. o O (Tanker i februar)

Blua er også ved at få en :smiley:

En var meget glad da vi stod op til sne. Det er dog hurtigt væk igen men den store havde en fest med at fange snefnug. :pray:t3:

1 Synes om

Der lå en besked fra youSee i dag om, at de havde været forbi, og at jeg nu var tilsluttet fuldpakken. Det har jeg overhovedet ikke bedt om, så jeg for jo straks i blækhuset og skrev til både antenneforening og youSee, at de godt kunne framelde mig igen.

Det viser sig, at antenneforeningen har besluttet at give alle brugere 1 måneds gratis fuldpakke. Måske de skulle have orienteret folk, før de begyndte uopfordret at tilslutte dem en vanvittigt dyr tv-pakke. Du får besked om det med posten senere på ugen, skriver antenneforeningen i deres svar. Giver det nogen mening eller hva’?

Men jeg må jo hellere nyde det gratis i en måned så. Selv om jeg lige var nødt til at tænke over, hvordan det egentlig er, man gør, når man skal se flow-tv :laughing:

1 Synes om

gratis i en måned og så hænger du på den og rigtig mange har fået et behov de slet ikke vidste de havde… og resten glemmer at melde fra :joy::joy:

Jeg håber godt nok ikke - for deres skyld - at jeg selv skal melde fra igen! og jeg tror ikke, der er så stor fare for, at jeg bliver afhængig. Hvem gider se reklame-tv, når man har vænnet sig til kun at se DR og Netflix :slight_smile:

4 Synes om

Så er det nu, I skal stemme! https://kattegale.dk/t/uge-8-9-kat-i-kradsetraeet/238238

1 Synes om

Livet i Danmark anno 2020: Corona virus raser, mest i pressen hvor den får fuld skrue, og de forskellige tv stationer har hver sin udgave af sandheden. Sundhedsmyndighederne råder til god hygiejne, husk at vaske hænder. Undlad evt. helt håndtryk. Bliv hjemme hvis du er syg, hold dig for munden hvis du hoster. Politikerne har besluttet at håndtryk er obligatorisk og har indført maskeforbud :rolleyes: What´s a girl to do :slem:

8 Synes om

Nu har man fundet det første tilfælde af COVID-19 på Island :cold_face:
Dermed røg Island på 1. pladsen med flest corona smittede pr. indbygger :cool:

1 Synes om

:uha: Mon jeg nu tør mellemlande der på torsdag? :thinking:
Skal jeg i øvrigt købe islandsk slik med til dig på hjemturen @Skattekat :wink:

1 Synes om

Selvfølgelig skal du det :yum:
Du får en mail fra mig senere …

1 Synes om

Det lyder som noget af en liste :joy:

Ja , men antallet er fordoblet her i DK siden i går …

Vi har boet her siden 1985.
De første år kunne vi godt få en mus ind om efteråret.
De kom op ved køkkenskabet ved vasken…det fik Tommy lukket og siden så vi ikke mus her…
Men nu…
Nu skal misserne vist nok trækkes i kost…
Vi har opdaget mus her…og jeg HADER det…
Det er en falliterklæring med den flok misser vi har…at de ikke kan fange de mus der måtte søge logi her…
Vi kan høre dem ude på loftet over vores badeværelse også og der sidder Mulle og Domino vagt på vasken, men hvad hjælper det…slapsvanse…siger jeg bare…
Ingen kyllingelår på søndag hvis I ikke har fanget mus her siger JEG bare …BASTA…

7 Synes om

Undskyld men… :tihi: Man skulle godt nok synes, det ville være farligt for en mus at bo hos jer… :tihi:

måske tror coonerne at det er en ny slags siataler? Men hvad siamisserne så tænker, det er en gåde…

6 Synes om

Åj, underboen må være meget forkølet. Hans soveværelse er lige under mit, og jeg kan høre hvert åndedræt og snork. Normalt hører jeg ham slet ikke.

Måske er jeg bare gået for sent i seng :roll_eyes:

2 Synes om

For en uges tid siden fandt vi en død mus da vi stod op…det var mystisk, den måtte de have fanget ude i kattagården tænkte vi…
Men måske de har fanget den herinde tænker vi nu :scream:
Og …nu er det så vi tænker…har vi fået virkelig overmodige mus her…med den flok misser :scream:

Ja…hvad hjælper det med både cooner OG siatalere…og jeg som troede at intet slap forbi de små skiderikker :sweat_smile:

4 Synes om

Altså med alle de dyr kattene efterhånden har set komme i jeres hjem er det da ikke så sært, at de tror musene også hører til og ikke må gøres fortræd.
:smile:

9 Synes om

Altså normalt er siatalere fremragende jægere. Så det er nok mere fordi de bliver fodret for godt :wink::wink:

2 Synes om

:joy:

1 Synes om

Nu spørg jeg måske dumt, men jeg aner grundlæggende ikke ret meget om alkohol. Kan en hvidvin blive for gammel? Jeg har en i mit køleskab, som jeg nok har haft siden 2011. Der står ingen holdbarsdato på den, men det ved jeg ikke om der skal være. :ups: