Officiel klage.. ;)

Ja, min har lige kigget ud på sneen igen :lynogtorden: Og jeg tror de ville indgi’ en officiel klage, hvis de kunne :regler: - om at få tiden skruet tilbage til…



:regler:
Jeg kunne ikke være mere enig… :argh:

Ja, det er da en altan, man kan forstå :thumbup::hjertehop:

den klage underskriver jeg gerne

jeg underskriver os gerne…:høhø:

Fint! Så skal vi bare finde ud af hvor man sender klagen hen - for lige nu ser det mere sådan ud… :fryser:

:klapper::klapper::klapper:

Hvis jeg stirrer længe nok på det, går det nok væk!!!

uf, den klage skriver jeg også gerne under på. Måske DMI vil modtage den?

Hi hi - jeg bemærker fluks de 3 potespor, der har bevæget sig ca. 8 cm fra døren!

Kan man ikke sende klagen til vejrs med en mariehøne, hvis man ellers kan finde en? :høhø:

[quote=Camischa;502421]Hi hi - jeg bemærker fluks de 3 potespor, der har bevæget sig ca. 8 cm fra døren!

Kan man ikke sende klagen til vejrs med en mariehøne, hvis man ellers kan finde en? :høhø:[/quote]

Go’ idé - du finder mariehønen :slem: :muhaha: :muhaha:
Ja Tullen nåede lige at sætte tre poter i stadset, hun har jo fart på… nu er hun klogere. Tak, men nej tak! :thumbdown:

Jeg lover at lede efter en mariehøne, hvis du så gider ta’ med min chef til generalforsamling i aften … den bliver laaaaaang!

  • og alligevel imponerende at hun også fik lavet et bremsespor i sneen med den hårde opbremsning :tihi:

[quote=Camischa;502426]Jeg lover at lede efter en mariehøne, hvis du så gider ta’ med min chef til generalforsamling i aften … den bliver laaaaaang!

  • og alligevel imponerende at hun også fik lavet et bremsespor i sneen med den hårde opbremsning :tihi:[/quote]
    Tror nok jeg så en mariehøne på et tidspunkt :fløjte:

Det var vist mere et rejehop end et bremsespor - selv om hun KAN vende på en tallerken med 90 km i timen. Det gør hun jævnligt - foran mine fødder - når jeg har noget i hænderne… :besvimer:

:tak::tak:

Vidunderlige sommerbilleder af smukke katte og blomster.

:slight_smile:

Man sidder nu her og længes bare lidt efter varmere tider…

:inlove:

Og så vil jeg ha’ en altan/terasse NU !!!

:venter::venter:

Hvor skal jeg skrive under?? :rock:

Ha-ha, dejlige billeder.

Hvad har de da fået øje på derude i det hvide?? Eller er det bare sneen der kræver så meget opmærksomhed??

[quote=Lone;502474]Ha-ha, dejlige billeder.

Hvad har de da fået øje på derude i det hvide?? Eller er det bare sneen der kræver så meget opmærksomhed??[/quote]
Det er vantro stirren efter det første snefald, faktisk er det sidste vinter, men det ser lige sådan ud i år. "Hvad ER dog det der er sket med verden?? :uha: :uha: :uha:

Super skønne billeder Ann :thumbup:
Forstår godt dine misser ik er for vilde med det hvide stads :tihi: Min den mindste skovkat kom ind udefra igår og løb hen til mig og kiggede indtrængende på mig og miavede inderligt - som om han bad mig fjerne det hvide stads udenfor :klapper:

[quote=•~ Rikke ~•;502587]Super skønne billeder Ann :thumbup:
Forstår godt dine misser ik er for vilde med det hvide stads :tihi: Min den mindste skovkat kom ind udefra igår og løb hen til mig og kiggede indtrængende på mig og miavede inderligt - som om han bad mig fjerne det hvide stads udenfor :klapper:[/quote]
-LOL
Mine har jo da den undskyldning, at de er klædt på til klimaet i Bangkok, snarere end Nordeuropa :wink:
Men ja, jeg kender godt det blik… “Du ku’ nu godt ha’ tændt for varmen” :uha:

[quote=Ann R;502597]-LOL
Mine har jo da den undskyldning, at de er klædt på til klimaet i Bangkok, snarere end Nordeuropa :wink:
Men ja, jeg kender godt det blik… “Du ku’ nu godt ha’ tændt for varmen” :uha:[/quote]

Ja lige netop :klapper: Ville jo meget gerne hjælpe ham, men det kan altså ikke lade sig gøre - og han har jo ellers mega meget pels lige nu :smiley: