt.

Blodprøven er OK og nyretallet også. Det er faktisk bedre end for 14 dage siden og indenfor normalområdet.
Scanning af blæren viste nogen fortykkelse og irritation, men ingen sten. Heller ingen svulster.
Nu, da hun var igang, scannede hun også ryg og hofter - ingen slidgigt.
Urinprøven skal lige dyrkes til i morgen, men kort fortalt så var Gitte meget positiv - han skal nok blive 16 i marts og mere til… :flag:
Nu skal han så på en binyrebark-kur for at sikre, at han æder og drikker nok.

Pyh-ha - der var jeg ellers ved at blive nervøs. Man ved jo godt, at i den alder er der begrænset tid tilbage, men jeg kan ikke klare, når de har det skidt. Men det gik altså endnu en gang. Jeg henter ham hjem om lidt. :smiley:

31 Synes om

1 Synes om