. o O Tanker i maj 2026 O o

Én af mine killinger har - efter hun flyttede - præsteret at låse sig inde på et badeværelse :stuck_out_tongue_winking_eye:

Men hun er også fra “den side af familien”, så det undrede ingen…

7 Synes om

Ja, det er helt vildt.
Agrias modsvar f.eks. er at man ikke efter næste gang man har forfald kan få lov at hæve dækningen til 48.000 hvis man pt kun har 30.000.
Og de 30.000 max’er man VILDT hurtigt ud.

2 Synes om

“låst sig inde” hmm sådan har jeg aldrig tænkt over, at det var det Jeppe egentlig bare gjorde den morgen, han troede han kunne åbne terrasse døren for at komme ud i haven til mig og i stedet fik låst den, det lyder meget mindre besværligt :tihi:

Jeg har altid tænkt, at han fik mig låst ude eftersom jeg ikke havde hverken nøgler eller telefon med ud :dokdok: :joy:

9 Synes om

Den kan jeg stikke - vi har en halvdøre ud til terassen, og hoveddøren har smæklås. Hvis håndtaget på den nederste halvdør ikke står i en af yderpositionerne, blokeres døren - og inden vi fik kattelem, er det flere gange lykkedes Manse at få trykket det lidt ned, i forsøg på at åbne døren.
2 af gangene er det så sket mens vi andre befandt os udenfor - og hoveddøren var låst… :smirk:

10 Synes om

:lol: Det er så rart at finde ud af, at man ikke er den eneste, der har stået i den situation :lol:

Jeg mødte heldigvis nogle ufattelig søde og rare naboer, der også var tidligt oppe, der gerne hjalp mig indtil midt byen, så jeg kunne få fat i en ekstra nøgle, da de var færdige med at indse at jeg faktisk sagde “min kat har låst mig ude” :thumbup:

9 Synes om

Her lykkedes det begge gange at komme ind via et åbent vindue - den ene gang krævede det dog en stige, da det eneste åbne vindue var på første sal.
Og i den forbindelse skal det bemærkes, at jeg a) har højdeskræk og b) var alene hjemme, så havde ingen til at holde stigen… :see_no_evil:

6 Synes om

Hver gang jeg læser “majs tanker”, bliver jeg sulten :face_with_spiral_eyes: (elsker majskolber​:innocent:) Kunne overskriften måske ændres til “tanker i maj”?:pray:

6 Synes om

:tak:

2 Synes om

Det er heldigt, den med pletten på næsen allerede er reserveret :heart_eyes:

12 Synes om

De kan jo stadig nå at fortryde… :sunglasses:

4 Synes om

Ville du fortryde det valg? :gruble:

5 Synes om

Well… :thinking::see_no_evil:

3 Synes om

Den anden er da også sød, den ville jeg vælge uden at tvivle et øjeblik :love:

5 Synes om

En der har fået en lille bestilling leveret i dag :smirk_cat: :smiley_cat:

7 Synes om

Misserne var ikke glad for telefon sirenen. Og Delle har været lidt panikken siden. Enhver bevægelse gør hende forskrækket, lille stakkel. Det var ikke engang sirenen udenfor, for nr 2 sirene reagerede hun ikke på, men den på telefonen var meget høj. Dumle blev forskrækket, men det varede ikke så længe for ham. Skulle egentlig støvsuge, men tror lige jeg giver Delle ro en times tid. :klappekat:

8 Synes om

Jeg vil så sige, at jeg fik et kæmpe chok da min telefon lige pludselig brælede! :joy:

7 Synes om

Jeg var blevet advaret, så sad egentlig lidt og ventede på den så jeg kunne slukke den hurtigst muligt.

5 Synes om

Vi sad 4 og spiste frokost, ved ikke hvem af os der hoppede højest, da telefonerne larmede :joy:

6 Synes om

Min tlf. sagde ikke en lyd. Jeg sad ellers og ventede på det, men den forblev tavs

5 Synes om

Altså de to lømler der… Det er simpelthen herlig underholdning at betragte dem, når de leger sammen. De giver mig godt nok mange gode grin :sweat_smile:

14 Synes om