O.o Oktobers tanker

Ja føj. Jeg var i Føtex i dag og der var julepynt überalles >_< Det ER altså for tidligt! Jeg kan skam udmærket li’ jul og nisser og alt der hører til… I DECEMBER… fileme ikke allerede midt i oktober :frowning:

:slight_smile:

. o 0 helt enig… julekager, marcipan, julekalendere og diverse jul har allerede været fremme et par uger nu - og det er ALT for tidligt…(selv for mig)

Jeg regner altså heller ikke med at pynte op før midt november. Så kan de holde så mange julefrokoster de har lyst til inden men ingen pynt før midt november :smiley:

[QUOTE=Tante Tut;1126955]:slight_smile:

. o 0 helt enig… julekager, marcipan, julekalendere og diverse jul har allerede været fremme et par uger nu - og det er ALT for tidligt…(selv for mig)[/QUOTE]

:uha::besvimer:…:høhø:

Jeg har en lille Krummelure til at sove i hængekøjen. Han kom for et par timer siden, så vi er midt i sammenføringen her :slight_smile:

[QUOTE=HeroldDesign;1126965][QUOTE=Tante Tut;1126955]:slight_smile:

. o 0 helt enig… julekager, marcipan, julekalendere og diverse jul har allerede været fremme et par uger nu - og det er ALT for tidligt…(selv for mig)[/QUOTE]

:uha::besvimer:…:høhø:[/QUOTE]

:p:tihi:

. o 0 ja, det havde du ikke troet, hva ??

Tillykke! Sikke en dejlig nyhed:-) Ham skal vi da se, ik’??

Her er også sket lidt :slight_smile: Eddie er flyttet til nyt hjem i Horsens :slight_smile: Vi har været oppe og besøge ham og han har det godt :slight_smile: Han er allerede venner med orientaleren der boede der i forvejen :slight_smile: Han hedder nu Chuck :slight_smile:

:flag::hjertehop::flag:

. o 0 tillykke med ham, Ingrid…

. o 0 er det mon en kat ?? en mus ?? en skildpadde ??

. o 0 fortæl-fortæl-fortæl…

. o 0 tillykke med ham, Ingrid…

. o 0 er det mon en kat ?? en mus ?? en skildpadde ??

. o 0 fortæl-fortæl-fortæl…[/QUOTE]

Jeg har kun et ikke særlig godt billede af ham. Jeg har glemt at få mit kamera gjort klar, så jeg har kun haft mobilen.

Og så et lige så dårligt, hvor han sover på gulvet. Han ville gerne op i sofaen, men det syntes Magic bestemt ikke, han skulle, så han fik et par ørefigner. Så lagde han sig på gulvet lige neden for Magic, der i lang tid stirrede olmt på ham, men så til sidst lagde sig til at sove selv :slight_smile:

Hvordan kommer jeg mon ned og hente vasketøj, når Fanni ligger på mig??? :gruble:

[QUOTE=galath;1127056]Jeg har kun et ikke særlig godt billede af ham. Jeg har glemt at få mit kamera gjort klar, så jeg har kun haft mobilen.

Og så et lige så dårligt, hvor han sover på gulvet. Han ville gerne op i sofaen, men det syntes Magic bestemt ikke, han skulle, så han fik et par ørefigner. Så lagde han sig på gulvet lige neden for Magic, der i lang tid stirrede olmt på ham, men så til sidst lagde sig til at sove selv :slight_smile:

[/QUOTE]

Hvor er han lille og sød, stort tillykke med ham! :slight_smile:
Hvad hedder han og hvor er han fra?

Det er da nemt, send manden :slight_smile:

Sådan en har jeg jo ikke. Hvor køber man sådan en? :stuck_out_tongue:

I dag den 24.oktober kom KatteGale op igen…og i dag er det Knirke’s fødselsdag.

I Knirke’s alder har man lov til at fejre fødselsdag HVER måned…og det gør vi så .:rock:

Knirke er i dag 19 år og 10 måneder…og hun har det rigtig godt. :hjerte:

:ballon::partytime::tillykke:

Det véd Tante Tut. Hun har set et godt tilbud, så vidt jeg husker…:lol:

Eller også allierer man sig med mig og Inge… vi er vældig gode til parringskontrakter :stuck_out_tongue:

[ATTACH=CONFIG]85277[/ATTACH]

& dermed døde mit forsøg på at have lilla hår. Så nu er jeg blondt & orangefarvet :høhø: Nå ja, så er der jo noget der har sin naturlige farve, ergo leverpostejsfarvet & gråt/hvidt :tihi: Hele fire hårfarver på en gang, hvor punk eller noget… :rock::smiley:

[QUOTE=HeroldDesign;1127061]Hvor er han lille og sød, stort tillykke med ham! :slight_smile:
Hvad hedder han og hvor er han fra?[/QUOTE]

Han hedder Fletchers Krummelure på stamtavlen. Så kan du nok også næsten regne ud, hvor han er fra :cool2:

Jeg forventer, han kommer til at hedde Krumme til daglig.

Lige nu sidder han i vindueskarmen og knurrer lidt ad Asani - der sørme kurrer tilbage. Asani stak af ud på altanen, så snart transportkassen blev åbnet, og han kom først ind flere timer senere, da Krummen lå og sov. Siden er han blevet mere og mere modig - og nu kurrer han! Måske har han opdaget, at de ligner hinanden :slight_smile: