. o O Tanker i maj

Der er i hvert fald ikke noget i vejen med Chilis hittepåsomhed. Det er lige lykkedes hende med møje og besvær at åbne en låge i skænken og smutte ind på en hylde. Lågen lukker af sig selv, så nu er jeg spændt på, om hun selv kan finde ud af at komme ud igen.

2 Synes om

Hvis hun føler hun er på den rette hylde, har hun vel ikke lyst til at komme ud derfra … :wink:

1 Synes om

Ikke nok med det, han overraskede mig med en vikle :open_mouth:

5 Synes om

Og den er SÅ flot :heart_eyes: tillykke med den. Håber Birk kommer til at få mange gode timer i den.

Troldebarnet fylder år i dag. Tillykke med de 7 år, Chili :flag:

10 Synes om

26 posts were split to a new topic: Aflivning af morkatte og lov om overdragelse

Har købt en lille ugle …

For de nysgerrige er det en stressbold, hverken mer eller mindre smart :stuck_out_tongue: Den skal så meget være min nye “arbejds-ugle”.
mangler noget at fingerere med, når jeg lige skal have mig samlet om arbejdet igen.

… og man må jo godt kunne se på mit skrivebord, at jeg er blevet børneterapeut :ups:

11 Synes om

Den er fin :smiley: Hvor er den fra?

Ziboathene.dk :slight_smile:
https://ziboathene.dk/produkter/yogibo-squeezibo

Jeg handler der en del gennem arbejdet, så det var lige der jeg faldt over den :ups:
Og de ved jo hvor den skal sendes til :hoho:

(Og til de “bekymrede” - jeg har skam betalt og handlet som privatperson, selvom de sender den til mig på arbejdet :wink: )

3 Synes om

Hvor er min koala? :venter:

Energien til at gå på jagt efter den rigtige kjole, til vores venners bryllup er ikke ligefrem den jeg har kunne finde, så jeg har simpelthen taget chancen og bestilt tøj på nettet for første gang, så nu håber jeg den passer :kryds:

Hvis ikke må backup planen være, den fra vi var til bryllup sidste år, men eftersom det er den samme vennegruppe vil jeg da helst være fri for det og med to bryllupper og et jubilæum i år, må det være på sin plads med en ekstra kjole, så den samme ikke skal bruges til det hele :tihi:

Godt spørgsmål :wink:

Diskussionen om aflivning af morkatte og killingers videre skæbne er flyttet til sin egen tråd. Hvis nogen kan komme i tanke om en bedre overskrift, vil det kun være godt :slight_smile:

2 Synes om

4 dage tilbage…:heart_eyes:

1 Synes om

Husk ugens konkurrence, der kom lidt sent i gang:

morgenkvalme.dk :nauseated_face:

Noget du vil fortælle… troede det var din datterens scanningsbillede vi så… :sunglasses:

1 Synes om

Æh… Er der noget du ik har fortalt? :klappe:

@_DK_Sugieh vi tænkte det samme på samme tid. :wink:

Der er så vidt jeg ved, ikke fortællingsPLIGT på Kattegale :cool:
Men jeg kan fortælle så meget, at jeg genopfrisker kunsten at holde en baby:

12 Synes om