. o O ( maj tankerne)

[QUOTE=Sussi;1069098]Jason gider da ikke æde det der Orijen, han spytter det ligefrem ud igen :venter: Hallo misser, det er kvaliguf og meget dyrere end det der var før!!!

Og Lilly er altså ikke enig med dyrlægen i at “Recovery” foder, skulle smager meget bedre end alt andet, så hun uden tvivl ville spise det… Ikke destomindre, har den indsprøjtning som dyrlægen gav hende (hun fik tre, en antibiotika, en kvalmestillende og en???) slået hendes feber ned og hun drikker vand :thumbup:. Hun har spist måske en tsk recovery og lidt af det gamle tørfoder, som hun åbenbart hellere vil have. Men dyrlægen anbefalede at holde hende på recovery weekenden over. Men hvad hjælper det, hvis hun ikke vil spise det?
Selv Sparta som er mindre kræsen, ville ikke spise den rest som hun efterlod i skålen… (godt det samme, for han har vist IKKE brug for højenergi foder :surrender1:)[/QUOTE]
God bedring med Lilly. Da mine havde calici, fik vi også recovery med hjem, og de vil også hellere dø af grin end spise det.
ingen gider heller spise Hills dåsemad… De vil kun have miasmor og iams i gele , og så må det jo blive sådan…

Jeg har aldrig prøvet Recovery, men Hills a/d er de fleste katte fuldstændig vilde med :slight_smile:

Den del er vigtig… Her vil ingen ud over Dione røre det med en ildtang… heller ikke de små. :dokdok:

Det er nu godt nok en god eks jeg har … igen i morgen bruger han en hel dag på at hjælpe mig som handyman :ok:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1069099]Det vigtigste er at hun spiser.

Har man lidt tykke katte er det faktisk meget godt at have tørfoder, som de ikke spiser af lyst, men kun når de er sultne ;)[/QUOTE]

Bortset fra at Det er Jason der ikke vil spise tørfoderet - Sparta var ikke i tvivl…
Og Lillys appetit svigtede hende i går, men det viste der sig at være en hel anden grund til.
Kan man få Pill pockets eller lignende i håndkøb nogen steder? Min plan var at gemme det i Recovery foderet, som hun åbenbart ikke synes er et hit.

[QUOTE=Sussi;1069111]Bortset fra at Det er Jason der ikke vil spise tørfoderet - Sparta var ikke i tvivl…
Og Lillys appetit svigtede hende i går, men det viste der sig at være en hel anden grund til.
Kan man få Pill pockets eller lignende i håndkøb nogen steder? Min plan var at gemme det i Recovery foderet, som hun åbenbart ikke synes er et hit.[/QUOTE]

Nej, Pill Pockets kan slet ikke købes i Danmark.
Men hvis du er rigtig heldig, har Ingrid (Galath) nogle på lager, du kan låne.

[QUOTE=HelleC74;1069100]God bedring med Lilly. Da mine havde calici, fik vi også recovery med hjem, og de vil også hellere dø af grin end spise det.
ingen gider heller spise Hills dåsemad… De vil kun have miasmor og iams i gele , og så må det jo blive sådan…[/QUOTE]

Det var heldigvis ikke calici hun havde, det spurgte jeg nemlig om som noget af det første, men hun havde ingen symptomer i munden.
Jeg tror også bare hun skal have det hun vil spise. Så her bliver det nok LUX.

Yikes Whiskey! Du giver mig hjertestop! :besvimer:
Det lykkedes ham lige at lave et eller andet stunt, så han faldt ned fra reolen - over 2 meter. Og bagefter havde han tydeligt ondt i en forpote/forben. Dér var vi tæt på at begynde at lede efter en skadestue… Men halteriet blev bedre, ikke værre i løbet af den næste time, og selv han ikke var glad, så var reaktionen heller ikke ala “noget slemt” da jeg følte det igennem… så, mon ikke han overlever.
Den kat gør os alle sammen gråhårede! :doh:

[QUOTE=Vivi_Fletcher;1069112]Nej, Pill Pockets kan slet ikke købes i Danmark.
Men hvis du er rigtig heldig, har Ingrid (Galath) nogle på lager, du kan låne.[/QUOTE]

Jeg prøver lige at se om ostepasta kan gøre det i morgen, når hun skal have den første dosis. Ellers må jeg have fat i Ingrid.

Jeg er virkelig imponeret over hvor meget så små katte egentligt kan “dundre” når de løber :lol: Her er rally for alle pengene :smiley:

Orv, glemte helt at fortælle at Theis har bygget et slusesystem, som er sat op, sådan at hans søster, som skal passe misserne, ikke bliver løbet over ende af en kat. Selvom Lilly som er forbryderen i dette tilfælde, nok skal have lidt mere energi før hun gider tænke på den anden side af døren. Men ikke desto mindre kan det nok bruges igen en dag.

Hvis Theis keder sig for meget, så kan du da sende ham på arbejdsferie på Amager :wink:

[QUOTE=Ann R;1069117]Yikes Whiskey! Du giver mig hjertestop! :besvimer:
Det lykkedes ham lige at lave et eller andet stunt, så han faldt ned fra reolen - over 2 meter. Og bagefter havde han tydeligt ondt i en forpote/forben. Dér var vi tæt på at begynde at lede efter en skadestue… Men halteriet blev bedre, ikke værre i løbet af den næste time, og selv han ikke var glad, så var reaktionen heller ikke ala “noget slemt” da jeg følte det igennem… så, mon ikke han overlever.
Den kat gør os alle sammen gråhårede! :doh:[/QUOTE]

Idéer til fremtiden. Madrasser på gulvet eller faldskærm til katte? Oppustelig faldvest?

I morgen vil jeg ud og fiske lidt Hornfisk. Hvordan er det med rogn, skal det også fryses inden kattene må få det?
Mener da ikke der er parasitter i det?

[QUOTE=Ann R;1069117]Yikes Whiskey! Du giver mig hjertestop! :besvimer:
Det lykkedes ham lige at lave et eller andet stunt, så han faldt ned fra reolen - over 2 meter. Og bagefter havde han tydeligt ondt i en forpote/forben. Dér var vi tæt på at begynde at lede efter en skadestue… Men halteriet blev bedre, ikke værre i løbet af den næste time, og selv han ikke var glad, så var reaktionen heller ikke ala “noget slemt” da jeg følte det igennem… så, mon ikke han overlever.
Den kat gør os alle sammen gråhårede! :doh:[/QUOTE]

Mjaeh…det ligger jo til det kuld at være ‘højdesøgende’…kender godt det med de dårlige nerver. :S

Her er Bailey helt til tops…:uha: …men han faldt heldigvis IKKE ned! …krydser for, at Whiskey ‘bare’ har slået sig lidt, og han er ok igen i morgen. :kryds:

…og man SKAL også rode rundt oppe på skabe - selvom der er proppet med ting og sager. :tihi:

[QUOTE=Diana F;1069131]Mjaeh…det ligger jo til det kuld at være ‘højdesøgende’…kender godt det med de dårlige nerver. :S

Her er Bailey helt til tops…:uha: …men han faldt heldigvis IKKE ned! …krydser for, at Whiskey ‘bare’ har slået sig lidt, og han er ok igen i morgen. :kryds:

[/QUOTE]

Fedt klatretræ! :smiley:

Det er ikke det han søger OP. det gør de sgi allesammen. Det er mere det med NED han ikke er helt så gode venner med altid. Han mener vist ikke tyngdeloven er noget han skal rette sig efter :rulleøjne:

Jeg tror ikke han er kommet andet til end noget ømhed, han trækker bare en anelse på poten nu. Meeenn… armenaltså!

[QUOTE=Ann R;1069134]Fedt klatretræ! :smiley:

Det er ikke det han søger OP. det gør de sgi allesammen. Det er mere det med NED han ikke er helt så gode venner med altid. Han mener vist ikke tyngdeloven er noget han skal rette sig efter :rulleøjne:

Jeg tror ikke han er kommet andet til end noget ømhed, han trækker bare en anelse på poten nu. Meeenn… armenaltså![/QUOTE]

Ja ok, så har du tre klatreaber, men jeg har altså kun én. :høhø: Alban går slet ikke i højden på samme måde som Bailey, men jeg tror jo heller ikke at Alban SER så godt pga. hans ekstreme skeløjethed. Han er ret kluntet. Og Tito (RIP) var faktisk heller ikke en klatreorientaler - han hoppede højest på køkkenbordet. :slight_smile:

And now for something completely different…:tihi:
http://banoosh.com/blog/2013/05/17/13-cats-that-look-exactly-like-famous-people/

Marie Katteløs? Hvor er Ista?

Hun er flyttet hjem igen.