Odder kattehjem støtteforening

Jeg forsøgte at melde mig ind i foreningen, men der er tilsyneladende problemer med Kattehjemmets PayPal-konto, så det mislykkedes :S

Prøv om et par dage igen. Måske der lige skal justeres noget, og de skal have det at vide.
Men…nu står der i hvert tilfælde lide på kontoen og jeg håber også andre får samme gode idè.
Jeg har bestemt hvad jeg vil komme med af kage. Gammeldaws æblekage med masser af flødeskum og gelè ovenpå. Og med marcipanmarkroner (nok ikke så gammeldags):slight_smile:

Der står med sikkerhed lidt mere på tirsdag morgen, når bankerne åbner igen :slight_smile:
VH
Susanne

nu skulle der være åbnet så man kan lave medlemskab der.

Og tønderne og en masse mere er hentet hos Susanne i Horsens. OG en rafle-rulle mere, så folk kan bare komme an, jeg er forberedt. Tonya har lavet plakater til rafleboden, og jeg har købt to store poser æbler til kagebordet. Makronerne er i skabet så jeg mangler kun fløden. Tror jeg køber den i dåse…så kan folk selv vælge om de vil have skum på kagen eller ej. Der findes mennesker der ikke kan lide flødeskum (hvem der fatter det):ups:

jeg kan forøvrigt fortælle at jeg den anden dag kontaktede tv2 østjylland og de vil gerne lave et portræt/et indslag om betty og odder kattehjem, så tirsdag den 17 juni bliver der optaget et indslag nede hos odder kattehjem.

Har idag fået doneret en stooor kattekagemand idag af Bagerhuset Galten. Det bliver i chokolade-bradpandekage. Det kender folk OG er mest givende stykmæssigt. Først aftalte bageren og jeg den skulle formes som en kat, men så tænkte jeg. NEj, det der skæres at så bliver jo ikke til solgte kagestykker, så nu bliver den en kæmpestor fyldt kageform og så tegnes en kat ovenpå i glasur og der kommer også til at stå Odder kattehjem. Vi har ganske simpelthen verdens sødeste bager her i Galten. Han sagde fluks, da jeg havde forklaret formålet…den donerer jeg. Er det ikke fantastisk.Jeg har også samlet 150 tallerkner sammen og samme antal krus, og to poser kaffe og en kasse the. Der er lavet to store skåle æblegrød, og markronerne er også købt. Jeg mangler bare fløden.

Så er jeg blevet meldt ind :thumbup:

Jeg melder mig også ind på lørdag. Har lagt pengene i min taske…så jeg ikke glemmer det. Der er 1000 ting der skal huskes, så det er godt at lægge det så man ved det kommer med. Nåede ikke at pakke til rafleboden den anden dag. Er ved det nu.

Så fik jeg også snøvlet mig sammen til at holde liv i Paypal kontoen :høhø:
VH
Susanne

vi kommer lige nede fra betty af og vi har aflevere 4 store træborde og nogle stole, der er blevet arrangeret overdækning osv, så vejret kan bare komme an. er sikker på det bliver en vild hyggelig dag, om ikke andet så gemmer jeg mig inde hos kattene, betty har nemlig her for nylig fået den dejligste og smukkeste lille hun misling ind, hun var bare en cutiepie:p

Håber I husker mine rafleborde. Jeg behøver nok en del plads for jeg har lige samlet to store kasser ting plus tre fyldte affaldssække med nullerpitsenge, krøyerpuder, quiltede tæpper og andet godt. Alt er pakket…skal lige have fat i nogle labels til krusene og købt saftevand til børnene.
Ih, hvor jeg glæder mig. Vi skal slå alle rekorder i indsamling, ja vi ska’:coool:
Nu vil jeg tage æblegrøden op af fryseren så den langsomt kan tø i kleskabet så jeg kan lave æblekagen imorgen aften, og så vil jeg lige tage kyller op i samme hug til mine mis. Det vil de sætte pris på

Tusind tak til alle for en dejlig dag på Odder Kattehjem. Det er ret sjovt, for præcist det samme beløb blev tjent som Min Ven Katten også fik da jeg havde raflebod hos dem i Maj. 1100 fik Sonja til hendes mis, og Betty fik præcist det samme til hendes. Sammen med de penge og de penge folk donerede, betalte for at blive støttemedlem og pengene der kom ind for lopperne, så har Odder Kattehjem nu en pæn sjat på kontoen til de næste mis. Men det er ikke nær nok, så jeg håber mange fortsat vil støtte på alle måder.