Og så de mindste

Jeg tager normalt ikke billeder af mine killinger, når de er helt små. Jeg synes ikke rigtig de ligner noget på det tidspunkt og det er først når de får øjne, at jeg synes, man rigtig kan danne sig et indtryk af dem. Lige nu ligner de jo mest små rotteunger gggg Jeg er heller ikke særlig god til at tage billeder af så små killinger, da de jo ligger og ormer sig rundt. Jeg beklager belysningen, der var lidt mørkt i rummet, hvor de er sammen med missemor.

Nå men her er de ihvertfald :slight_smile:

Hende her er den mindste, som vejede bare 57 gram ved fødslen og som jeg spurgte om råd til i en anden tråd. Hun tager stille og roligt på, men er godt nok ikke ret stor. Og endnu et af hende:

Så har jeg forsøgt at tage et billede af hende, sammen med den ene af de små drenge, men jeg synes ikke forskellen ser så stor ud på billederne, som i virkeligheden. Han vejede 96 gram ved fødslen:

Her et af den lille fyr forfra:

Og et af hans bror. Han er helt klart en kommende kælemisser, med en type, som en klassisk perser :slight_smile:

Og til sidst, den anden hunkilling i kuldet. Hun vejede 86 gram ved fødslen og ligger fast ved mors barm gg

Nu skal jeg nok stoppe for nu. Jeg ved godt, de ikke er specielt spændende at se på, når de er så små, men jeg ville alligevel godt lige vise dem frem :slight_smile:

Nøjj, de ligner jo små punkere med den “frisure”

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

[QUOTE=Eva;101108]Nøjj, de ligner jo små punkere med den “frisure”

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL[/QUOTE]

Ja, det har du da i grunden ret i ggggggg Jeg håber godt nok det falder ned som de bliver større, ellers bliver de godt nok komiske at se på gg

Ja, jeg bliver altså helt blød om hjertet :wehuu:

De er søde -love

Hvor er de skønne og lige mine farver, elsker bare med meget hvid. Er det perser eller exo spørger jeg nok dumt.

MVH
Gitte

Nåå hvor er de søde :wehuu:

[QUOTE=DK Sacala;101173]Hvor er de skønne og lige mine farver, elsker bare med meget hvid. Er det perser eller exo spørger jeg nok dumt.

MVH
Gitte[/QUOTE]

Det er da ikke dumt Gitte :slight_smile: De er alle persere, da begge forældre er perser.

Mvh.
Diana

Jamen så kan jeg jo godt falde til ro ss for vil have en exo engang :slight_smile:

MVH
Gitte

Årh altså, se lige den farvefordeling :wehuu:

Aaaaw de er bare nutted -lovelove

Hold op hvor de nusser. Hvor gamle er de? Jeg tror aldrig jeg har set så unge killinger.

Stort Tillykke med Kuldet Diana :slight_smile: Hvor ser de bare skønne ud og er du nu sikker på at ham du syntes er en klassisk typet nu også er det? jeg syntes han har et godt hoved, spændende at følge dem :slight_smile: det er jo halvsøskende til Dellen :slight_smile:

Jeg glæder mig altså også til at se hvordan ham den klassiske kommer til at se ud :wehuu:

Sikke dog nogen skønne små “Muuus” :wehuu:

Størrelsesforskellen på den lille hun og den større han er tydelig i mine øjne.
Og de er alle bedårende! Det er nu min tur til at bruge denne smiley for første gang:
:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:
en til hver :smiley:
Hvor bliver det spændende at følge dem fremover. Jeg håber, at du finder det rette tilskudsfoder til den mindste, så de alle klarer skærene og bliver dejlige voksne mitter i lykkelige hjem :thumbup:
Har det selv helt vildt hyggeligt med mine to fladsnuder :wehuu: :wehuu:

De er et par dage gamle nu :slight_smile:

Nå der var de. :slight_smile:

Hvor ser de dejlige ud, selv om de på nuværende stadie er "punk"rotter…gg

Nuurh. -wehuu -wehuu