Og så fik Raggie endelig taget sig sammen

Hej med jer -blomst

Jeg hedder Anne Ranch, 40 år -græd, opdrætter Ragdolls, førtidspensionist af Guds nåde. Har høns og kaniner til husbehov og en araber unghest som skal tilrides i western næste år

Har opdrættet Katte i nu 23 år. Startede med sølvpersere, men grundet nye krav til hovedets udseende, så skiftede jeg race efter 10 år. Prøvede lidt MCO og TUA, men landede på Ragdollen. Så de sidste 11 år har været med Ragdolls.
Har været optaget hos politiet men grundet skade, så læste jeg videre til dyreadfærdsterapeut hos Roger Abrantes. Efter dette, har jeg gået som ronderende vagt/alarmpatrulje med hund i 7 år. Har trænet meget IPO. Uddannet UHM tester hos DKK

Glæder mig til at møde jer alle og at blive klogere -balloons

Hej og velkommen -velkommen

Velkommen til -blomst

-velkommen herind til de gale [bigloony]

-velkommen Anne - og velkommen her til vi andre kattegale. Jeg håber, du vil befinde dig rigtig godt herinde. Det har jeg i hvertfald gjort hidtil. Dette er stedet for mennesker, der vil yde en positiv indsats for at være en del af noget dejligt, som også indbærer personlig omsorg, når det er det vi trænger til -velkommen

-velkommen til [smilie=hate-smile.gif]

Hej Anne -velkommen

Glæder mig du fik taget dig sammen , stort velkommen -joker -joker

-velkommen [bigloony]

Hej
Også velkommen fra mig -velkommen

-velkommen [bigloony] [bigloony]

-velkommen Anne

Lyder som om du har en masse viden, vi andre her på siden kan lære noget af. Glæder mig til at høre mere fra dig

Håber du bliver glad for dette forum

Haaaaaaaaaarj og -velkommen til vores lille smørhul her

dejligt du fandt os… [smilie=hate-tunz.gif]

glæder mig til at se dig i trådene…

mange -kramer og -pote dask

-velkommen til dig…håber du kommer til at hygge dig herinde [bigloony]

hej og -velkommen [smilie=hate-smile.gif]