. o O Juni’s tanketråd

Så blev det Juni og dermed officielt sommer :sunny::parasol_on_ground::beach_umbrella:

Jeg vil dog starte med en lille reklame for noget ikke så sommer-agtigt.

Thy bliver årets Juleby 2022

Derfor kommer Dansk Julemands Laug derop i overmorgen (altså fredag :D)

Katja skal derop sammen med hendes farfar der er en af julemændene (Ham her )

Når Katja er der, er hun dog ikke Katja, men nissepigen Kaja :heart:

11 Synes om

Hvor er hun sød, :blush: jeg har set ert kommer til Thisted, vil gerne have været afsted og kigge, men det planer har jeg opgivet

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg skal heller ikke med, alt for mange mennesker for mig, men Katja og hendes farfar skal jo med :smiley:

1 Synes om

det er lidt mærkeligt at det er Thy der omtales som en “by” … Thy er et større geografisk område - ikke bare én by :tihi:

Oh well, hele Sjælland er jo også København til tider … :roll_eyes: :hoho:

6 Synes om

Kom lige til og se noget ved ikke om det er nyt efter sidste opdatering af systemet eller ikke men jeg lagde lige mærke til det, var inden i maj tråd viste der var en af de 5 tegn i besked, ville lige tjekke om skrevet mere og tjekke jeg havde læst helt rigtig, fik pludselig travlt med og forlade computer.
tråden var lukket, men nu er 5 smiley væk i alle beskeder, kan se det er væk i alle de lukkede tråde i dag.

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg kan ikke huske om det plejer at være sådan, da det er begrænset hvor meget jeg er i de lukket tråde. Men det er i hvert fald helt normalt at man ikke kan skrive, i en lukket tråd.

@galath @Eva_K @Lykke @RuneS Er det noget I ved?

2 Synes om

Er helt med på man ikke kan skrive i lukkede tråde, men det er smiley der er forsvundet,
Det var også kun fordi jeg kun fik set meget kort og ville ligge kigge bedre da jeg lige havde en 5 min pause. Og kiggede tilbage og smiley var væk igen, og kigge lige lidt mere tilbage og så de var væk
Undskyld

Med venlig hilsen

1 Synes om

Jeg har haft besøg af min gamle nabo i dag. Ih hvor var det altså hyggeligt :hjerte:

8 Synes om

Ih batteriet på min cykel vil ikke tænde, og dens oplader siger den ER opladt, så nu har jeg sat den i en anden kontakt, og så må jeg ringe til der hvor jeg har købt den imorgen :confused:

1 Synes om

Øv hvor er det bare træls ikke at have varmt vand :knotten: Jeg har gasfyr, men ikke ret længe endnu, da vi skal gå over til fjernvarme inden længe. Men gasfyret er kaput og boligselskabet er ikke meget for at poste en masse penge i et fyr, der alligevel skal skrottes om kort tid - forståeligt nok. Så imens de tænker og forhandler, bliver jeg så nødt til at genstarte fyret i god tid, hver eneste gang jeg skal i bad. Men fyret kører ikke længe nok til at vandet bliver andet end godt lunken. Håber sandelig de meget snart finder en løsning :knotten:

2 Synes om

Hold op den ene solsorte par og jeg er sure på hinanden,
Jeg er jo ved og flytte lidt forårsløg, havde så 10-15 gamle krokus løg fra oldemors have, de blev lige lagt til tørre i går inden skal sættes igen,
Dem har den ene solsorte par hente og brugt som nyt rede matriale. Jeg så de hente de sidste to løg og fløj med
Så jeg var til kravlende og hente mine løg, æggene er ikke lagt endnu
lagde en bundt uldtråde i stedet, de blev smidt ud med det samme under stor skælden ud. Og solsorten var efter 10 min inde i garagen for at få fat i løg igen. Nu ligger løgene inde i stue vinduet og en solsort har siden kl 4 da lyset nået der prøvet og få fat i løgene, så kl 6 blev de flyttet uden for synsvinkel. Men har en solsort der skælder en del ud nu

Med venlig hilsen

8 Synes om

Åh nej :fryser:

Det er ikke sjov :kryds:, for der hurtigt muligt finders en god løsning til dig

Med venlig hilsen

De kan i den grad bære nag…

Kattene kom her hjemme til at slå solsorte mor ihjel sidste år og far, var meget øh ivrig med at vise sin storr utilfredshed…

1 Synes om

Status på batteri: venter på fri bikeshop ringer tilbage, da de enten skal have batteri+oplader ind eller de 2 + cyklen.

Status på protese: har fået en tid d. 1. August til at få sat 2 nye tænder på min protese i overmunden.

2 Synes om

Sidste nyt er at boligselskabet forsøger at få kontakt med fjernvarmeselskabet, for at få dem til at komme og lave en midlertidig tilkobling, indtil resten skal kobles på. Rørene er lagt, så det skulle vist ikke være det store problem. Men vedkommende der skal kontaktes, er ikke vendt tilbage endnu. Håber snart der sker noget…

5 Synes om

Jeps det kan de
Jeg har i dag haft 4 lagner og 7 håndklæder på tørresnoren, da jeg tog det ind for en time siden, 3 lager med to klatter på, og den sidste med 1 klat på og 3 håndklæder havde fået en klat,
Solsorten har skældt ud det jeg har været hjemme til og høre hele dagen, indtil jeg tog vasketøj ind, der var der bare sang, har en stor mistanke til hvem der har sat på tøj snoren i dag :venter: :knotten:

Med venlig hilsen

6 Synes om

Desværre husker de også… Så pas på med vasketøj…

Vores mr sur, kom faktisk tilbage igen i år for en kort stund… Overvejde om kattene ellers skulle i haven, for det nag han bar var voldsomt… Men konen var også pæn indtil kattene fandt hende

2 Synes om

Ja jeg er spændt på , hvad der sker i dag, regner med sidst på dagen, og få løgene lagt. :slightly_smiling_face:
Jeg har altid og synes stadig solsorten er en dejlig fugl.
Lidt sjov de hold til de samme steder, år efter år

Med venlig hilsen

2 Synes om

@Lykke den helt store heste pinse stævne i hesteland er i baghaven, så kø med de helt store heste transportere, hvis i ikke har opdaget det. Men måske i er taget afsted :wink:

Med venlig hilsen

Meget ofte starter og slutter jeg min dag med Jeppe henover min brystkasse, det gad han ikke i går og heller ikke her til morgen, tilgengæld så tog Mille opgaven og lagde sig på min mave og skulle putte, Jeppe tog stadig tjansen med at vække mig i nattens løb for at putte :hjerte:

6 Synes om