Ofelia og Ludvig - de første dage

Ja, så kom de endelig herhjem! Har jo lovet at vise lidt billeder, så det gør jeg selvfølgelig. :høhø:

De er to banditter, og enten er der fuld speed på, eller også ligger de og sover. :tihi:

De er søskende, hellig birma. Ludvig er chokoladetabby, og Ofelia har skiftet farve undervejs! Til start var hun bruntabby, men nu er hun altså blåtabby. Men det gør mig ikke noget, jeg kan vældig godt lide blå.

Kvaliteten af billederne er ikke i top, da nogen er taget med mobil og de andre er taget med et kamera, hvor jeg ikke ville bruge blits - så de bliver nemt rystede. Ja, man kan ikke få alt. :ok:

Først Ofelia, der lige var interesseret i den mobil:

En søvnig Ludvig

En søvnig Ofelia

To søvnige katte!

De har også fundet en foretrukken soveplads - og skal gerne sove der begge to, selvom man nogle gange kommer til at vende sig og falde ud over stolekanten!

En lækker Ludvig-dreng

Ofelia

Og man kan sagtens ligge på mærkelige måder!

Ludvig

Ofelia

Begge to

Og man kan sagtens bruge tomme flasker som underholdning!

Ååårrh!:hjerte: bimser … :wehuu:

Hvor er de bare søde:hjerte:

Nøj, hvor er de søde.:hjerte::hjerte:

Et stort 10-tal på kærhedsskalaen! :slight_smile: Dejlige billeder…

Skønne begge to! :slight_smile: Et stort tillykke med dem :flag:

Tillykke, de er godt nok nuttede :slight_smile:

Sikke nogle skønne uldtotter :hjerte:

Sikken et par kære og nuttede bimsebørn du har fået hjem :smelter:

Venlig hilsen
Milles mor :slight_smile:

sådan nogle kære bimsebørn… scorer højt på alle de gode skalaer (sød, nuttet, kær osv) :slight_smile:

Mange tak skal I alle have. :slight_smile: Lige nu har jeg to katte vimsende rundt paa skrivebordet, hopper rundt paa computere og jager snore i min troeje, efter at jeg har ligget i naesten to timer med en sovende Ofelia paa sofaen, og en Ludvig, der sovende indtog min kaerestes laenestol. :slight_smile:

:smiley: Tillykke med de to nullermænd :smiley:
De er godt nok kære :slight_smile: Men der er nu heller intet som killinger, uanset hvor meget eller lidt hår de har :wink:

Åårrhhh, hvor er de bare kære. :hjerte::hjerte:

Stort tillykke med - og post endelig flere billeder af dem. :inlove:

Hvor ser de bare kære ud!

Hvor er de søde, tillykke med dem :slight_smile:

Hvor er de bare fine, de to bimser… ALTSÅ!!! Åhhhhhhhhhhhhh suk :smiley:

Tihi - tak igen. :slight_smile: Og jeg kommer nu nok til at poste flere billeder ind imellem. :wink:

Sikke nogle søde bimser du har fået dig dér :inlove: Tillykke med dem!:slight_smile: