[QUOTE=Highfield;1085479]Haler og poter? Næh nej, det bedste ved en kanin er ørerne!
Hilsen Glamour og hendes kramme-øre der næsten ikke har noget pels mere…
PS. Skulle hilse fra Sid og sige, at en god kanin, er en druknet kanin. Og så er det ligegyldigt hvilken del af den vi taler om.[/QUOTE]
Ører - pyt! De larmer slet ikke tilfredsstillende nok når man smider med dem kl 4 om morgenen Poter, tak!
Det med at de skal druknes med jævne mellemrum er jeg helt enig i - jeg prøver stadig at opdrage hende den to-benede, der bliver ved med at fiske dem op igen… Vi er så nået et kompromis med tørfoderskålen - for det meste. For jeg holder jo af hende, så…
[QUOTE=DK Thomani;1085417]Føler lige for at nævne at jeg elsker “min” mekaniker.
Ikke nok med at han laver tingene til UG, kryds og slange, næh han støvsuger og vasker også bilen + fylder olie og sprinklervæske på når han har lavet det vi har bedt ham om, altsammen uden merpris [/QUOTE]
Hvad er det for en dejlig mekaniker, du har dig dér? Jeg skal snart ha’ fikset en del på min bil nemlig…
Øv lille Diva er skidtmads i dag, hun har kastet op 2 gange i dag og tabt sig ca 30 gr siden i går. Men hun har spist lidt der kom op igen, men lige nu ligger hun og dier ved Maya der nusser godt om hende, så håber hun snart er frisk igen
. o O ( Dejligt menu på hjemmesiden blev fikset. Samt jeg lige fik opfrisket lidt. - Så kan jeg begynde at give mig i krig med ændringen som skal til. Puha’ )
oO…Jeg blev kørt hjem i dag af vores psykiatriske lægekonsulent…han havde noget mere foder med til mig de fandt i et skab…Eukanuba Urinary, jeg har besluttet skal gå til Eva’s Diego ( hun ved det ikke, men det gør hun så nu)…desuden noget Eukanuba…og en masse andet 3 kolleger har samlet sammen til mig.
Jeg har en idé om, hvem der skal have hvad (jeg ved jo hvad deres katte kan lide) og dem skriver jeg PB til…og resten sætter jeg så ind i kattegale til foræring, når jeg har fået det talt op og kategoriseret efter mærke osv…men ikke nu…Oo
[QUOTE=Sim-Sim;1085558]oO…Jeg blev kørt hjem i dag af vores psykiatriske lægekonsulent…han havde noget mere foder med til mig de fandt i et skab…Eukanuba Urinary, jeg har besluttet skal gå til Eva’s Diego ( hun ved det ikke, men det gør hun så nu)…desuden noget Eukanuba…og en masse andet 3 kolleger har samlet sammen til mig.
Jeg har en idé om, hvem der skal have hvad og dem skriver jeg PB til…og resten sætter jeg så ind i kattegale til foræring, når jeg har fået det talt op og kategoriseret efter mærke osv…men ikke nu…Oo[/QUOTE]
Altså Sim-Sim du må gerne komme og få en omgang aftensmad her hos mig… Du behøver ikke sidde og høvle i Eukanuba med mælk på
Altså, lige nu kunne jeg voldsomt godt bruge en der gav mig et lille skub eller 2…
Skal ned for at handle, bla æg til at lave hindbærmuffins…
Men det er en af de der dage, hvor jeg ikke rigtig kan tage mig sammen til noget.
Skal også have vasket tøj og viskestykker.
.oO(Er det virkelig så underligt at jeg også står og stryger dem? Mine hjemme-dimser mener det er lidt sjovt.
Jeg synes bare det er pænere, og nemmere at ligge sammen)
Og så tror jeg at Thor endelig er ved at ankomme til Brøndby Strand!
Det gør det heller ikke nemmere at komme ud, når man skal gå eller cykle.
.oO(hold da op for et vejr … tror det var meget godt at vi fik ordnet det med hækklipning m.m. i går)
.oO(jeg kørte til Fuglebjerg i nogenlunde tørvejr og parkede min bil lige ved døren (spasserplads) foran Netto)
.oO(da jeg nåede hen til kassekøen og kunne se ud, blev jeg i tvivl om hvad klokken var, for der var helt mørkt udenfor )
.oO(lige pludselig åbnede himlen sig og der væltede ned med regn, et lyn slog en sikring ud, sådan at en del af lysene i loftet slukkede …)
.oO(heldigvis virkede dankortautomaten stadigvæk )
.oO(da jeg kom ud af butikken, var parkeringspladsen oversvømmet og så var det meget heldigt at jeg havde mine plastik-sandaler på og ikke nogle hundedyre bling-bling sandaler (som om jeg ville bruge penge på denslags ), for selv om min bil som sagt stod tæt ved døren, skulle jeg vade ud til den :surrender1:)
.oO(men nu har jeg igen kaffe … brugte de sidste kaffebønner tidligere på dagen og denslags går jo ikke i mit hjem )
[QUOTE=Ravn;1085577]Altså, lige nu kunne jeg voldsomt godt bruge en der gav mig et lille skub eller 2…
Men det er en af de der dage, hvor jeg ikke rigtig kan tage mig sammen til noget.
.oO(Er det virkelig så underligt at jeg også står og stryger dem? Mine hjemme-dimser mener det er lidt sjovt.
Det gør det heller ikke nemmere at komme ud, når man skal gå eller cykle. ;)[/QUOTE]
Skal vi bytte - så kan du bruge de næste 2 timer på at vaske en kat hvid ?
Har haft en dejlig dag med en veninde.
Først til kosmetolog, og derefter en tur på Lagkagehuset.
Vi købte to kager hver, hvilket nok lige var i overkanten.
Da der var gelatine på alle deres flødekager købte jeg to tørkager, og de kan heldigvis kommes i en pose - så jeg havde en DoggyBag med hjem med to halve stykker kage:tihi:
Og jeg havde nok ikke behøvet en Cafe Latte til, det blev lige rigeligt.
Nu skal jeg have en sund aftensmad - for at opveje al kagen og i aften skal jeg have lækre, danske jordbær.
[QUOTE=Ravn;1085577]Altså, lige nu kunne jeg voldsomt godt bruge en der gav mig et lille skub eller 2…
Det gør det heller ikke nemmere at komme ud, når man skal gå eller cykle. ;)[/QUOTE]
Jeg kan godt skubbe lidt:-) Hindbærmuffins’ene er totalt hyggelige og nemme og bage og smager skønt. Så selv om du måske bliver våd på vejen ned at handle kan du komme hjem, trække i nattøjet og hygge med muffins-bagning og spisning, mens det tordner og regner udenfor.
Og så i øvrigt tak for dit indlæg. Jeg har også sådan en dag, og det at læse dit indlæg fik mig til at huske, at dagen bliver bedst, hvis jeg gør som jeg har planlagt - selvom jeg er træt og ked af det. Så nu vil jeg forsøge at få lagt mit vasketøj sammen, spise noget aftensmad og så gå en tur, når den værste torden er overstået - i stedet for at blive liggende i sengen og stene. Jeg vil s… gøre det, jeg får det godt af, og det skal mit dumme hoved ikke have lov at spolere. (Hører du dumme hjerne!?)