Oddy 3 uger

Sikke en sød lille “grå-mus” :slight_smile:

Dejligt at få sat ansigt på den bette fyr :slight_smile:

Jeg krydser fingre for at han fortsætter den fine udvikling :slight_smile:

/Mette

Nårh… hvor er han sød, det bette pus :hjerte:. Jeg håber han klarer sig, og bliver en stor flot missekat :kryds:.

Han ser rigtig fin ud :iloveyou:

Nårh! Haner da ikke blevet mindre kær :hjerte: Håber alt gåt glat nu så han vokser op til en stor fræk bølle :slem:

Mange tak for alle jeres søde kommentarer og gode ønsker:kram:

Jeg har valgt nogle få ud at kommentere på:

[QUOTE=Ravn;1006730]Har sådan en lyst til at tage ham forsigtigt, og pakke godt ind i mit hjerte til han vokser sig stor… :inlove:
Han er en skøn lille fyr, og der er mange der hepper på at han klarer det! :D[/QUOTE]

Hvor er det sødt sagt:tak:

Jeg har et forsigtigt håb om, at der stort set ikke vil være noget at mærke om kort tid:kryds: Dyrlægen og kiropraktoren vil tidligst se ham til hhv røntgen og evt rettelse, når han er 6 uger, når knoglerne er ved at kalcificere. Lige nu er alt brusk, derfor er der en chance for, at det kan rette sig:kryds: Han gør sit bedste for at oparbejde muskler og give ribbenene det rigtige tryk ved at vandre rundt ustandseligt på sine små ben (han kan faktisk komme ganske hurtigt og målrettet omkring) og sove på siden - præcis som enhver fysioterapeut ville anbefale:ok:

Ja, æres skal den, der æres bør:storrespekt: Uden Anns store indsats og kærlige omsorg ville Oddy ikke have en reel chance:tak: Mentalt er han stærk som en okse, men fysisk er han udfordret:S - det er hans vilje, der gør, at han er værd at kæmpe for:forelsket:

Han er da allerede ved at udvikle mad-præferencer:fnis: Han får KMR nu - Ann prøvede med gedemælk… Dårlig idé!:thumbdown: Ann havde lavet en ret med chorizopølser - den lugt kan han bestemt ikke lide:thumbdown: Zoolac er han derimod meget glad for:ok: Han skal snart ingtroduceres til fast føde - det skal nok blive en udfordring:muhaha:

Ih hvor er han altså fin! :smiley:
Håber sådan for ham at jeres indsats lykkes og han bliver en fin og dejlig dreng :smiley:

Et par billeder mere af ham den lille…

Første forsøg med fast føde, jeg har her tørret hám en smule af…

nuii det lille pus da… så dygtig han er til at spise… med hele hovedet :slight_smile:

han er altså virkelig kær!!! :smelter:

Han gemmer da bare lidt til senere… :klapper:

han er allerede verdensmester til at spise med hele hovedet og fødderne - SÅ skal han nok blive en god missedreng :smiley:

Det er snarere Nanna, der får et festmåltid:fnis:

Så er han da sød til at tage ekstra til sine venner! :inlove:

Nåååå Han ser da dejlig ud!:wehuu::wehuu:

Cats og Conni

Dejlige billeder. :hjerte:

Nååååååårh…hvor er han dygtig…kan spise selv…næsten… i hvertfald gør han forsøget.
På det første billede ligner han en lille flagermus…han er bare såååå sød. :slight_smile:

Hvor er han kær :smelter:.

Årh altså… nye billeder, og på dem er han BESTEMT ikke mindre kær! Det hvorhan har mad i hele krydderen…NÅRH altså!