Odder kattehjem støtteforening

Efter ophøret af samarbejdet med Dyrenes Beskyttelse, danner Odder Kattehjem nu en ny forening. Formålet er at værne om hjemløse katte og skaffe dem nye steder at bo.
Det nye er, at alt er på frivillig basis, så derfor er alle donationer mere end velkomne - det være sig til foder, kattegrus, dyrlæge, lys og varme.
Betty har nu fået oprettet en internats konto: reg. nr. 1944 og konto nr. 6889172264. Hver en øre er en hjælp, tusinde tak til alle der bidrager på den ene eller anden måde!
Er der nogen derude der kan trykke publikationer m.v. siger vi i initiativgruppen mange tak.
Vi holder stiftende generalforsamling d. 4. juni 2014, kl. 19 på Odder Bibliotek i mødelokalet i kælderen. Alle er meget velkomne, vi håber at se rigtig mange katteglade & dejlige mennesker som vil bidrage til kattenes bedste.
Se for øvrigt den nye hjemmeside:
http://odderkattehjem.dk/odderkattehjemdk

[QUOTE=Johnny;1178841]Se for øvrigt den nye hjemmeside:
http://odderkattehjem.dk/odderkattehjemdk
[/QUOTE]

Det link virker ikke.

http://odderkattehjem.dk/odderkattehjemdk

Nej, men kommer I forbi her inden så har jeg et par poser med foder til dem (en 3-5 kg i alt bare), hvis det er…

Jeg vil gøre alt for at være der, og har tjekket, jeg ikke har en aftenvagt

Er virkelig i vildrede om jeg skal afsted. Det VAR meningen jeg skulle have fri idag fordi jeg har haft aftenvagt både i går og i mandags, men så kom jeg lige til at tilbyde at tage Gerds vagt mellem halv 5 og 6 fordi hun så kunne tage til et møde der efter vores meninger er SÅ vigtigt. Jeg tilbød det selv, så jeg har kun mig selv at klantre. Men det er efter devisen…igår kom jeg 3837645 timer for sent fordi jeg tonsede rundt i Skjørring overskov efter em missepige, og ingen sagde en lyd om det var forkert jeg først dukkede op halv to…så i dag syntes jeg jeg betaler tilbage. Men jeg kan nå det på Odder bibliotek kl. 19…det handler bare om jeg så ikke har været hjemme siden kvart i otte og nok først er hjemme klokken pubæ iaften. Tænke tænke tænke

vi forsøger osse at se om vi kan nå det, vi har 3 ks med ting og sager til loppemarkedet og en del kattemad liggende i bilen, problemet er så bare at bilen står på værksted i hinnerup og de ved ikke hvornår de får den færdig i aften

Håber det hele løser sg i aften så vi beholder et kattehjem i det østjydske. Jeg tog hjem lidt over 18 for jeg var SÅ træt (og SÅ sulten). Jeg føler ikke jeg har været hjemme siden i lørdags. Søndag i Brejninge til hobby udstillingen, mandag på arbejde til 19, tirsdag ligeså og idag fra 8 til 18. Jeg er godt brugt og vil tage en isvaffel lige om snart og så går jeg i seng inden længe. GODT Poul har klaret tingene her hjemme. Jeg ved ganske simpelthen ikke hvad jeg skulle gøre uden ham.

På udstillingen i Hedensted kunne man skrive sig på en liste for at få info om foreningen pr. email, når det blev/bliver en realitet. Jeg har ikke modtaget noget endnu, men håber da, at de husker at sende noget ud til os, der er interesserede i at støtte projektet :? Jeg har i hvert fald ikke glemt dem og afventer at høre nyt :slight_smile:

vi nåede at komme derned og foreningen for odder kattehjem er nu en realitet, der er valgt en bestyrelse og et medlemskab af foreningen vil blive på 200 kr om året pr person.
der kommer inden så længe mail ud til alle der har vist interresse for odder kattehjem.
indtil nu har det mest drejet sig om at holde kattehjemmet kørende og det er der kræfterne er blevet brugt.
i løbet af få dage burde der osse komme invitation ud vedr åben hus og loppermarked den 14 juni

[QUOTE=Johnny;1180579]vi nåede at komme derned og foreningen for odder kattehjem er nu en realitet, der er valgt en bestyrelse og et medlemskab af foreningen vil blive på 200 kr om året pr person.
der kommer inden så længe mail ud til alle der har vist interresse for odder kattehjem.
indtil nu har det mest drejet sig om at holde kattehjemmet kørende og det er der kræfterne er blevet brugt.
i løbet af få dage burde der osse komme invitation ud vedr åben hus og loppermarked den 14 juni[/QUOTE]
FEEDT og jeg skal ikke noget den dag og det er den dag min ferie begynder. Ih, hvor blev jeg altså glad over dit indlæg, Johnny.
Skulle vi ikke finde ud af et eller andet herinde mht at hjælpe hende/komme og besøge/ alt muligt.
For sørensen, jeg syntes dette her er godt.
Jeg kommer i hvert tilfælde med en raflebod, og den bliver anderledes end den jeg lavede hos Min Ven katten.
Ih, glæder mig allerede

jeg laver i løbet af de næste par dage et oplæg herinde og på facebook og andre steder ang lørdag den 14.
plus jeg ved at der bliver lavet en annonce i den lokale avis samt højst tænkeligt osse lidt radiospot i løbet af næste uge
vi tager osse kontakt til tv2 østjylland og ser om de vil bringe lidt om odder kattehjem i deres hvad sker der i østjylland programmet.

