. o O Tanker i juni

Det er sommer - i hvert fald ifølge kalenderen. Men vejret skulle vist også følge med, hvis man skal tro på vejrudsigten.

3 Synes om

Vi havde sommeren i april :hoho:

2 Synes om

Så er det lige før der er Pinse, og dermed også boksning på programmet :bil:
Vi er i værkstedet i dag for at gøre bil nummer 7 til en vinder :checkered_flag::trophy: :ok:
Det er muligt Lars aldrig havde set sig selv som “kattetosse” men jeg havde alligevel heller aldrig set mig selv som Pit-frue til sådan et menageri :laughing:

6 Synes om

Jeg har sat varme på i stuen - føj det er ikke sommer her. Kan ikke huske april, men hvis der var sommer så tager vi bare en til.

Den næste uge skulle den laveste temperatur - i hvert fald her i Nr. Broby - ifølge DMI blive 19 grader. Det kan jeg godt leve med og kalde sommer :slight_smile:

19 grader er lige i underkanten når det også blæser 9 pelikaner. Hvis det havde været vindstille, som om det er særlig brugt i DK, så kunne jeg måske overtales til at 19 grader er sommer :wink:

Ja, kraftig vind kan ødelægge det hele. Det er rigtigt nok.

Nu er det j ingen hemmelighed at jeg ikke er til varm sommer, men her i genhusningslejligheden takker jeg for alle de kølige dage vi har. Jeg må ikke hænge noget op, altså som i bore eller slå søm i. Og her er meget store vinduer ud til den side hvor solen står på fra formiddag til den går ned. Og eftersom jeg hellere ikke kan åbne vinduerne, er varme solrige dage ikke et hit. Så typisk dansk sommer tak, og ikke en gentagelse af jeg-dør-af-varme-fire-måneder-sommer som vi havde sidste år. :blomst:

1 Synes om

Jeg er Slet ikke til varme og sol og led meget sidste sommer. Så jeg er helt med på en kold og våd sommer :cloud_with_rain:

1 Synes om

Rart at høre jeg ikke er den eneste, for det føler jeg ofte om sommeren. Jeg kan lide alle Danmarks årstider, men høj sne i månedsvis eller over 25 grader i månedsvis, så synes jeg ikke det er fedt længere.

Jeg er helt klart et vintermenneske, det kan jeg klæde mig på efter :wink:

1 Synes om

Kunne det her måske være en løsning? For det er da helt umenneskelig hvis ikke man kan lukke solen bare lidt ude.

1 Synes om

Jeg kan ikke lige gennemskue om det slet ikke ville efterlade spor, men ellers en udmærket ide, tak. :tak: Jeg har købt vinduesfolie og sat op i køkken, soveværelse og den stue jeg sidder i. Både for at få lidt privatliv, men også for at kunne “overleve” solen. Og hvis det lykkes mig at rykke rundt på alle mine flyttekasser, så jeg kommer ind i den lille stue. Så har jeg købt gardinstænger der kan sidde i spænd der, for så kan jeg få gardiner op uden at efterlade spor. Eller få stof op, jeg køber ikke gardiner til lejligheden her. Man skal bare lige tænke lidt mere kreativt for at kunne få ting hængt op, uden at efterlade spor. :slight_smile:

1 Synes om

:hoho:

10 Synes om

Puh, havde glemt, hvor meget jeg hader grus med babypudder :face_vomiting:

1 Synes om

alt grus med parfume er vederstyggeligt.

:face_vomiting: :face_vomiting:

2 Synes om

Enig! :nauseated_face:

1 Synes om

De er så søde de to små vapser:
https://www.ddaa.dk/dyreinternatet/hunde-til-nyt-hjem/6172-28675?fbclid=IwAR021Fgi255eWcSMrkd5iRcw0_oX_B0NH0qv_dBdnUt9GPzP95gBdEYwMjg

Tænker på @Coon_Danica hver gang jeg ser dem :wink: Ved godt at det ikek er det rigtige hjem - det er bare fordi…

Vi har en huspoet ansat på DDÅ, han laver bla… digt til vores Facebook. I aftes var der det smukkeste digt om de to lækre piger.

2 Synes om

Har ringet på en sofagruppe, som jeg måske skal ud og kigge på i aften (sælger bor længere oppe ad vejen :wink:).
Den er dog i stof, hvilket jo er bandlyst herhjemme … det er det der med standpunkt og alt det der :flushed:

2 Synes om

Mine voksblomster går helt amok i år. Den ene står lige nu med hele 6 blomster - 4 skærme er helt sprunget ud, 2 er på vej til det. Og så er der en, der allerede er afblomstret. Den anden står med 3 blomsterskærme og har lagt an til 2 mere.

1 Synes om