. o O (Hvad tænker du lige nu?) Juni måned

Der blev forslået at lave en ny for hver måned:) I stedet for 1-2-3 stykker mega lange:)

Så tog mig friheden og lavede en. Håber i vil deltage:)

.o0(fremlæggelse lige om lidt… pyha, mit hjerte banker!)

o O (God ide, at dele tråden op, så den ikke er så tung, så skal der bare være en, der tager initiativet hver måned …)

o O (Held og lykke med din fremlæggelse, Blunky)

. o O (Yeah! IT og samfundsfag eksamen :slight_smile: Det overlever jeg nok…)

. o O (Godt initiativ Blunky!)

.oO(Så er der pakket men jeg er nu ikke sikker på jeg er særlig stolt over at skulle ud at flyve i dette stormvejr):S

.oO(Gad vide om man er naiv når man drikker Evian):gruble:

lidt er man nok B :slight_smile:

og lige nu… stakkels mine planter på altanen… det stormvejr giver dem kamp til deres blad…

:ok::ok:

. o 0 SUPER idé med en ny tanketråd…

. o 0 nogen, der vil købe en bankende-dunkende hovedpine ?? :kryds:

Jeg klarede fremlæggelsen :smiley: Og synes den blev helt fin:)

:juhu::juhu::juhu:

. o 0 døøøøøgtig pige…

.oO(kom nu i gang med den rengøring :venter:)
.oO(har overnattende gæster fra i morgen meget tidligt (skal stå i Kastrup kl. 7 :besvimer:) og til på mandag … huset er absolut ikke gæsteklart :cool:)

.oO Vi skal ud og vælge et maleri i dag, som Jesper får som betaling for en af hans lædermaske :juhu: Håber der er et vi ikke kan leve uden :høhø:

.oO Og så skal vi vist ud og spise bagefter :love2:

.oO(Håber Thomas er klog nok til at undlade agurker, tomater og salat i menuen i aften - der er trods alt et omdømme der skal passes på)

. o O (Hurra! Absolut ikke flere opgaver! Så skal man bare nyde fridagen i dag, inden eksamenslæsningen skal igang)

. o O (Ih, det bliver mine sidste eksaminer på uni, hvor jeg glææææææææder mig :smiley: :smiley: :D)

Så er specialet afleveret :juhu: og jeg nåede endda at få bundet dem fiiiint ind i går, så er bare så tilfreds med både præsentation og indhold :slight_smile:
Men for at jeg nu ikke skal få lov at blive alt for glad, så skulle jeg da lige påkøres på vej ud på uni :S Så resten af dagen har gået med forsikring og lægebesøg. Forhåbentlig bliver hovedet klar til intensiv eksamenslæsning i morgen for det gør godt nok ondt lige nu :frowning:

tillykke til alle I der har fået afleveret opgaver/projekter og har veloverståede fremlæggelser og eksamener :juhu:

. o 0 (Nu burde jeg virkelig komme i gang med at skrive - ja altså på min artikel og ikke herinde)

. o 0 (Har slet ikke styr på tingene til min tur til Helsinki på søndag. Mon jeg husker det hele?)

God bedring til Nevadaisy - læste lige slutningen af din historie :trøste:

.oO(Er dybt utilfreds med den banankage jeg bagte i går - hvad sker der for at alle chokoladestykkerne er sunket med i bunden?! Eigh!)

.oO(du skal da ikke gå og glo på den dumme kage … skynd dig at sende den til mig :rock:)
.oO(så er badeværelset og en del af baggangen klaret, men nu skal jeg altså ud at handle, inden myldretiden sætter ind)

oO ( har købt mig en tegneplade til redigering af billeder :smiley:

.o O( Jah…så er der udsigt til 4 fridage :wehu:)
.o O( Hvad skal vi dog have til aftensmad, noget som er nemt og som smager rædi rædi godt :?)