. o O Tanker i Marts

:savle::savle::savle:

Nøj, de knækbrød er bare MUMS !!

.oO(lige om et øjeblik kommer vores søn og svigerdatter med de tre nye børnebørn vi har fået:)…så skal vi have fastelavnsboller :savle:. …senere kommer niece og hjælper Tommy med noget udu han har lavet på sin computer :tihi:…og i morgen skal vi passe Clara og Gustav…og overvejer om vi skulle tage en tur i Nykøbing Zoo med dem…og ja…så er den weekend snart gået…:))

Ny kat i området… den smukkeste sølvmakreltabby med hvid husmis…
Og TansBans ligger bare og kurrer og blinker og ruller alt hvad han kan i vindueskarmen, for at signalere venlighed… altså lige til han dratter ned af selvsamme vindueskarm :klapper:
Han er nu en sød misdreng, ham vores lille hest :hjerte:

Seriøst - der burde indføres en lov mod vinter! Jeg hader kulde, og jeg kommer i den grad ud af noget der minder om bare form, fordi jeg pivser for meget og kommer for lidt ud. Men idag kæmpede jeg mig i tøj og sneg mig udendørs - løb mindst 50 meter 3 gange og var tæt på hjertestop (eller kom i hvert fald til at både puste og svede!!) Nå, men herfra er det vel onwards, upwards! Lige nu har jeg ret svært ved at forestille mig at kunne gennemføre at slææææbe mig gennem blå rute ude på mountainbike stierne nogensinde igen, men der er vel ikke andet for end at bide tænderne sammen og se om det kan lade sig gøre at blive klar til 1. april! Damned det er hårdt at blive gammel - det burde der også være en lov imod!
Vh
Susanne

dejlig dejlig dejlig lørdag :smiley:

.oO(Sikke en energi jeg har haft i dag. Knap 12 timers søvn gør faktisk en del…)

Venligst
Dorthe

Se det er jo faktisk nogle interessante overvejelser jeg kan gå og gøre mig, også selvom det ikke er aktuelt endnu.

Men jeg glæder mig til det bliver aktuelt!

Gik en skøn tur med hundene i skæret fra lygterne langs mosestien. Tågen lå som en dæmpende dyne overalt, ikke til at se igennem, og alt virkede tidløst.

Fætter dukkede lydløst op og fik sin daggamle kylling. Jeg havde den med i lommen, for jeg vidste, han kom.
Han indhentede os igen, da han havde ædt den og gik med os videre i tågen.

Jeg fattig? Nej, snarere privilegeret, tænkte jeg, da jeg senere nød en kop kaffe og satte tænderne i en lækker linse.

Har haft en dejlig dag med hele min og kærestens familier på besøg… selvom vi så er 19, så er det bare så hyggeligt :hjerte:

Jeg har set Rødemis, som vi kastrerede for et par måneder siden, 3 gange i denne uge. Han bor tydeligvis i nærheden, og han ser glad og veltilpas ud. Det var en god investering - gad vide om hans familie har bemærket, at han mangler noget…

Jamen altså her er det også forår på fuld knald

  • total pip ude i haven, og nej det er ikke kun på øverste etage hos mig :muhaha:, så meget pip at Frederik blev helt rundtosset af at sidde og følge med i vinduet
  • kejserkronerne er 10 cm oppe, tupilipan lige knap det samme, og krokus, og hyacintherne er også lige ved at være der - dem der er lagt i krukker og står på terrasen
  • vintergækker og erantis er så småt begyndt på sidste vers, og selv mine pæoner titter godt op, og en enkelt rose er også gået totalt amok
  • og Frederik opfører sig som en anden killing og det er så skønt at se. Han har småskrantet med noget influenza/forkølelsesagtigt det meste af vinteren, men det er han ovre nu

juhuu… og det store spireshow startet lige om snart… som i morgen… ihhh hvor jeg glæder mig :hopla:

Den MÅ være go’ nok…Stæren er landet

[QUOTE=Mega;1161032]Gik en skøn tur med hundene i skæret fra lygterne langs mosestien. Tågen lå som en dæmpende dyne overalt, ikke til at se igennem, og alt virkede tidløst.

Fætter dukkede lydløst op og fik sin daggamle kylling. Jeg havde den med i lommen, for jeg vidste, han kom.
Han indhentede os igen, da han havde ædt den og gik med os videre i tågen.

Jeg fattig? Nej, snarere privilegeret, tænkte jeg, da jeg senere nød en kop kaffe og satte tænderne i en lækker linse.[/QUOTE]

Hvor var det dog smukt fortalt, jeg blev på et kort øjeblik grebet af den stemning du oplevede og jeg fik lige en dejlig ro…flot flot skrevet…

[QUOTE=Ann K;1160941]Ny kat i området… den smukkeste sølvmakreltabby med hvid husmis…
Og TansBans ligger bare og kurrer og blinker og ruller alt hvad han kan i vindueskarmen, for at signalere venlighed… altså lige til han dratter ned af selvsamme vindueskarm :klapper:
Han er nu en sød misdreng, ham vores lille hest :hjerte:[/QUOTE]

Det lyder, som om han har det rigtig godt? Det er jo dejligt :slight_smile:

Hold på hat og briller - der er aby/tyk huskatte-fræs :hyp::danser::weee::rundtosset::dans::sjippe:

Det er faktisk imponerende, HVOR hurtigt Chili kan bevæge sig. Hun er ikke hæmmet af de ekstra gram, i hvert fald :uha:

Søndagsro :hjerte: Her er dejligt stille.

Bortset fra Mosier der går og knirker. Men havde han ikke gjort det, ville her jo være for stille :tihi:

.oO(Det har bare været en skøn dag sammen med børnebørnene…dejligt vejr havde vi da vi var i Zoo…og Clara var ellevild…havde travlt med alle dyrene OG legepladserne…og da vi spurgte hende om vi skulle køre nu, hen til Mc Donald var svaret NEJ…og det er ellers ikke et sted hun siger nej til :høhø:…men vi nåede nu en tur på MC Donald alligevel…dejlig dag :hjerte: men nøj hvor er vi trætte nu…hårdt at passe to små aktive børn :tihi:)

.oO(Vi fik os et lille grin i dag da vi passede børnebørnene…Clara var ude på toilettet og der ser hun Alfen sidde på låget af toilettet…(det er jo lukket ned)…han sidder der bare og Clara siger…Mau (det hedder alle misserne her :tihi:) Mau tisse :høhø:)

Skal, skal ikke… Ene hjemme torsdag aften, skal jeg købe billet til Lasse Rimmer på teateret og tage afsted alene…? Hmmmm…

Burde gå i seng & sove, men er lige så dejlig opslugt af at bygge huse i Sims :hjerte: Endda i Ellie Goulding’s pragtfulde selskab :stuck_out_tongue: