.o0(tanker i april)

Nå men så tænker vi videre i april :upside_down_face:
Hold op det er svært at have videomøde på teams med sådan en flok “rotter” i huset :laughing: I dag fik min underviser et shok, da en af dem sprang op på min skulder :laughing: Jeg er jo vant til det, så jeg reagerede nærmest ikke, jeg var jo ved at lytte på, hvad hun sagde :blush:

7 Synes om

Hurra for at min chef, er så flink til at tage opkald uden for almindelig arbejdstid! Det gik op for mig, at vi havde glemt nogle prøver der skulle tages i dag og vi egentlig havde sagt vi ville tage dem ca. 14.00, men det smuttede selvfølgelige :dokdok:

Men nu når vi det heldigvis inden for den tidsramme der er :smiley:

1 Synes om

stormende kuling …og sne …lidt …men sne

Sidste dag med online undervisning og så er der ferie. Jeg håber HÅBER virkelig vi kan komme i skole igen efter ferien. Det er fint og hyggeligt at være hjemme, men jeg vil gerne have face to face undervisning inden vi skal til eksamen. Det er nemlig slet ikke min spidskompetence.

3 Synes om

Jeg savner så meget at se vores børn og børnebørn…sååå meget :heart:
Clara og Gusse så vi på vores skovtur for et par uger siden og sidste weekend var vi lige forbi dem og lagde lidt påskeæg på trappen til dem :grinning:
Men det er jo ikke det samme…slet ikke…
Sofie har vi ikke set længe, men får da et foto af og til af hende :heart:
Det sidste af hende her :heart:
Stor is hos farmand :grin:
image

8 Synes om

Hold da op, hvor går det hurtigt.
Jeg synes lige, hun har været en lille tyk baby og nu er hun allerede en stor pige,
der kan ondulere en kæmpeis :grin:
Jeg kan godt forstå, at du savner charmetrolden, men forhåbentlig får du hende snart at se igen. :kryds:

2 Synes om

Ja, det går alt for stærkt med at blive stor :slight_smile:
Ja, gid alt den virus og sygdom ville forsvinde og vi kan få vores hverdag tilbage …

2 Synes om

Jeg skriver jo tit til børnene og hører hvordan det går…i dag skrev jeg om hvordan det går med at Clara og Gusse skal være hjemme hele tiden…om de keder sig osv…Det går fint, skriver Rikke…vi skiftes til at gå på job…og skemaet for denne uge er…

13 Synes om

I dag bager jeg brød til hele opgangen, som vi kan nyde sammen hver for sig i eftermiddag.
Der kommer også et stykke chokolade eller to med til.

Håber de tager godt i mod det…

12 Synes om

Sådan en nabo gad jeg da godt ha’… :ok: :wink:

6 Synes om

Jeg har en flok katte, som flytter sig fra rum til rum for at sidde og glo på det møbel, som den mus, de har slæbt med ind nu gemmer sig under :rolleyes2: Håber de får fat i den inden natten :s:

7 Synes om

Nattehimlen er meget flot lige nu - hvis der altså ikke er skyer hos jer. Bemærk en kraftigt lysende Venus i vest. Orion i sydvest. Og selvfølgelig en 3/4 fuld Måne.

7 Synes om

Se lige hvad påskeharen havde sat ude foran vores dør i dag…gad vide hvem der havde bedt den om det :grin:

Elsker de børnebørn :heart: :heart:

14 Synes om

Birk er begyndt at gå, og skal have sine første sko. Det er godt nok ikke nemt, når vi ikke kan tage i en butik og få hjælp :surrender:

4 Synes om

Kan kan ikke bare gå lidt uden sko i starten? :slight_smile:

Ind i en butik og prøv sko på ham …de i butikken må stå på afstand og rådgive jer…det kan de nok :slight_smile:

Ellers måske I kan finde tykke strikkesokker et sted…flere grupper på FB kan måske hjælpe…ved godt det ikke er det bedste hvis han skal ud at gå ture udenfor…

Husker også hvad min sundhedsplejerske sagde for maaaange år siden…de små fødder har bedst af at …SLET ikke få sko på …og jeg elskede sko til mine to små :heart:

2 Synes om

Det er lidt koldt udenfor :wink:

Jeg kan bare ikke rigtigt finde ud af, hvad der er åbent.

I dag anbefaler de prewalkers i starten, når barnet kan gå et lille stykke, men stadig kravler en del. Han skal selvfølgelig ikke have hårde sko eller sko på inde :slight_smile:

Tykke strømper ville blive våde og kolde på ingen tid, når han selv kravler/går rundt. Ellers en fin idé.

Han har et par vandtætte futter, men de er for længst for små, så de sidder ikke helt rigtigt på foden. Så han kan ikke stå i dem (de er ok at kravle i), og den slags futter er generelt heller ikke gode at gå i.

Hans store fødder er også en del af problemet. Mange prewalkers går kun til 20 eller 22, og han skal op i 23 eller 24 :uha:

2 Synes om

Åh hvor er det længe siden, at jeg har hørt den hyggelige lyd af Mille og Jeppe der gnækker efter fugle, tror faktisk ikke jeg har hørt den siden vi flyttede fra kollegiet i starten af 2018 :gruble:

Men nu sidder duerne ude på rækværket omkring altanen, så nu ligger de begge foran vinduet og gnækker :hjerte:
Mille startede med at ligge ved siden af mig i sengen, så Jeppe måtte stå op fra under sengen, for at se hvad hun havde fået øje på :tihi:

7 Synes om

Mon ikke det er alt, hvad der ikke ligger i et storcenter? Ja, selvfølgelig ikke lige nu i påsken, men når det bliver “hverdag” igen.

1 Synes om

På Strøget i Århus har mange ar butikkerne lukket.
De der var åbne var Matas, Normal, Frellsen og så en skindforretning, en telefonbutik og en fotoforretning…