. o O (Marts-tanker)

Norske brystdråber er hvad der skal til. De giver luft - meget luft og løsner samt gør det muligt at sove :slight_smile:

Vicks MediNight er godt til natten, tror desværre ikke det er tilgængeligt i DK men jeg ved de har det i Tyskland :slight_smile:

Og nu går I vel så og synger…Og om lidt er kaffen klar…:tihi:

[QUOTE=birtheras;1046556]Norske brystdråber er hvad der skal til. De giver luft - meget luft og løsner samt gør det muligt at sove :slight_smile:

Vicks MediNight er godt til natten, tror desværre ikke det er tilgængeligt i DK men jeg ved de har det i Tyskland :)[/QUOTE]

Jeg har massere af luft og jeg hoster heldigvis ikke så voldsomt tit. Men jeg har svært ved at få noget op og så bliver min hals voldsomt irriteret. Jeg er træt af at være syg.

Har du prøvet norske brystdråber, de løsner også :slight_smile:

Jeg hørte i P4 en dag jeg var på job en læge sige alle de hostesafte duer ikke det bedste man kunne tage det var en stiv gajol eller andet i den stil. Det kom man til og slappe bedre af end det hostesaft.

.oO Iiiihhhh… Frisbee er simpelthen en pragtkilling, indtil videre er alle der har mødt ham blevet forelskede i den “lille” siamdreng. Tea, Camilla, min mor og alle mine egne katte. :hjerte: Jeg ved bare at uanset hvor han ender vil han blive knuselsket af sine ejere. Alt andet er en kosmisk umulighed!! :inlove:

Pectyl Brystdråber er den bedste hostesaft, fordi de hæmmer hosten og giver ro. Men den er på recept. Men den læge har ret i at hostesaft i håndkøb er ikke pengene værd.

Jeg skal ikke have hostesaft, men slimløsnende, for jeg hoster ikke noget op.

Hvad skete der lige for katten??? :surrender1: Hun gik fra at sove trygt til at springe op og falde den af sofaen… :yikes::panik::oops::ghost:

[QUOTE=ThildeL;1046431].oO I knew it…

:lol:[/QUOTE]

:thumbdown: Tsk, du vidste det, gjorde du!
Jeg synes ikke jeg bestiller andet end at tage fejl i disse dage. Først i antal i det ene kuld, så det næste (sådan næsten, valgte jo da 6 men baseret på 4-5 var optaget :tihi:) og nu farverne! Det var mig der skulle få ret, ikke dig!

Let the pure tabbies rule! :rock:

:tihi: :ups:

.oO(Skønt med påskeferie…ikke noget DUMT vækkeur som ringer kl. 4.30 i morgen :D…højest en flok misser som tramper på dynen…det gør ikke noget…bare jeg ikke skal stå op før jeg har lyst :smiley: sådan ved 8 tiden…op og gøre rent og så til middag ved søster…håber det bliver en god dag :))

Små suttesko’er:-)

• Updated - - -

[QUOTE=birtheras;1046556]Norske brystdråber er hvad der skal til. De giver luft - meget luft og løsner samt gør det muligt at sove :slight_smile:

Vicks MediNight er godt til natten, tror desværre ikke det er tilgængeligt i DK men jeg ved de har det i Tyskland :)[/QUOTE]
Jeg hoster og raller også på livet løs og har svært ved at få hostet op, men Mycolysin (brusetabletter) hjælper - dog kun i 2-3 timer.
Smagen er heldigviskun en smule salt.

Skulle have været på apoteket i dag efter ny forsyning, men tog af gammel vane, når jeg skal handle ind, bussen i den modsatte retning :frowning:

Mine muskler og ribben er ømme af at hoste så meget, og jeg har svært ved at falde i søvn, fordi jeg kan høre min egen rallen.
Det lyder skisme uhyggeligt :yikes:

Norske brystdråber tror jeg ikke, man kan få mere.
De var ellers gode - Min mormor drak dem til kaffen i stedet for likør :tihi:

[QUOTE=Mega;1046581]

• Updated - - -

Norske brystdråber tror jeg ikke, man kan få mere.
De var ellers gode - Min mormor drak dem til kaffen i stedet for likør :tihi:[/QUOTE]

Jo, de eksistere stadig. Selv superbrugsen har dem i deres apoteker udsalg :smiley:

Ja han er en cutie!
Håber jeg kan fedte mig til et besøg snart … :ups:

[QUOTE=Kimilla;1046587]Ja han er en cutie!
Håber jeg kan fedte mig til et besøg snart … :ups:[/QUOTE]

Ja, for det jo landskendt at jeg er super nærrig med mine besøgstilladelser! -LOL
Du kommer bare, øh… torsdga formiddag? Ellers skal du måske kattesitte fredag hvor jeg er ude på et kattegalt besøg?

.oO( Argh :venter: min hotmail har skiftet udseende, opstilling, alt muligt (ja næppe kun min, men alles, formoder jeg) & jeg er bare ikke god til forandringer :S JaJa jeg vænner mig jo nok til det, men… puha det er heldigt at alt ikke afgøres af mig, for så skete der aldrig noget nyt :tihi: overdrivelse fremmer forståelsen

Ih, hvor jeg kender det! FB har lige rykket rundt på tidslinjen, og jeg er bestemt ikke glad :venter:

Det synes jeg også der var en anden der nævnte forleden, men jeg synes ikke min er forandret… Nå men det kommer jo nok. Øv. Jeg ved godt at der skal forandringer til, hvis vi ikke skal gro fast, men det er bare ikke altid at de er til det bedre & så er det nogen af os (mig) der bare ikke er god til den slags.

:gruble: Gad vide om det er derfor, jeg aldrig flytter rundt på mine møbler… :tihi:

Elsk på Jyrak. :hjerte:

Mine kalendere kom i dag! :smiley:

[QUOTE=Barky;1046589]Ja, for det jo landskendt at jeg er super nærrig med mine besøgstilladelser! -LOL
Du kommer bare, øh… torsdga formiddag? Ellers skal du måske kattesitte fredag hvor jeg er ude på et kattegalt besøg?[/QUOTE]

Nemlig. :wink:
Har lidt jeg burde lave de næste par dage, så må heller prøve at klare det først. - Håber vi finder en anden dag, men mon ikke?

Hvor køber man mon sådan en lækkermås henne? :gruble:
http://www.google.dk/search?q=arabien+sand+cats&hl=da&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=a8VTUbuLHIXTtAbCloGYDQ&sqi=2&ved=0CDYQsAQ&biw=1920&bih=928

. o O Så fik vi afprøvet, at elhegnet virker… :slight_smile:

. o O Fatter Solsort kom til at sætte sig, så han rørte hegn og strømtråd samtidigt… :S

. o O Han fik sig vist lidt af en forskrækkelse, men kunne dog flyve væk ved egen kraft… :høhø: