. o O Tanker i maj

Den er fin :smiley: Hvor er den fra?

Ziboathene.dk :slight_smile:
https://ziboathene.dk/produkter/yogibo-squeezibo

Jeg handler der en del gennem arbejdet, så det var lige der jeg faldt over den :ups:
Og de ved jo hvor den skal sendes til :hoho:

(Og til de “bekymrede” - jeg har skam betalt og handlet som privatperson, selvom de sender den til mig på arbejdet :wink: )

3 Synes om

Hvor er min koala? :venter:

Energien til at gå på jagt efter den rigtige kjole, til vores venners bryllup er ikke ligefrem den jeg har kunne finde, så jeg har simpelthen taget chancen og bestilt tøj på nettet for første gang, så nu håber jeg den passer :kryds:

Hvis ikke må backup planen være, den fra vi var til bryllup sidste år, men eftersom det er den samme vennegruppe vil jeg da helst være fri for det og med to bryllupper og et jubilæum i år, må det være på sin plads med en ekstra kjole, så den samme ikke skal bruges til det hele :tihi:

Godt spørgsmål :wink:

Diskussionen om aflivning af morkatte og killingers videre skæbne er flyttet til sin egen tråd. Hvis nogen kan komme i tanke om en bedre overskrift, vil det kun være godt :slight_smile:

2 Synes om

4 dage tilbage…:heart_eyes:

1 Synes om

Husk ugens konkurrence, der kom lidt sent i gang:

morgenkvalme.dk :nauseated_face:

Noget du vil fortælle… troede det var din datterens scanningsbillede vi så… :sunglasses:

1 Synes om

Æh… Er der noget du ik har fortalt? :klappe:

@_DK_Sugieh vi tænkte det samme på samme tid. :wink:

Der er så vidt jeg ved, ikke fortællingsPLIGT på Kattegale :cool:
Men jeg kan fortælle så meget, at jeg genopfrisker kunsten at holde en baby:

12 Synes om

Pas på med at gøre den slags for meget.

Min far siger, at min mor siger beroligende lyde og synger for ham i søvne :smile::heart_eyes:

1 Synes om

Ja, det har du så misforstået :rock: I hvert fald når det gælder den slags :smiley:

Godt, du har LouLou-barnet at øve på :wink:

2 Synes om

Har han overvejet at holde op med at tude?

1 Synes om

:laughing:

Det gør han heldigvis ikke. Det er nok, at han sover meget uroligt :stuck_out_tongue:

2 Synes om

Argghhh… Hvorfor skal det være så sk*de svært at finde en ordentlig, brugt cykel :argh:

Måske er det noget vi skal tilføje til ordensreglementet: Hvis du planlægger at blive mormor og mor i samme år, SKAL community orienteres senest 3 måneder inden førstefaldende terminsdato.

7 Synes om

Det kan man roligt indføre, jeg har i hvert fald ingen indvendinger :tihi:

4 Synes om