Ah to min
Vil gerne købe fugle bogen hvis du vil sende den til mig…
Den er så hyggelig, og jeg er nærmest vokset op med den, vi havde den også i mit barndomshjem…
Og årene er ikke overraskende gået ret sporløst hen over fuglene - dog er udbredelseskortene ikke nødvendigvis helt valide længere, på det område er der trods alt sket lidt de seneste 40-70 år, afhængig af hvilket oplag den er fra.
Jeg synes også, jeg kan genkende billederne.
Modtog lige den her på FB:
For første gang nogensinde kunne jeg rent faktisk være fristet til at kopiere…
Seriøst… så får man en kat der opkaldt efter en pirat og nu overvejer jeg at pakke alt guld julepynt ned, fordi en elsker guld… (men helt ærligt han skal ikke drible george jensen guld julepynt gennem hele huset…)
Jeg ville ønske at opdrætteren havde opkaldt ham efter noget der ikke stjæler og piller…
Den killing er mindre kedelig end både orientaler og den ene europe jeg har… hvilket ikke siger så lidt… har også kun fået hans lege kammerater i hovet 5 gange siden han flyttede ind og nogle af dem burde få fornyet deres bremser, men det havde en fest med at lege og glemte at jeg stod i vejen (sad i sofaen og fik en flyvende orientaler i hovedet en dag og en stor bobtail i hovedet en anden… suk…)
Dorte, du glemte en meget vigtig del af det “opslag”, at “bacon kommer til at smage dårligt”
Det må være noget han har lært i det nye hjem, for her var han så sød og rar (host, host)
Mit køleskab er stået af, så jeg har været ude og investere i et nyt.
Jeg får det først på onsdag, så jeg må klare mig uden så længe.
Samtidig købte jeg en ny mikro-ovn, for den jeg har er ikke for rask - den larmer temmelig meget.
Åh det er længe og vente
Men tillykke med de nye ting
Velvalgt tidspunkt at stå af på - her midt i Black Week, som det jo efterhånden er blevet til. Jeg har selv købt en computer til halv pris. Ikke fordi den var til halv pris, men fordi jeg alligevel skulle have en. Så er det da med at udnytte fordelene. Selv om jeg i den grad ikke er tilhænger af alle de her amerikanske tiltag.
Jeg ville forkæle mig selv i dag, så jeg købte killingen Hope hos Imerco.
Nu vil jeg så lige høre, jer, der har den, er det meningen at hovedet skal sidde løst??
Det er det
Hvad siger de andre til h*n?
De har været alene hjemme hele dagen og umiddelbart flyder der ikke blod nogen steder, så deeet …
Nu er det jo også nogle dejlige rolige og velopdragne katte, du har