måske vi igen skal prøve med en hurtig indsamling da der lige nu står hele 37 øre på odder kattehjems konto

fru tonya og jeg er at finde hos odder kattehjem hele lørdag den 14

der vil være noget kage konkurrence, hvor man så kæber et stk kage og en kop kaffe og så giver man karakter for bedste kage
et eller andet sjovt for børnene og ellers en masse kattenus

[QUOTE=kamikaze;1180656]FEEDT og jeg skal ikke noget den dag og det er den dag min ferie begynder. Ih, hvor blev jeg altså glad over dit indlæg, Johnny.
Skulle vi ikke finde ud af et eller andet herinde mht at hjælpe hende/komme og besøge/ alt muligt.
For sørensen, jeg syntes dette her er godt.
Jeg kommer i hvert tilfælde med en raflebod, og den bliver anderledes end den jeg lavede hos Min Ven katten.
Ih, glæder mig allerede[/QUOTE]
Jeg måtte desværre opgive og overgive mig til min dyne igår eftermiddags, men GLAD for at der er blevet stablet noget på benene :slight_smile:
Jeg kunne godt finde nogle lopper til næste lørdag, men jeg er på udstilling hele weekenden. Brita, du kommer vel ikke forbi på vej derned? Ellers må de lige stå over til en anden lejlighed :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg har også noteret 14. juni i min kalender.

[QUOTE=Susanne W;1180666]Jeg måtte desværre opgive og overgive mig til min dyne igår eftermiddags, men GLAD for at der er blevet stablet noget på benene :slight_smile:
Jeg kunne godt finde nogle lopper til næste lørdag, men jeg er på udstilling hele weekenden. Brita, du kommer vel ikke forbi på vej derned? Ellers må de lige stå over til en anden lejlighed :slight_smile:
VH
Susanne[/QUOTE]
Jeg kunne måske få sønnemand til at kigge. Michael er altid hjælpsom, ja faktisk er han en rigtig god sønnemand. OG måske han og Anne Dorthe kunne overtales til at kigge forbi d. 14. eller vi ses inden, eller jeg henter det hos dem. De bor jo i Horsens men ud mod Oddervej. Jeg finder lige på noget, og så samler du bare det sammen du finder og så finder vi et tidspunkt Michael kan hente det på.

Super! Der er et par halvstore halve whisky tønder, og et par andre småting - de kan altså ikke bare have det bag på cyklen, det skal bag i en bil :slight_smile:
VH
Susanne

Har lige sagt til min gemal, jeg syntes han skulle bage en kage. Jeg ved også Claus kan bage så fuglene synger. Kan huske en af kagerne til et arrangement i Horsens engang og jeg kan huske det var Claus der var bagemesteren. Mange kager giver mange penge og mange penge hjælper mange mis. Jeg kunne også finde på at spørge vores bager i Galten. Ham der lavede kager til kagens dag på biblioteket. Og hvor pengene gik til Jesper (der har progeria). Jeg tror godt bagerhuset vil sponsorerer et eller andet bagværk. Måske en kagemands-mis.

Ok, jeg siger de skal tage den store bil. Ja faktisk har Michael sit egen transportfirma, så mon ikke han kan fragte sådan to halve tønder:høhø:

Tag et kig på Bettys kattehjems-hjemmeside. Der er SÅ mange fine mis der trænger til nye hjem og man kan også lige overfører et bidrag når man nu er der. reg: 1944 og konto: 6889172267.
Så vidt jeg er orienteret står der i skrivende stund 37 øre (med mindre nogen har doneret penge de sidste 3 døgn, hvad jeg håber).
37 øre kommer man ikke langt med, så jeg vil efter dette indlæg sætte penge ind både for mit egent vedkommende og så kan hittekattekontoen også godt undvære en lillebitte sjat penge. Mange penge små gør en stor hittemisse-å:klappekat:

[QUOTE=kamikaze;1180946]Tag et kig på Bettys kattehjems-hjemmeside. Der er SÅ mange fine mis der trænger til nye hjem og man kan også lige overfører et bidrag når man nu er der. reg: 1944 og konto: 6889172267.
Så vidt jeg er orienteret står der i skrivende stund 37 øre (med mindre nogen har doneret penge de sidste 3 døgn, hvad jeg håber).
37 øre kommer man ikke langt med, så jeg vil efter dette indlæg sætte penge ind både for mit egent vedkommende og så kan hittekattekontoen også godt undvære en lillebitte sjat penge. Mange penge små gør en stor hittemisse-å:klappekat:[/QUOTE]

Jeg sætter også lidt ind - og kattene afgiver deres lommepenge for næste uge :høhø: