O.o Oktobers tanker

Jubiiiii KG er tilbage!!!

o O æv skal vi så til at tænke igen grin O o

Har ikke tid til at tænke. Jeg har så mange billeder, der skal postes over de kommende dage. :slight_smile:

Åh gud, er det ikke for meget forlangt? Tænke? :blegne:

YAY!!! :smiley:
Og der er så meget at fortælle! Nu skal i bare høre! Bailey fik udslet ved ørerne, mig i lettere panik - FODERALLERGI?? Men væk igen nu - helt og aldeles - er sikker på, det var en reaktion på nogle Whiskas-vådmadsposer. :S Pyha…
Og Baileys pote har været kommet til skade - av lille mis med betændt fus - men 10 dages antibiotika - nu fin igen. :slight_smile:
Og jeg har endelig fået sat STRØM op, da hr. Houdini aka Bailey var begyndt at springe over hækken! Men nu bliver han inde. :wink: (så længe det varer, fristes man til at sige…)

Og så glæææder vi os alle til den 20. november - for der skal mig og HelleC74 til Esbjerg og hente vores små Petheaven-Peterbalds! Juhuuuu!!! :smiley:

[QUOTE=Diana F;1126837]YAY!!! :smiley:
Og der er så meget at fortælle! Nu skal i bare høre! Bailey fik udslet ved ørerne, mig i lettere panik - FODERALLERGI?? Men væk igen nu - helt og aldeles - er sikker på, det var en reaktion på nogle Whiskas-vådmadsposer. :S Pyha…
Og Baileys pote har været kommet til skade - av lille mis med betændt fus - men 10 dages antibiotika - nu fin igen. :slight_smile:
Og jeg har endelig fået sat STRØM op, da hr. Houdini aka Bailey var begyndt at springe over hækken! Men nu bliver han inde. :wink: (så længe det varer, fristes man til at sige…)

Og så glæææder vi os alle til den 20. november - for der skal mig og HelleC74 til Esbjerg og hente vores små Petheaven-Peterbalds! Juhuuuu!!! :D[/QUOTE]

Først TilLykke med du “snart” får lille ny hjem :hjerte:

& dernæst: Underligt, for mens kattegale har været nede, er jeg ret sikker på at Emina fik allergi p.g.a. Whiskas-vådmadsposer. Lidt af et tilfælde da :smiley:

Eminas var dog voldsomt nok til at hun røg på allergifoder. Det første kunne hun ikke lide, så skifte, det kunne maven ikke tåle, så skifte igen & hendes mave er bare ikke glad. Så håber hun snart kommer tilbage på sit normale foder :kryds: Vi skal til dyrlæge igen d. 06 November.

[QUOTE=Enki;1126851]Først TilLykke med du “snart” får lille ny hjem :hjerte:

& dernæst: Underligt, for mens kattegale har været nede, er jeg ret sikker på at Emina fik allergi p.g.a. Whiskas-vådmadsposer. Lidt af et tilfælde da :D[/QUOTE]

Taaak - vi glææææder os simpelthen så meget til den lille filtmus! :smiley:

Hm, ja, jeg er RET sikker på, at det var dem. Faktisk overvejer jeg at prøve at give et par stykker igen, bare for at se, om de små sår kommer igen. Det KAN jo også have været noget andet. Vil bare gerne prøve at finde årsagen. Jeg droppede også guffer af forskellig art, men dem har jeg givet igen et par uger nu uden problemer. Så det var ikke dem.
HelleC74 nævnte også, at en af hendes misser reagerede på Whiskas…hvad kommer de dog i det mad?? :S

[QUOTE=Diana F;1126859]Taaak - vi glææææder os simpelthen så meget til den lille filtmus! :smiley:

Hm, ja, jeg er RET sikker på, at det var dem. Faktisk overvejer jeg at prøve at give et par stykker igen, bare for at se, om de små sår kommer igen. Det KAN jo også have været noget andet. Vil bare gerne prøve at finde årsagen. Jeg droppede også guffer af forskellig art, men dem har jeg givet igen et par uger nu uden problemer. Så det var ikke dem.
HelleC74 nævnte også, at en af hendes misser reagerede på Whiskas…hvad kommer de dog i det mad?? :S[/QUOTE]

Whiskas :thumbdown::nix: er fremover bandlyst her hjemme!

Hvis vi er mange, der er ret sikre på, at det er deres mad, der giver problemer, burde vi s*u skrive en klage til dem. :wink:

.oO Uh hvor jeg elsker mine katte, katte er det bedste i verden :inlove::inlove:

kom nu tid - gå nu - venter sådan set bare på at det bliver fredag eftermiddag så vi kan komme ud af klappen

Irk nej jeg vil godt lige ha’ en tidsforsinker, jeg er SLET ikke klar endnu L

:rock::thumbup::ok::wehu::klapper::juhu::heya::hjertehop::tak::yatta::sparegris:weee::kattedans::breakdance::blomst::rundtosset::jubiii::pompom::dans::gruppekram::storrespekt::wow::klaphat::fantatisk::blomstergave::regnbuehop::puuuuust::band::partytime::bananer:

. o 0 det her er slet ikke nok til at ikke beskrive min JUBEL over at KG er tilbage …

. o 0 så gang det selv med 52147845896512547852…

. o O ( Stor-nyder det skønne milde efterårsvejr, vi er blevet beriget med denne uge :ferie01:

:inlove:

. o 0 ja, det er rigtig dejligt vejr i disse dage … og så smukt derude med alle de gyldne farver…

:skål::skål::skål:

. o 0 ’ vi går aldrig hjem… vi går aldrig hjem’… :høhø:

Er du begyndt at pimpe, Tut?..:ups:

Og her er jeg endelig ved at være klar…
Der er en hel del at pakke…
To mennesker, 1 hund, 2 perserdyr og en Oddy… Damn - man skulle tro at vi var ved at flytte hjemmefra :smiley:
Hussitteren har fået udleveret nøgle… så nu mangler jeg faktisk bare at finde klapstolene frem og så er jeg/vi klar til at få pakket showbussen i morgen tidlig :ok:

Jeg må vist osse hellere komme igang med at FINDE alle delene til mit udstillingskit… de er på en eller anden måde blevet spredt over flere poser/tasker/bunker… jeg håber jeg kan hitte det hele O.o

Men jeg har fundet mig en ny giga-kuffert som jeg forhåbentlig kan ha’ det hele i, så jeg ikke BÅDE skal ha kuffert + taske med :kryds:

:inlove:

. o 0 dagen i dag må betragtes som en særlig dag… og derfor tillader jeg mig at slække lidt på en regel. der [B]kun/B gælder for mig… så…

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.

.:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01:juletrae01

[B]. o 0 i dag er der præcis 2 måneder til juleaften…

. o 0 …​så…[B] jul ! og nisser /B