. o O Tanker i maj

Bare rolig, det er ingenting… @RuneS lukkede engang Hugo ude på altanen fra kl 6 om morgenen til kl 19 om aftenen. Heldigvis var der godt vejr, og de havde en hule derude.

Hugo var ikke så interesseret i at komme ud de næste par dage :hoho:

4 Synes om

Der virker ikke til at være flere, en dreng på 100g :heart_eyes: nok derfor hun har drillet sådan for vi har været i tvivl om hun var drægtig og røde dutter kom først sent og ikke ret meget.

9 Synes om

Med kun 2 killinger til to mødre må I da virkeligt ende med nogle fedlinger :tihi:

2 Synes om

Hehe ja, så vi regner med Hilaku kommer med 8+ :joy::see_no_evil:

3 Synes om

Asani er totalt hærdet, når det gælder den slags. Han er vant til at blive lukket inde eller ude af alting. Han har bl.a. tilbragt natten udenfor, og jeg er sikker på, at Chili sad på den indvendige side af soveværelsesvinduet og kiggede på ham (jeg kan se, når hun har flyttet på rullegardinet).

Han har flere gange været lukket ude, når jeg har været på arbejde, og så er der jo alle de gange, hvor han har været lukket inde i diverse skabe. Den anden dag var jeg lige ved at gå helt i panik, da jeg ikke kunne finde ham og lige havde sat vaskemaskinen i gang :yikes:

5 Synes om

Jeg har engang lukket Blua inde i en transportkasse en hel dag. Jeg havde meget dårlig samvittighed da jeg kom hjem og opdagede det :face_with_hand_over_mouth:

5 Synes om

Så er der vatpind på vej til UC Davis :see_no_evil: svaret kender jeg allerede, men nu får vi det lige slået fast med syvtommersøm. Også så stamtavlen kan blive rette. :grin:

Er det så Chihiro eller Hr Daddyo, der snyder?

Far: Ch. Tonto

Mor: Chihiro

Den kat der har fået allermest ros for sin så flotte Lillafarve :see_no_evil:. Hr. Daddyo AKA Tonto :rolleyes:

3 Synes om

Hvordan overtaler man sin kat til at aflevere mit NEM ID tilbage?? :uha:

4 Synes om

Jeg vil gå ud fra, at du simpelthen har glemt at overføre lommepenge til kræet på det seneste, så når det er fixet og ude af verden, så kommer det nok af sig selv :slem:

3 Synes om

Han har kostet mig rigeligt med penge på det sidste og det bliver lidt svært at overføre penge når jeg ikke har et NEM ID

Måske vil han hellere have kontanter? :stuck_out_tongue:

Klassisk gidselsituation - det kan blive rigtigt svært at løse sådan en konflikt. Måske lidt laksebidder med flødeovertræk serveret på en lille kongelig tallerken som peace offering…:slem:

Altså når du først har fået det retur, så er NemID app’en en mulighed :slight_smile:

Jeg er typen, der nemt glemmer mit NemID, der har fx tilbragt en weekend på mit arbejde, og der må jeg sige app’en har gjort det meget nemmere, for nu kan det bare bo i sin skuffe :joy:

1 Synes om

Jeg har været syg siden 16 April med halsbetændelse, bihulebetændelse og lungebetændelse, i dag er sidste dag med pencilin og hvor jeg faktisk føler mig rask.

3 Synes om

Jeg har faktisk app’en men fik den aldrig taget i brug.

men vi har også et andet problem for vi skal have betalt til en svensk udstilling…

Ikke at jeg er ekspert i masker overhovedet, men på min ipad skærm (med natlys) kunne mormis godt være brun tabby masket i stedet? :slight_smile:

Det var synd, men godt du trods alt opdagede det inden I faldt i søvn.
Herhjemme har Coco sovet ude i haven et par gange - og hun er altså indekat :s:

2 Synes om

Det burde hun ikke, så vi holder stadig på hun er chokolade. :smirk: Og må indrømme efter jeg har set billede af lilla er jeg faktisk ret sikker på far er lys blå. Men det får vi snart ét sikkert svar på om det er korrekt eller ej. :laughing:

1 Synes om