Og her er så jeg tossen

hejsa

ja, hvem er jeg, jeg er ganske enkelt johnny, på forskellige sites på nettet er jeg kendt som tigger(tigerdyret fra peter plys) jeg er 38 år og er gift med fru tonya, i øjeblikket går jeg sygemeldt, men håber og tror på at jeg snart kommer igang med en uddannelse, så jeg ka komme videre i livet. jeg er den lykkelige dåseåbner for 2 katte daffy og trixie, deres oprindelse kender jeg af gode grunde ikke helt, daffy er en efterladt sommerhuskat som jeg tog til mig for 12 år siden da han var ganske lille killing. trixie fik vi for 3½ år siden fra odderkat og eftersigende skulle hun være ½ bengaler og det passer ret godt med hendes sind og hendes væremåde osv. jeg har stort kærlighed for katten og elsker at studere dette skønne dyr og suger alt den viden omkring katten til mig som det er mig muligt.
jeg er nok det man kalder en livs-nyder og tager livet som det kommer, elsker at se nye omgivelser, jeg er ikke ryger(har aldrig røget overhovedet) og alkohol rører jeg meget meget sjældent.
min fritid bruger jeg bla på min bil, er vild med biler, har indtil for ½ år siden osse været motorcykelist og har alle dage elsket at rode med mc’ere, men det har jeg af helbredsmæssige årsager måtte opgive, ellers er jeg sammen med fru tonya vild med at campere og vi har vores egen “lille” campingvogn som vi bruger så tit det er os muligt.
ellers er andre interesser. venner, haven,musik, god mad og er stor samleraf tigerdyrs-ting
ellers er jeg en mand med et kæmpe humør og har tonsvis af humor,elsker at finde på tossede ting der ka gøre folk i godt humør, folk siger osse om mig at jeg er en humør spreder af rang, min humor ka dog godt være rigtig rigtig sort.
jeg er ret ligefrem og kalder en spade for en spade og ellers siger jeg min mening ligeud uden omsvøb, det koster nogengange et par hak i tuden, men sådan er det bare.
tidligere i mit liv har jeg været sportslig aktiv og har bla dyrket boksning, karate, styrketræning,motorcross og mountainbike cykling i de århusianske skove
jeg har så osse en meget sød tand og er specielt vild med vingummi.
nå det var lidt om mig, de fleste af jer kender mig jo osse andet steds fra

men ellers er jeg på dette site en af hjælpe-admins og jeg vil forsøge at gøre det job så godt som det er mig muligt.
jeg vil lade ordet være frit her på dette site og alles meninger osv skal kunne komme til orde her, det eneste tidspunkt hvor festen stopper for mig er ved personlige tilsvinninger af andre brugere osv. samt ved stødende tråde osv.

mange kramser fra mig og misserne

Hej med dig johnny og -velkommen til dig også

Stort velkommen også til dig, Johnny. Du er og bliver en super HAer, tak fordi du vil bruge tiden på os -engel

Hey med dig…
Et stort velkommen skal du da have…

-velkommen til dig Johnny. Du er et menneske, som jeg ved, har et meget stort og bankende hjerte. Du er hjælpsom og gavmild. Ja, du har mange egenskaber, som jeg sætter pris på. Derfor er jeg glad for, at du er hjælpeadministrator på KatteGale.dk -HUG

Hej Johnny

Det kan kun blive en kæmpe KÆMPE velkomst jeg sender til dig -bananer
Jeg glæder mig til både snakken om katte, og alt det mere pjattede. -mb,

også et stoooooort velkommen til dig Johnny -engel

Jeg glæder mig til en masse hyggelige stunder… Også selvom vi aaaaaldrig fjanter eller pjatter -engel

dejligt at du vil bruge din tid som HA :wink: Det sætter jeg meget stor pris på …

Også et stort velkommen fra mig Johnny.

Ser frem til en masse fis og ballade med dig i førersædet.

Er helt tryg ved at du har HA kasketten på -politi , for jeg er ikke et sekund i tvivl om dine værdier!

-bravo

Velkommen Johnny, dig kan vi jo ikke undvære -HUG

Velkommen bamsefar…

Puha nu skal vi til at passe på, når du er blevet HA´er -fred

Velkommen til dig Johnny. Jeg er sikker på at med dig i nærheden, bliver det ikke kedeligt at være herinde [bighappy]

-dans -balloons Hejsa.

Velkommen Johnny -weee
Hvor er jeg glad for, at du også fulgte med herover [smilie=hate-bravo.gif]

Hvad skulle vi dog gøre uden vores egen lille katowel-avler -ked -græd -ked -græd

-blomst

Hej Johnny…godt du også er her…så kan det da være jeg får den kop kaffe som du har lovet mig…

tosset… var der nogen der sagde tosset???

det kan da ikke passe… skulle johnny være tosset… ???

nææææ nej da…

HAN ER SKRUPRAVENDE VANVITTIG DA!!! -xxrotflmao

knus og mange -pote krammere

velkommen til -blomst

He he, så dukkede du op i de ulæstes rækker - du får lige en hilsen -velkommen