Og man siger kvinder snakker

3 Dk Kefir Annette 358
2 Karen P 398
1 johnny 463

Det er da Johnny der er på en hel klar førsteplads med sine 463 indlæg på dette nye forum…tror at han skal lave sit navn om til sludderchatol -xxrotflmao

-rækketunge tihiiiiiii og gnæk gnæk

Utroligt -xxrotflmao

jajaja bare mob løs, kom så med det, jeg ka fint klare det, har brede nok skuldre til det, jeg græder bare indeni helt derinde hvor det gør mest ondt.
og forresten så læg lige mærke til at jeg kun skriver små indlæg, ikke som jer tøzer der ikke ka stoppe igen når munden først bliver lukket op.

troldemor, om jeg snakker meget ka da kun skyldes at jeg svarer når jeg bliver tiltalt ikke -høhø
der er vist ingen der har noget at lade hinanden hører vel du molbo -høhø -høhø

LOOOL

Fik helt ondt af dig, hvor er folk slemme -græd

-LOL -LOL Sludrejohnny fniiiiz

Åhhhhhh Johnny… -fred din stakkel… -sorry kunne bare ikke lade være -LOL

Altså Johnny er da IKKE et sludderchatol, vil I så holde op han er da bare en mand i al al al for god kontakt med sin kvindelige side og som i tøzer jo ved de mænd overdriver helt vildt når de forsøger at efterligne os kvinder. Så kan I så lade være med at moppe Johnny bare fordi han går i lyserød ballarinakjole og snakker en (hel) del.

Som altid når vi qvinder snakker er det jo kun om væsentlige ting og den del HAR han da fået rigtig fat i at han så overdriver en smule…jamen han er jo i bund og grund kun en mand!

(Beklager Johnny. Selv når jeg forsøger at tage dig i forsvar bliver det kun til et halvhjertet lunkent forsøg…gad vide hvorfor… -mai )

altså mai, jeg vil ikke ha skyld for den prut, det er ikke mig, jeg har intet med de smilies at gøre overhovedet, det eneste jeg ka tilstå er at det var mig der fik dig kaldt en slaskekat -høhø

Hehe… Johnny snakker da også som et mindre vandfald… -rulleøjne

På nogle fora’er får man titler, afhængig af hvor mange indlæg man har lavet… så som
-nybegynder
-sludrechartol
-fast inventar

Og i den dur… det kunne da være sjovt nok, hvis det også blev indført her… -høhø

vi havde det fra start… men der var mange der ikke kunne lide det så da vi lancerede forrummet så slettede vi det igen…

jeg kan dog nævne at der er EN titel tilbage… som vi har beholdt og som kommer efter et kun for admins kendt antal indllæg…

men hvis Johnny fortsætter i samme stil… -xxrotflmao

hov hov hov der miss slaskekat

Slaskekat jo jo den husker jeg skam alt for tydelig. Jeg bærer nag gør jeg.

Husker skam også at du kommenterede på at jeg ligner Aslan udfra karakteristikaerne for briter. jo jo mor her glemmer skam ikke. Mor her er ikke skuffet, mor er [smilie=hate-boid.gif]

Men som de kloge siger: Don´t get mad, get even! så…

Forresten ligner dit profilbillede slet ikke dig. Den ser jo både flot, rar og klog ud! -muhaha

UPS

Dobbelt UPS

Jeg vover at påstå at det er fordi jeg er VILD med at være her og er DYBT engageret!!

Gik den? Tror i mig?

Annette.

Med det smil du har, hvordan kan vi så andet end at tro dig??? Johnny der imod kamuflere sit stygge jeg bag en flot og intellektuel udseende kat ja den gennemskuer vi piger helt bestemt. Han er og bliver en blabramås.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

ja han kan sgi da ætte løve fra det… han har et solidt forspring på små 50 ned til 2.pladsen -xxrotflmao