. o O (Hvad tænker du lige nu?) Juni måned

Måske var det bedre at satse på at spille noget Beatles end ligefrem Rule Brittania…
Wow - Singapura…!
Hvad lavede vi før vi lavede udstillinger hele tiden…

Er godt tilfreds med mig selv :slight_smile:
Jeg har fået plantet et par krukker eller 5 til med rosa lobelier og hvide petuniaer.
Og har fået vandet drivhuset - det var tomaterne glade for - kapilærkasserne var suget helt tomme.

Uhhmm - Sungoldtomater, de eneste tomater jeg kan lide når de er rå.

.oO( Forstår ikke hvorfor lægen endnu ikke har ringet :S )

Fri om lidt og fri i morgen :smiley:

Øj, hvor jeg glæder mig til det er lang weekend om lidt

.oO(hvordan kan mit køleskab blive så snavset, når der stort set aldrig er noget i det :gruble:)
.oO(nåh, videre med rengøringen … :S)

oO(Studiegruppe overstået… Det var en hård omgang…)Oo

oO(Nå men fik da lidt ud af at sidde i kø i 20 min… Godt man bare kan skråle med på sange, mens folk piller næse i bilen bagved… :tihi:)Oo

oO(Mmm… Der skal guffes mars-is i aften til crime scene… :thumbup:)Oo

.oO( Er godt nok træt… Orker ikke rigtig fest i aften… Tror jeg skal tidligt hjem under dynen…)¨

.oO( Burde man farve håret i morgen? Det kunne måske se pænt ud… )

…ooOO Så er den ene af mine nye killinger fundet, og det hele er på plads… Skal hente ham på onsdag. :hjerte::hjerte::hjerte: Jeg har taget rigtig meget arbejde den næste uge, for at have råd til, at tage fri i 6 dage når han ankommer… Heldigvis har jeg næsten lyst til, at sige… Så må tiden da gå lidt hurtigere…OOoo…

.oO(fitnesscenteret inde ved siden af er rykket ud på p-pladsen…der står en masse mennesker og danser zumba :klapper:)

JUBLE

4 dage fri :juhu:

.oO(Så har min kæreste tryllet så min computer larmer mindre!! SKØØØØØNT!!)
.oO(Og en hel dag på Hven i morgen med cykeltur og picnic! Og efterfølgende sushi på Nagoya! MUMS!)

. o O (Utroligt, at det kan være så stressende at skulle på ferie :S)

.o O( Så har hunde og katte travlt i vinduerne igen, her er nærmest folkevandring fordi der er koncert ude i Lienlund, Infernal, X-faktor- Sarah og Kato, osv kommer…her bliver nok larm i aften…:S…men dyrerne har det sjovt og det er vigtigst :høhø:)

På programoversigten står, der kommer dokumentar om Brønderslevsagen - og så kommer der i stedet noget om Jerry Springer … det gider jeg da ikke se

Øv…nu har vi lige sat videoen til at optage det fordi vi skulle se et andet program…
Så kan vi altså godt slukke videoen igen…

.o0(uuuuh, så blev man klippet! DET ER SKØNT!.. dog ikke så kort som jeg ville :stuck_out_tongue: Men jeg turde ikke gøre det kortere denne gang:) I nakken er det helt kort, eller, fingerspids længde så man kan sætte det:))

[QUOTE=Coon Danica;608580]Øv…nu har vi lige sat videoen til at optage det fordi vi skulle se et andet program…
Så kan vi altså godt slukke videoen igen…[/QUOTE]

Ja … gad vide, hvad årsagen er til programomlægningen :gruble:

[QUOTE=Blunky;608588].o0(uuuuh, så blev man klippet! DET ER SKØNT!.. dog ikke så kort som jeg ville :stuck_out_tongue: Men jeg turde ikke gøre det kortere denne gang:) I nakken er det helt kort, eller, fingerspids længde så man kan sætte det:))
[/QUOTE]

Hvor er du flot, det klæder dig rigtig godt :thumbup:
Jeg vil også klippes nu :frowning:

oO Overvejer at gå i seng :uha:

oO fik mig to glas vin til aftensmaden og for første gang i en uge, har jeg nu den der “ro”, som gør, at jeg kan sove uden anfald af natteangst…

oO så overvejer virkelig om jeg skal udnytte det og hoppe i seng…

oO Eller skulle man hælde endnu et glas op :muhaha: :høhø: den smager gåååååt! :savle: